Test: inhoudsafhankelijke banner in topics

Is heel erg lastig. We zouden het erg graag op die manier willen doen: alleen écht nuttige advertenties. Dus mochten er bedrijven meelezen die willen adverteren: mail me voor een leuk prijsje :)
doe je ook gerichte reclame? bijv alleen in een bepaalde sectie of topic?
 
Zou het mogelijk zijn om die reclame onder de knopjes reageren te zetten lijkt mij een stuk fijner. Want als je wil reageren moet je eerst over die reclame scrollen.
 
Sow... ik zie die dingen ook eens voor het eerst... :)
Op de zaak staat het allemaal uitgeschakeld, nu maar kan ik ze dus ook ff zien...

Ik snap de poeha dus meteen niet... de anti-reclame lobby is op volle gang, maar zo storend zijn ze toch niet? Onderin staan een paar kleine dingetjes, niet storend, heel discreet... je ziet ze zelfs nauwelijks! Zo lang de ads op MF zo discreet zijn, heb ik er iig geen moeite mee, er zijn legio sites waar die dingen staan te knipperen en steeds in je scherm opspringen, of al reageren als je er enkel met je muis over gaat... gelukkig is dat hier heel anders... :)

Grow-up, of leg zelf een veelvoud aan duiten neer! Dit is niet storend, maar ja... het is reclame eejjj... Prima zo, want ik betaal nergens voor en door simpelweg ff een paar keer per dag te klikken, doe je toch wat nuttigs... :+
 
Op sommige forums staan de google ads onmiddellijk na de eerste post, dat vind ik pas irritant.
Hier op MF heb je ook de mogelijkheid om je paginalengte op 200 posts of zo in te stellen, dwz tov iemand die de paginalengte op 20 zet, heb je 10x minder reclame te zien.
 
Zou het mogelijk zijn om die reclame onder de knopjes reageren te zetten lijkt mij een stuk fijner. Want als je wil reageren moet je eerst over die reclame scrollen.

Het is juist de bedoeling dat je in je haast op zo'n reclame klikt, aangezien alleen de geklikte linkjes iets opleveren voor M-F




wat krijg ik voor een tientje? :P


Een navordering van 15 euro voor de tijd die we verspilt hebben met het lezen van het rekeningoverzicht.
 
Staat ook wel vreemde reclame tussen en de inhoud klopt niet altijd.

Zo stond er een linkje met 'remco: uitlaten voor alle motoren'. Ik ben nog op zoek naar een uitlaat, maar Remco bleek een autozaak te zijn. Ik heb echt niet eén uitlaat voor een motor gevonden, of ik kijk niet goed.

Boeit verder niet echt, zolang het maar geld in laatje brengt voor MF. Toch vraag ik me af of het voor zo'n bedrijf wel zinvol is om zo te adverteren. Ads via Google zal ook niet goedkoop zijn lijkt me.
 
Ach, zo erg is het nu ook weer niet en je kan inderdaad je paginalengte instellen op een groter aantal berichten. Wil je de boel een beetje leuk op de rails kunnen houden zal je inderdaad of reclame moeten toestaan, of een financieële bijdrage van de forumleden moeten vragen. De keuze in deze lijkt mij dus simpel.
Laten we even eerlijk zijn, als je de krant openslaat is toch ook zo ongeveer de helft van de tekst reclame? Hee, en daar betaal je dan ook nog voor heh? Om dus nog maar te zwijgen over de publieke en commercieële omroepen.

Mijn conclusie?
Het is niet leuk dat het nodig is, maar er zijn ergere dingen. Geen M-F bijvoorbeeld.

Groetjens en klik eens op een banner, dan blijven we in de lucht. 8-)

"Opa"Jan
 
oma! :W :W :W


weet niet of het al aangehaald is maar soms duurt het gruwlijk lang totdat google klaar is met ads plaatsen. totdie tijd worden ook niet alle delen van de site geladen..

verder ben ik helemaal tevreden met de ads. niet storend, soms leuk om te zien wat voor een ad er staat. en hoe google heeft bedacht dat het op de pagina slaat.

ben een beetje vereerd dat google mijn motor als jaguar ziet _O- (xj900F)

gewoon de beste manier om dit forum in de lucht te houden :Y *O* *O*




ps: ik klik zo nu en dan voor de centjes voor mf op een banner :}

maar deze laad in dezelfde pagina als mf stond.. |( |( kan dat niet in een nieuwe pagina?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan