[Test] Motozoom bestelling

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Na al het gezeik wil ik nu je van het weten. Ik heb geen haast en kan nog wel wat gebruiken wat niet te duur is. Kawasaki stickers.

Ik heb vandaag om 16:18u een bestelling gedaan via internet bij motozoom.
Een 5 tal kawasaki stickers.

Ze zijn alle voorradig, dus :
1. Hoelang gaat het duren ? (3 a 7 werkdagen staat nu opgegeven)
2. Betaal ik voordat het verstuurd is ? (ALARM! dat mag dus niet staat op de site)
3. Ga ik worden gespammed ? (topic van laatst
4. Is het product idd wat er op de site staat ? (kwalitatief dus gelijk aan hoe mooi ze het aanprijzen)

Mocht je het interresant vinden, ik houd dit topic op de hoogte.

Plaats evt. bestellingen hier ook, begin datum en ofhet nu nog loopt en of je al betaald hebt etc. Dus de status.

nou daaar gaan we..
 
gatverdamme ik wacht al zeker 7 weken op een paar laarzen die in vooraad waren :?

en het erge is dat als ik zeg dat ik mn geld terug wil omdat ik het spuugzat ben met dat bedrijf zeggen ze steeds...."de laarzen zijn al onderweg dus kunnen we u geen geld retourneren"

komen die laarzen uit zichzelf naar mijn huis gelopen of zo kan toch nooit zo lang duren.
 
Ik ben ook benieuwd. Heb al iemand achter de hand om het via de wet te gaan spelen als het moet. Als er geld word afgeschreven en er gebeurd niets dan word er meteen stennis gemaakt.

Ben dus benieuwd..
 
ik zit er aan te denken om is naar de consumentenbond te schrijven want er zijn al zoveel gedupeerde op het forum die er niet meer bestellen dat ik vind dat dit niet langer zo kan. er zijn vast nog veel meer mensen buiten het forum die er problemen mee hebben dus vind dat er maatregelen moeten genomen worden...

zal is een topic maken met mn mail adres zodat iedereen mij een aan motozoom gerichte klachtenbrief kan schrijven waar ik dan mee naar de consumentenbond kan stappen.

mijn laarzen zijn dus al in januari afgeschreven en heb ze ook al 30x gebeld maar elke keer hetzelfde liedje en kost je nog 35 eurocent per minuut ook.
 
heb al topic gemaakt maar niemand reageert

dus denk dat zo'n bedrijf nog jaren lang zal profiteren van de fouten die ze zelf maken

makkelijk geld verdienen zo
 
:) Goeie aktie.

Ik ben wel benieuwd of er een medewerker van Motozoom dit forum (topic) leest.
Die gaat anders heel hard zijn best doen om jouw bestelling in orde te brengen om hun naam te redden, en dat is niet eerlijk dan })
Maar ik verwacht het niet eigenlijk :9
Ik wacht met spanning af.
 
heb ze dus al een serieuze klachten brief geschreven en zelfs daar reageren ze niet op.

en elke keer als ik bel om te vragen wanneer ik de laarzen krijg zeggen ze heel simpel
'ze zijn onderweg dus wat wilt u dat ik er aan doe of hoe kan ik u verder helpen'

het intresseert ze gewoon niet dat er zoveel klachten zijn
 
Heb nog steeds geen mail binnen.

Ga via hun site proberen een mail te sturen (je kunt schijnnbaar alleen nog bellen)

Heel vriendelijk vragen van hoe en wat.
 
Heb laatst ook wat besteld, niks geen mail of wat dan ook binnen gehad (en tot op heden ook geen product).

Wat ik dus *wel* gedaan hebben is aangeven dat ik onder rembours wil betalen. Betaal je wel iets meer, maar dat is meteen een soort verzekering. Als het nooit komt, boeie, als het wel komt, dan is het mooi.

Ze zeggen ook dat je hen een "onherroepelijke" (wettelijk niet toegestaan en onmogelijk, maar vooruit) automatische incasso mag laten uitvoeren wat 2 euro goedkoper is. Jaja, dat geld ben je na 1 dag kwijt en je product zie je nooit terug.

Dan dus maar mooi 2 euro meer en niet vooraf betalen! Ha! :)
 
Zelf nooit iets bij ze besteld, maar mijn huisgenoot heeft eens een catalogus besteld. Dat was ergens in oktober ofzo... Nooit gezien.

Overbuurman bestelde twee hoezen, vroeg of ik er een zou willen overkopen. Geen probleem. Lekker makkelijk. Na een maand of twee heb ik zelf maar een hoes gekocht.

Ze hebben toch ook een winkel die op zaterdag open is? Kun je daar aan de balie stennis maken....
 
Ik zie dat je ze dus totaal niet meer kunt mailen.

Ik ga geen stennis schoppen in de winkel, het is/was een webwinkel, daar moeten ze vanuit handelen.
 
Heb er zelf nog niet besteld,

maar maybe is het eens een idee om met een mf tourtocht op zaterdag langs te rijden,
en dat alle tot nu toe gedupeerde even netjes hun spullen op komen halen of verhaal halen ¿¿

ennuh weet iemand nog een wel betrouwbare leverancier voor me die niet al te duur is (ben nog maar student)

Groetjes Remco
 
Heb er zelf nog niet besteld,

maar maybe is het eens een idee om met een mf tourtocht op zaterdag langs te rijden,
en dat alle tot nu toe gedupeerde even netjes hun spullen op komen halen of verhaal halen ¿¿

ennuh weet iemand nog een wel betrouwbare leverancier voor me die niet al te duur is (ben nog maar student)

Groetjes Remco

met hele groep gaat geheid mis. maar met man of 5 a 10 is het best wel te doen. maarja als je bestelling niet eens is aangenomen (dat neem ik dus aan omdat ik nog geen onvangst ebvestiging heb gehad) dan leveren ze natuurlijk ook niets.


Wat zoek je voor onderdelen dan ?
 
Ze hebben een fax }) (zie ik net op hun site waar ze pretenderen "levenslange geld terug garantie" etc. te geven)
En met zo'n fax kan je toch hele leuke dingen doen als je helemaal gefrustreerd bent :)
Er is vastwel op een of andere gratis site een online fax programmat'je.
suc6 mensen 8-)
 
Ze hebben een fax }) (zie ik net op hun site waar ze pretenderen "levenslange geld terug garantie" etc. te geven)
En met zo'n fax kan je toch hele leuke dingen doen als je helemaal gefrustreerd bent :)
Er is vastwel op een of andere gratis site een online fax programmat'je.
suc6 mensen 8-)

ah .. maar es faxen..dat is neit zo'n probleem :)
 
Op woensdag 19 maart 2003 10:53 schreef Capoeirist het volgende:Wat zoek je voor onderdelen dan ?

-pasagiers stepjes voor een honda vfr400 uit '87 meen ik (moet de motor en papieren nog krijgen)
-Goeie laarzen
-Nieuwe Helm
-en maybe nog wat leuke hebbedingentjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan