teruggevonden: stuntmotor van Da Liks

Leks heeft geld van de verzekering gehad en deze ervoor teruggekocht..

cbr600f4i_rossi01.jpg


onder andere te bewonderen in dit filmpje: http://movie.rwpstuntriding.com/RWP-The Shape.wmv , opslaan als aub *O*
 
Laatst bewerkt:
Tja, Da Liks wordt ook wat ouder, dus dan ga je van een Blade naar een 600. :+
 
ben blij dat je weer rijd op 2 wielen...of 1...of geen...ach je bedoelt wat ik snap
 
Bekend topic...

Goed, verzekering is dus goedgekomen. VOlgende vraag is dan; wat is er gebeurd met de gasten die opgepakt zijn bij deze actie? Zijn die nog vervolgd of niet?

En, zoja, wat hebben ze voor straffen gekregen? Hoeveel uur mogen ze tuintjes schoffelen?
 
Bekend topic...

Goed, verzekering is dus goedgekomen. VOlgende vraag is dan; wat is er gebeurd met de gasten die opgepakt zijn bij deze actie? Zijn die nog vervolgd of niet?

En, zoja, wat hebben ze voor straffen gekregen? Hoeveel uur mogen ze tuintjes schoffelen?

Zou jij ze in je tuin willen hebben? :X

:+
 
Bekend topic...

Goed, verzekering is dus goedgekomen. VOlgende vraag is dan; wat is er gebeurd met de gasten die opgepakt zijn bij deze actie? Zijn die nog vervolgd of niet?

En, zoja, wat hebben ze voor straffen gekregen? Hoeveel uur mogen ze tuintjes schoffelen?

inderdaad..als je echt gerechtigheid wilt kan je de verklaring opvragen en zo achter enkele gegevens komen, flink googlen en gaan:P maar dat is natuurlijk weer buiten proporties
 
Ach Dingus, met de straffen van tegenwoordig denk ik nog wel es aan Pistolen Paultje. Die stuurde af een toe even een paar mannetjes om bepaalde figuren die nogal rottige streken uitgehaald hadden (iets met het mishandelen van ponies o.a.) wat 'waarden en normen' bij te brengen. Geen blijvend letsel, maar wel een blijvende herinnering :+ Soms zou ik willen dat ik es van zulke mannetjes kon sturen her en der.
 
Pistolen paultje was ook geen lievertje hoor. Die besloot ook pas in zijn nadagen dat er bepaalde dingen echt niet konden ;).
 
Bekend topic...

Goed, verzekering is dus goedgekomen. VOlgende vraag is dan; wat is er gebeurd met de gasten die opgepakt zijn bij deze actie? Zijn die nog vervolgd of niet?

En, zoja, wat hebben ze voor straffen gekregen? Hoeveel uur mogen ze tuintjes schoffelen?
die hebben een nachtje gezeten, thats it. het waren de kopers en niet de dieven.
 
die hebben een nachtje gezeten, thats it. het waren de kopers en niet de dieven.

Nouja, zullen zich wel een keer bedenken volgende keer.

Toch vraag ik me af of iemand wel echt de koper is, als ie een motor koopt op een parkeerplaats en geen papieren aanwezig zijn ervan.

Dure koop in ieder geval :)
 
Nog net tijd voor een filmpje van hoe het niet moet. _O-
Pedrosa, number 2 in MotoGP.

Geen wheelielesje van Da Liks en consorten gehad. ;)

===============================================================
 
Terug
Bovenaan Onderaan