Test Moto73

***BTR***

MF veteraan
30 mei 2001
1.326
0
Den Hoorn
Worden in de tests van Moto73 ook de gereden veerinstellingen vermeld?
Wil misschien de oude test van de CBR \'94 bestellen maar dat is eigenlijk voornamelijk omdat ik nog steeds op zoek ben naar bruikbare veerinstellingen.
 
ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij niet, ik heb toevallig gisteren nog een moto73 gelezen waar de kawasaki zx6r/Honda cbr600/Yamaha YZF600 /Suzuki 600 getest werden (van \'98)
Zeer uitgebreide test (op de weg/op het circuit + setje banden mee om niet beinvloed te worden door de fabrieksbanden) er stond wel zoiets in van \"om de grondspeling te verhogen werd de kawasaki achter omhoog gezet\" maar geen waardes
 
ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij niet, ik heb toevallig gisteren nog een moto73 gelezen waar de kawasaki zx6r/Honda cbr600/Yamaha YZF600 /Suzuki 600 getest werden (van \'98)
Zeer uitgebreide test (op de weg/op het circuit + setje banden mee om niet beinvloed te worden door de fabrieksbanden) er stond wel zoiets in van \"om de grondspeling te verhogen werd de kawasaki achter omhoog gezet\" maar geen waardes
En laat ik nu net die waardes hebben... (zie sig) :P
Stond er stiekum toch... :)
 
Hi Sander,

Op een fiets van 94 wordt het eens hoog tijd dat de vering vernieuwd of gereviseerd wordt. Zeker de CBR600 is bekend om zijn bedroevend slechte schokbreker. Een test met veerinstellingen uit 94 is dus niet relevant meer.
Ga bijvoorbeeld eens bij Technoflex in Schijndel langs voor een update beurtje van de vering. Kost even wat maar dan heb je ook weer een heerlijk sturende machine.
 
Meen je dat nou?
Was toch al van plan om volgend jaar misschien iets nieuwers te gaan rijden dus die vering is dan ook niet nodig.

Heeft alleen de F2 hier last van of de F3 ook nog?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan