[Test] Motozoom bestelling

Na al het gezeik wil ik nu je van het weten. Ik heb geen haast en kan nog wel wat gebruiken wat niet te duur is. Kawasaki stickers.

Ik heb vandaag om 16:18u een bestelling gedaan via internet bij motozoom.
Een 5 tal kawasaki stickers.

Ze zijn alle voorradig, dus :
1. Hoelang gaat het duren ? (3 a 7 werkdagen staat nu opgegeven)
2. Betaal ik voordat het verstuurd is ? (ALARM! dat mag dus niet staat op de site)
3. Ga ik worden gespammed ? (topic van laatst
4. Is het product idd wat er op de site staat ? (kwalitatief dus gelijk aan hoe mooi ze het aanprijzen)

Mocht je het interresant vinden, ik houd dit topic op de hoogte.

Plaats evt. bestellingen hier ook, begin datum en ofhet nu nog loopt en of je al betaald hebt etc. Dus de status.

nou daaar gaan we..

JIJ DURFT!!! Na zóóóóóóveel negatieve zaken gepost door tientallen MF'ers zijn er dus nog diehards die zélf willen ervaren hoe slecht die MotorZoom is!!!
Gebruik de zoekfunctie maar eens en het word je wit om de neus...
 
Ik heb reeds 2x iets besteld bij Motozoom, en telkens mijn creditcard-nummer doorgegeven, ik heb wel 1x bevestiging gehad dat ze mijn bestelling goed ontvangen hadden en dat ik alles binnen de 3 weken zou ontvangen (alles was voorradig). De eerst keer dat ik iets bestelde heb ik niets van hen gehoord.

De tweede keer (de keer van de bevestiging) heb ik na 3000 emails eindelijk antwoord gekregen dat ze dezelfde dag mijn bestelling nog zouden versturen.

Maar dat is al bijna een jaar geleden en ik heb nooit iets ontvangen.

Ook van mijn creditcard-rekening zijn ze afgebleven.

Ik bestel er niets meer. Voilà. 8-)
 
Ik heb in het verleden ook wel eens wat bij motozoom besteld (toen nog Louis)
En heb er eigenlijk nog nooit geen problemen mee gehad.
Ik bestelde altijd per fax, een orderbevesteging heb ik nog nooit van ze gehad.
Maar de spullen had ik alle keren binnen een week in huis.
Oja, ik betaalde via die eenmalige automatische incasso.
 
ik heb al 2 dingen gekoct bij motozoom de eerste duurde ff maar toen mailde ik en toen had ik het binnen een week.
en ik had vorige week woensdag avond kettingvet gekocht en kreeg het gisteren binnen...dus ja das best te doen..ik heb er niks over te klagen
 
Ze hebben mij een groot aantal eenmalige machtigen meerdere malen afgeschreven, rara hoe kan dat, ondertussen heb ik nog ca 4300 euro tegoed van hun.

Ben een zaak aan het voorbereiden uiteraard.

Bellen werkt niet, ze beloven gouden bergen, maar doen geen fuck, tegenwoordig hebben ze nog een 0900 nummer ook, om klantvriendelijker te zijn, hoe dan?

Je kunt ze maar op 1 manier "zuren"

Brief tikken
1000 maal kopieren op je werk
1 voor 1 in evenlop doen, ze hebben een antwoordnummer, kost dus nix.
Net zolang treiteren totdat ze antwoordt geven.

Echt effectief? wanner weet ik niet, doe het al twee maanden elke dag

KOOP DAAR NOOIT WEER.

Ik was daar jaren goed voor om en de bij in euro's 5000 /jaar, dus wat voor klant je bent zegt ze ook geen fuck.
Ik bestelde voor de hele club daar n.l.
Maar nu niet meer
 
Ze hebben mij een groot aantal eenmalige machtigen meerdere malen afgeschreven, rara hoe kan dat, ondertussen heb ik nog ca 4300 euro tegoed van hun.

Ben een zaak aan het voorbereiden uiteraard.

Bellen werkt niet, ze beloven gouden bergen, maar doen geen fuck, tegenwoordig hebben ze nog een 0900 nummer ook, om klantvriendelijker te zijn, hoe dan?

Je kunt ze maar op 1 manier "zuren"

Brief tikken
1000 maal kopieren op je werk
1 voor 1 in evenlop doen, ze hebben een antwoordnummer, kost dus nix.
Net zolang treiteren totdat ze antwoordt geven.

Echt effectief? wanner weet ik niet, doe het al twee maanden elke dag

KOOP DAAR NOOIT WEER.

Ik was daar jaren goed voor om en de bij in euro's 5000 /jaar, dus wat voor klant je bent zegt ze ook geen fuck.
Ik bestelde voor de hele club daar n.l.
Maar nu niet meer
 
ik zit nog steeds te wachten op een paar laarzen die ik in januari besteld heb en die ook in januari van mn rekening zijn afgeschreven..

elke keer krijg ik te horen dat de laarzen onderweg zijn en dit hebben ze mij dus al 5 keer verteld en elke keer was het andere dagen dat ze bij hun de deur uit waren gegaan...

gister weer gebeld en nu zeiden ze dat ze waarschijnlijk kwijt zijn geraakt door select vracht. hij ging ze dezelfde dag nog de deur uit sturen en ik zou ze deze week nog binnen krijgen.. dit zeggen ze overigens al 6 weken lang.

mn geld terug vragen kon niet want de laarzen waren immers al de deur uit.

helaas is mijn topic met hardere aanpak motozoom mislukt omdat niemand meer klachten heeft over deze zaak :?

ik moet dus gewoon weer afwachten wanneer ik die k*t laarzen nu weer kan krijgen en na al die telefoontjes a 35 eurocent p/m had ik net zo goed een paar gouden laarzen kunnen laten smeden... :Z
 
Mmmm, naar aanleiding van de waarschuwing van het misbruik van het e-mailadres heb ik hen toch ook gemaild. Daarvoor gewoon het "bestel e-mailadres" gebruikt.
En daar kreeg ik wel erg snel reactie op, die doet t dus...... }) })

Overigens kreeg ik het antwoord dat het adres wat ze verhuurden niet m'n e-mail adres was maar het huisadres. En aangezien ik daar nog nooit iets besteld heb hebben ze dat niet. Ik heb wel gelijk gevraagd ook m'n e-mailadres te verwijderen uit hun bestand.
 
ik zit nog steeds te wachten op een paar laarzen die ik in januari besteld heb en die ook in januari van mn rekening zijn afgeschreven..

elke keer krijg ik te horen dat de laarzen onderweg zijn en dit hebben ze mij dus al 5 keer verteld en elke keer was het andere dagen dat ze bij hun de deur uit waren gegaan...

gister weer gebeld en nu zeiden ze dat ze waarschijnlijk kwijt zijn geraakt door select vracht. hij ging ze dezelfde dag nog de deur uit sturen en ik zou ze deze week nog binnen krijgen.. dit zeggen ze overigens al 6 weken lang.

mn geld terug vragen kon niet want de laarzen waren immers al de deur uit.

helaas is mijn topic met hardere aanpak motozoom mislukt omdat niemand meer klachten heeft over deze zaak :?

ik moet dus gewoon weer afwachten wanneer ik die k*t laarzen nu weer kan krijgen en na al die telefoontjes a 35 eurocent p/m had ik net zo goed een paar gouden laarzen kunnen laten smeden... :Z
En dan na (eindelijk, hoop ik ooit eens) ontvangst erachter komen dat je toch een maatje groter had moeten hebben...... :P
 
En dan na (eindelijk, hoop ik ooit eens) ontvangst erachter komen dat je toch een maatje groter had moeten hebben...... :P

nou zal je zeggen dat dit dus al een maatje groter is als ik in eerste instantie besteld had want de eerste paar te kleine laarzen kreeg ik wel na een week...

misschien straffen ze mensen gewoon graag voor het retour sturen van iet
 
komen die laarzen uit zichzelf naar mijn huis gelopen of zo kan toch nooit zo lang duren.


Hehehe, zijn ze al versleten voordat je ze een keer hebt aangehad :P

Carnavalszondag iets bij Louis.de besteld, d8 dat het wel ff zou duren, aangezien ze daar in Duitsland ook wel wat van kunnen ;)
Woensdags al bij de buren geleverd :}
Met gratis A4 catalogus van dik 700 pagina's en een welkomstgeschenk: een vizierwisser voor aan je handschoen. :)
Tot zover niets dan lof over hun wat mij betreft :9
 
Heb er ook al redelijk vaak vanalles besteld. Ging eigenlijk altijd goed. Heb één keer moeten bellen omdat m´n kettingspray na een maand nog niet binnen was, ze gaven toe dat het hun fout was en een paar dagen later kreeg ik m´n kettingspray. Na het lezen van dit topic laat ik ´t dus wel voortaan onder rembours opsturen en betaal ik niet meer vooraf.
 
NOu..

SUPRISE ! :)

Vandaag WEER NIETS gehoord.

Ik denk ik zal eens gaan bellen met onze vrienden.
blaat heel verhaal.. 1wachtende voor je.. 5 minlater.. 1 wachtende voor je.. nouja dat was op baas zijn kosten. Ik ga wel mailen.

Gemaild. Of ze me wel kende etc ;) nee onzin hoe het met ontvangst bevestiging zit etc.

Krijg mail terug met vraag wat mijn adres gegevens zijn. Doorgemaild..

en nu weer afwachten :)
 
helaas is mijn topic met hardere aanpak motozoom mislukt omdat niemand meer klachten heeft over deze zaak :?
Ik wilde best wel mijn klacht melden bij jou, maar ben eerlijk gezegd de details alweer vergeten (verdrongen?). Heb tijdens mijn eerste en enige bestelling wel uitgebreid kennis gemaakt met zowat alles wat ze daar bij, toen nog, Louis.nl fout kunnen doen.
 
Nou dit topic komt ten einde

Heb ze gemaild

kreeg mail terug dus of ik mijn adres gegevens wilde doorgeven.

Ze konden niets vinden.

Of ik bestelnummer eens door kon geven.


Heb maar gezegd dat ik het maar ergens anders bestel voordat het weer misgaat.


In iedergeval another failure.
 
das wijs ik kreeg vandaag mn laarzen is binnen die ik in januari besteld had en dan wel begin januari...

volgens mij hebben ze een papierversnipperaar die de boekhouding bijhoudt :+
 
Bijna een jaar later, hoe zou het nu gaan?.
Heb net, om 00:06 mn bestelling verzonden en mn creditcard gegevens doorgegeven.


Volgens de pagina kan het 2 dagen duren voordat ik een bevestiging krijg.
 
Ik heb vorige maand nog wat besteld.

Wat poets-spul, spanningsregelaarcover (mooi woord ook), wat ander klein spul.

na 1 dag bevestiging.. en een week later alles binnen, netjes verpakt enzo. Geen klacht dus, alles perfect.. lees nu dit topic pas en verbaas me hier flink over.

Wel onder rembours. Is eigenlijk een gewoonte geworden sinds ik ook mijn pc-troep via webwinkels bestel.
 
Ik heb er 2x een bestelling gedaan. 1x ging het volledig goed. Andere keer had ik een werkplaatshandboek en wat andere dingetjes besteld. Ging mij om het boek, maar het bedrag was te laag.
De dingetjes werden geleverd. Het boek was volgens de site op voorraad. Wel uitlopend.
De bevestiging kwam meteen. Maar het boek op nalevering. Even later werd dit omgezet tot niet meer leverbaar.

Na een mailtje of 2 heb ik mijn geld netjes teruggestort gekregen.
Al met al dus wel zoals het hoort (behalve dat het boek er niet meer was)

Tegenwoordig bestel ik veel vaker in DLD. Daar gaat het tenminste wel altijd goed.
(mijn ervaringen tot nu toe) Voordeel is ook dat de prijzen goedkoper zijn.

Motozoom rekende 39 Euro voor een setje remblokken. Die had ik 2 nodig. Kwam nog verzendkosten bij. In DLD dezelfde blokken, 2 setjes voor 48,50 incl opsturen.
Scheelt nogal
 
Wél :P .

Update #2
Jaartje later, en nieuwsgierig hoe het momenteel gaat?
Volg dit topic en je weet het ;) .

De bestelling is als volgt:
EI10003193..1..Bandprofielmeter...........
EI10003917..1..Airman®.Multifunctionele...
EI10003803..1..Automatische.kabelstript...
E210032000..1..Krimpkous-assorti.127-de...
EI10032034..3..Set.Kabelverbinders.-.ge...
EI10003206..1..Mini-trechtertje...........
EI10003208..1..Hevelpompje................
EI10003603..1..Olie-opzuigdoek............
EI10003923..1..Mini-schroevendraaierset...
EI10019101..2..Hendelovertrek.zwart.......
E210001858..2..XENA.MICRO.ALARM-/BREMS-...
EI20011040..2..Louis.Coolmax.Stormtrooper.
EI10001005..1..HearosTM.gehoorbescherming.
EI30001284..1..ALAN.PMR.441.set.-.black...
EI30001294..2..ALAN.Pro.headset.integraal.
EI10033594..1..Miniknipperlicht...........
EI10033593..1..Miniknipperlicht.Micro.....
EI10031069..2..Gloeilamp.12V-21W..........
EI05033338..1..2.paar.handwarmers.kado....

31-01-04, 00:06
Bestelling verstuurd en creditcard gegevens verstrekt.
02-02-04, 17:12
Bestelling is in behandeling genomen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan