testbank

Status
Niet open voor verdere reacties.

cavalli

MF'er
5 mei 2007
139
0
ik wil weten of mijn motor goed staat afgesteld

en nu hoorde ik dat je hem daarvoor op een testbank kunt laten zetten voor een run weet iemand waar ik deze kan vinden in de buurt van Tilburg?? en wat zoiets gaat kosten

ik ben al bij Divmo in rijen geweest en die zeiden daat het me 250 euro zou kosten maar die had het over een dyno bank

alvast bedankt
 
Een run kost gemiddeld tussen de €30 en €45 en dan krijg je een uitdraai met de gegevens en als het goed is ook een kleine uitleg over de resultaten.
Als er afwijkingen in zitten (en hij staat nooit 100%) dan kan het zonder gekke dingen oplopen tot rond de €200,-.
Tip: zet er voor de tijd een paar nieuwe bougie's in want anders klopt de basis al niet en dat geldt eigenlijk ook voor de stand van je kleppen en de staat van je luchtfilter.
Als dat goed is en je hebt verder alles nog origineel zal het een beetje afstellen zijn en is het klaar.
Zit er een andere uitlaat onder en/of heb je een K&N filter komt er om het goed te doen wat onderdeeltjes bij zoals sproeiers (als je carbs hebt) en evt. andere gasnaalden.
Opgeteld (afhankelijk van hoe goed je het wil) kan het oplopen tot rond de €600,-
Dat zijn mijn bevindingen van een beetje rondkijken en navragen 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan