teruggevonden: stuntmotor van Da Liks

uit de hal van de flat van mijn vriendin, vast aan een zuil '(
kan wel janken..

Joram bedankt voor het plaatsen van het topic :}


Gadverdamme ! :r :r :r

Dit raakt jou extra hard, hobby/bijverdienste weg en "lesmotor" weg...

Suc6 !

Grtzzz Simon. 8-)
 
GVd , de #^%&*^(lijers.
Weer een moto gejat :(

Veel suc6 met de verzekering enzo
 
thanks allemaal..
idd bijverdienste weg maar joram heeft me net aangeboden zijn f3 te gebruiken om naar de wheelielessen te gaan :}
 
kolerezooi zeg!! stelletje #$@%$@ lui die zoiets flikken...
zal het nr ff in me mob zette...
suc6!! :Y
 
WTF :( :( :(


je ook nergens je motor veilig stallen |(
die motor moet toch wel ergens gespot worden, ding is zo opvallend :Y


ik weet niet waar je verzekerd ben Daliks, er worden alleen aan hele jonge motoren de eis gesteld dat ie een alarm moet hebben (volgens London) Bijvoorbeeld, wel ART4 goed gekeurde sloten ( en zo te lezen voldoe jij daaraan) en hij moet aan een nagelvast object.

dus de kans is vrij groot dat je hem gewoon vergoed krijgt,


als ik hem ergens spot dan hoor je het meteen :Y
 
hey ik kijk hier ook wel een beetje rond trouwens is het niet een idee om de mensen tevragen uit de race industie of hun niet een oogje in het zeil kunnen houden dat is wel makkkelijk omdat dat soort motoren ook veel worden gebruikt op illegale races en zo ik zou zelf ook wel mee kijken of ik wat zie desnoods als ik er een zie staan in een andere kleur kijk ik ook wel of er niet mee gewouwehoert is heb je trouwens een goed kenmerk er op zitten
trouwens het is een goed idee dat heb ik ook gedaan tenminste bij mijn motoren en bvrommer in al mijn carter deksel ens cilinder koppen met een dremel of een vreesje iets er op te zetten of in te maken dat niet op vallen is


groeten BlackGhost of Ghostteam Gelderland
 
HEY MENSEN ALS JULLIE SLIM ZIJN VOEG IEDER EEN DAN TOE OP JE HOTMAIL KUN JE GELIJK MAILEN OF BELLEN ENZO TROUWENS JE MOET EENS NAAR KLEEF RIJDEN EEN KENNIS VAN mij daar was de kawasaki ninja van gestole echt op een geven moment gingen we spullen halen in duitsland staat er een klein wit zwart vrachtwagentje met de klep open staan er drie motoren dus hij rijd er langs staat zijn bike er bij hij het die die gasten aan gesproken hij keek naar een zwarte bike en hij kijkt naar het frame blijkt het hem bike te ziijn
 
HEY MENSEN ALS JULLIE SLIM ZIJN VOEG IEDER EEN DAN TOE OP JE HOTMAIL KUN JE GELIJK MAILEN OF BELLEN ENZO TROUWENS JE MOET EENS NAAR KLEEF RIJDEN EEN KENNIS VAN mij daar was de kawasaki ninja van gestole echt op een geven moment gingen we spullen halen in duitsland staat er een klein wit zwart vrachtwagentje met de klep open staan er drie motoren dus hij rijd er langs staat zijn bike er bij hij het die die gasten aan gesproken hij keek naar een zwarte bike en hij kijkt naar het frame blijkt het hem bike te ziijn
En die lui liggen nu nog steeds weg te rotten in dat busje? :? O-)
 
ik weet niet waar je verzekerd ben Daliks, er worden alleen aan hele jonge motoren de eis gesteld dat ie een alarm moet hebben (volgens London) Bijvoorbeeld, wel ART4 goed gekeurde sloten ( en zo te lezen voldoe jij daaraan) en hij moet aan een nagelvast object.

dus de kans is vrij groot dat je hem gewoon vergoed krijgt,
bij Fortis ASR..
 
WTF :r :(

Zo een unieke motor jatten is sowieso zinloos |( Buiten het feit dat er mensen zo op kunnen rijden als waarvoor is gemaakt is B|
 
@$^&#%^@$#^&$^%
Alex!!!
wtf

Ook ik zal uitkijken of ik wat zie hier in Maassluis ...
Echt een verkeerde keus gemaakt die h*fter

MFKP :)
Kunnen we geen lokkertjes neerzetten ergens.
Vervolgens rossen we degene die er met z'n pestpoten aanzit het ziekenhuis in.
Als je dat een paar keer doet wordt het wel minder denk ik ;D
 
Klote voor je! Het hele YZF 750 forum houdt inmiddels ook een oogje voor je in het zeil.

Misschien slim om inderdaad wat advertenties te plaatsen op marktplaats enzo, waarin je aangeeft op zoek te zijn naar een goede stuntbike, of naar onderdelen daarvan?

Mag dit volgens de wet? Of valt dat onder "Entrapment" :?
 
zwaar kl :( te -O-
idd misschien meerdere posts met foto plaatsen op andere (buitenlandse) forums
en marktplaats en speurders even goed bijhouden
 
Terug
Bovenaan Onderaan