terugroep actie mv

Dre MV

Rookie
22 apr 2017
27
0
omgeving nijmegen
weet er iemand waar terug te lezen is voor welke types mv welke terug roep acties geweest zijn of nog zijn
mijn ervaring met mv dealer is dat hij niet begint over vervanging onder garantie ivm terugroep actie en moet dit weer horen van andere dealer bij navraag

lijkt me toch dat er ergens iets wordt gepubliceerd over zulk soort terugroep acties / garanties
 
www.rdw.nl
tik je kenteken in
kijk welke terugroepacties er zijn
 
heb even gekeken maar er staat niets vermeld
waarschijnlijk gaat het bij de rdw alleen over technisch onveilige dingen
ik zoek eigenlijk meer de lijst (als die er is ) met andere productie fouten

bijv bij de F3 675/800 is de kabel van de versnellings indicator te vervangen onder garantie indien de motor nog geen 5 jaar oud is in ieder geval
 
heb even gekeken maar er staat niets vermeld
waarschijnlijk gaat het bij de rdw alleen over technisch onveilige dingen
ik zoek eigenlijk meer de lijst (als die er is ) met andere productie fouten

bijv bij de F3 675/800 is de kabel van de versnellings indicator te vervangen onder garantie indien de motor nog geen 5 jaar oud is in ieder geval

Dat is geen terugroepactie maar een productverbetering. Die heeft ieder merk, en die hoeven absoluut niet proactief naar de buitenwereld toe te worden gecommuniceerd.
 
dat zou misschien kunnen maar dan ben je dus overgelaten aan de eerlijkheid van je mv dealer
ik heb dus zelf ondervonden dat ze je gewoon willen laten betalen voor iets wat een product verbetering is
ik zag door de vreemde reactie van een monteur naar zijn werkgever dat er iets niet klopte
ben naar huis gegaan en heb een andere mv dealer gebeld (JOPPEN) en deze gaf gelijk aan als de claim nog niet gedaan door een andere dealer dat alles gewoon gratis wordt vervangen
hij zei letterlijk dat er veel dealers gewoon op kenteken producten en werkzaamheden claimen terwijl de motor nog niet eens in de zaak was geweest met eventuele klachten
dus joppen is in ieder geval eerlijk naar de klant
 
ik zeg niet dat alle dealers dit doen natuurlijk
maar ik zou het voor iedereen ongeacht motormerk zeer zeker fair vinden als dit gewoon gepubliceerd wordt zodat iedereen kan zien of er iets mis is of kan gaan met ongeacht welke onderdelen en dat er dus onnodig dingen in rekening worden gebracht
bijkomend voordeel is voor de dealers dat iedereen die daar een motor hebben gekocht ook terugkomen met de werkzaamheden lijkt me een win win situatie
en de oneerlijke dealer wordt zo buitenspel gezet
 
Terug
Bovenaan Onderaan