teruggevonden: stuntmotor van Da Liks

R6 Yamaha

Die hard MF'er
6 dec 2004
834
0
Zuid Holland
Hallo even een nare mededeling:

Vandaag is de stunt motor van da liks in Rotterdam gestolen.
Hierbij wil ik jullie allemaal vragen naar deze motor te kijken.
Het gaat om een Honda CBR 900 die zeer opvallend is zie foto hier onder.
Hij zit nu zelf op het bureau om aangifte te doen en zal dit wel aanvullen als hij terug is.

Bij deze wil ik ook een ruime beloning uitloven voor de vinder van de motor.

Mocht je de motor ergens zien neem aub contact op met de politie.
Of neem contact op met Da liks (alex)

Mocht je onderdelen aangeboden krijgen of ergens te koop zien staan laat dit dan natuurlijk ook weten.

tijdelijk even mijn tel nr zal later die van alex vermelden als hij dat wil.

06 22570764

nr van da Liks
06 42804828


bijzondere onderdelen, tsja niet echt veel behalve een yzf 600 voorrempomp, anderhalve meter blauwe remleiding. rode APE nokkenaskettingspanner op het blok. 58 tands achtertandwiel.
verder zegt de kleurstelling genoeg.

Iedereen alvast bedankt!

zooi0607uf.jpg

IMG_3868.jpg
 
Laatst bewerkt:
ze hebben natuurlijk een zeer opvallende motor gestolen dit moet opvallen de dief is verstandig hem voor een politie bureau te droppen want als ik hem zie rij ik hem er echt van af.....
 
Kzet het nummer ff in mijn telefoon, kan ik zonodig meteen bellen!

Genaaid dit :\. Hoe stond de motor op slot?
 
Sterkte met de afhandeling.
ze hebben natuurlijk een zeer opvallende motor gestolen dit moet opvallen de dief is verstandig hem voor een politie bureau te droppen want als ik hem zie rij ik hem er echt van af.....

Waarmee dan wel,... :+

Hoe issie gepikt?
....ik bedoel, stond die binnen?,op slot?,vast?....enz? -O-
 
Hard zal die iig niet gaan met dat atandwiel dus dat is weer geluk bij een ongeluk
 
Laatst bewerkt:
Neemt epedemische vormen aan :( Wanneer o wanneer worden dit soort schoffies nu eens goed aangepakt? B|

Sterkte da liks :?
 
Sterkte met de afhandeling.Waarmee dan wel,... :+

Hoe issie gepikt?
....ik bedoel, stond die binnen?,op slot?,vast?....enz? -O-
uit de hal van de flat van mijn vriendin, vast aan een zuil '(
kan wel janken..

Joram bedankt voor het plaatsen van het topic :}
 
ik vrees dat de verzekering trouwens niet gaat vergoeden als ie niet wordt teruggevonden, aangezien er geen gecertificeerd alarm op zit. wel een gillend schijfremslotje + art. 4 slot om de zuil..
 
-O- Huh, wat hebben ze nu aan zo'n opvallende motor? :? :?
Ze lijken wel gek ..... :X

Hopelijk wordt ie nog terug gevonden in een geheel.
 
Laatst bewerkt:
ik vrees dat de verzekering trouwens niet gaat vergoeden als ie niet wordt teruggevonden, aangezien er geen gecertificeerd alarm op zit. wel een gillend schijfremslotje + art. 4 slot om de zuil..


damn dit is zwaar klote . sterkte Da Liks
 
ik vrees dat de verzekering trouwens niet gaat vergoeden als ie niet wordt teruggevonden, aangezien er geen gecertificeerd alarm op zit. wel een gillend schijfremslotje + art. 4 slot om de zuil..


Wat voor verzekering heb je dan?

Gecertificeerd alarm is meestal een reden voor premieverlaging, niet om vergoeding te ontlopen toch? Met een art. 4 slot om een zuil moet je wel goed zitten dacht ik -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan