Terugkomende YZF600R?!

Als ik het goed zie komt de yamaha YZF600R terug.
http://www.sportrider.com/bikes/2004/146_04_yamaha/

Of heeft iemand andere informatie.. dan wel spec's vd terugkomende yzf?

Groeten,
Ronald

Neen....komt niet terug.... Uitsluitend US-fiets geworden...

Uit welgeinformeerde bron heb ik vernomen dat de Cat niet meer in europa te vinden is in de showrooms vanwege tegenvallende verkoop-aantallen de laatste jaren. (teveel nieuwe fietsen en modellen op de markt).

Dit in tegenstelling tot wat Yamaha zelf zegt; de nieuwe europese emissie-eisen....dat schijnt dus een bull-shit verhaal te zijn....

Dus waarschijnlijk is het over en sluiten met de cat in NL.... of je moet nog tig-duizend afnemers weten hiero ;)


greetz,

Cyc
 
'Returning models' moet je in dit geval niet vertalen als 'terugkerend model' maar als 'bestaand model' (dit in tegenstelling tot de erboven genoemde nieuwe of veranderde modellen)...
 
Neen....komt niet terug.... Uitsluitend US-fiets geworden...

Uit welgeinformeerde bron heb ik vernomen dat de Cat niet meer in europa te vinden is in de showrooms vanwege tegenvallende verkoop-aantallen de laatste jaren. (teveel nieuwe fietsen en modellen op de markt).

Dit in tegenstelling tot wat Yamaha zelf zegt; de nieuwe europese emissie-eisen....dat schijnt dus een bull-shit verhaal te zijn....

Dus waarschijnlijk is het over en sluiten met de cat in NL.... of je moet nog tig-duizend afnemers weten hiero ;)


greetz,

Cyc


die emissie-eisen zijn idd bullshit. Ik heb uit betrouwbare bron O-) vernomen dat het niet om de emissie-eisen ging maar gewoon omdat de verkoop niet goed genoeg was volgens Yamaha en de thundercat concurreerde met de R6 en Fazer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan