Test topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Goede morgen allemaal ,

Ik maak dus inderdaad maar even gebruik van dit test-gedeelte om te kijken of ik uberhaupt in staat ben om berichtjes op dit forum te plaatsen , voordat ik mijzelf voor eeuwig belachelijk maak met een één of andere reactie op iets of iemand , om er vervolgens achter te komen dat mijn antwoord op een vraag over Goldwings bijvoorbeeld terecht komt bij de rubriek "Choppers te koop gevraagd" of zo .

Ik zal gelijk van de gelegenheid gebruik maken om ons even voor te stellen : Ik ben Willem , 44 jaar en ben getrouwd met Hetty , 39 jaar , en wij wonen in Vlijmen/Noord-Brabant en rijden op dit moment respectievelijk op een Goldwing 1200 Aspencade en een Goldwing 1100 Interstate . Alhoewel ..... rijden ? Meestal komen we niet boven de 50 km p/u , dus we zullen op zich al een topic vormen voor alle rijders die ons meer als een hinderlijk stuk straatmeubilair zullen beschouwen ; het zij zo ....

Groetjes uit Brabant : Willem en Hetty
 
Nu nog even kijken of mijn "signature" er ook nog bij komt .... (met excuses aan de voorzitter van de "stichting tegen zinloos gepost")

Groetjes uit Brabant ...
 
Hoi hoi ...

Dan ga ik nu ook even testen of het allemaal lukt ... Ik ben dus Hetty de vrouw van Willem (Hewi) , als hij het kan kan ik het ook (hoop ik) ...

Groetjes uit Vlijmen ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan