Testen 2006

Error

Die hard MF'er
16 mrt 2004
417
0
Peize
Let op Casey Stoner zeg..

1. Nicky Hayden, Honda - 1'34.4 / 53 laps
2. Marco Melandri, Honda - 1'34.7 / 8
3. John Hopkins, Suzuki - 1'34.9
4. Casey Stoner, Honda - 1'35.0 / 69
5. Carlos Checa, Honda - 1'35.1 / 33
6. Sete Gibernau, Ducati - 1'35.2 / 32
7. Daniel Pedrosa, Honda - 1'35.5 / 62
8. Toni Elías, Honda - 1'35.7 / 34
9. James Ellison, Ducati - 1'35.7 / 74
10. Roberto Rolfo, Ducati - 1'35.7 / 55
11. Nobuatsu Aoki, Suzuki - 1'35.8 / 41
12. Olivier Jacque, Kawasaki - 1'35.9 / 32
13. Chris Vermeulen, Suzuki - 1'36.3
14. Randy De Puniet, Kawasaki - 1'36.5 / 58
15. Loris Capirossi, Ducati - 1'36.8 / 17
16. Andrea Dovizioso, Honda - 1'39.5 / 27
17. Thomas Luthi, Honda - 1'44.2 / 2

En James Ellison, volgens mij is dat een verborgen talent, met de verkeerde afkomst...
 
Laatst bewerkt:
Dit was op een koude / hlaf natte baan. En 1,5 sec van afgelopen weekend af. Dus dit zegt nog weinig, die laatste seconde is het moeilijkst
 
Dit was op een koude / hlaf natte baan. En 1,5 sec van afgelopen weekend af. Dus dit zegt nog weinig, die laatste seconde is het moeilijkst

Dat is wel zo, maar je moet het vergelijken met de andere rijders, en niet met afgelopen weekend.
 
185578.jpg

Groot: http://pix.crash.net/large/185578.jpg
Een ietwat beter passend geheel zo 8-)
Nog steeds de ultieme slungel, maar wel ontzettend tof :+
Ik zie het wel weer zitten met Simoncelli in 2006 *O*
 
Dit was op een koude / hlaf natte baan. En 1,5 sec van afgelopen weekend af. Dus dit zegt nog weinig, die laatste seconde is het moeilijkst
:^ Het zegt niet veel, maar het zegt wel iets..Stoner wil laten zien dat hij met zo'n RCV overweg kan..hij heeft iets te bewijzen..voor Dovizioso daarentegen is 't meer een plezier ritje..als bedankje van HRC..maar dat Stoner met een racer overweg kan is duidelijk! *D Het is tenslotte ook zijn eerste kennismaking..
 
Simoncelli lijkt precies Rossi. Jammer dat hij net iets minder talent laat zien. Wat niet is kan nog komen natuurlijk..
 
Mensen als Stoner moeten gewoon naar de MotoGP toe, verjonging willen we. Mannen als Barros kunnen beter met pensioen, de jonge garde neemt het over (Hayden, Melandri, Elias, Rossi natuurlijk).
 
Nou idd, hoelang kijken we nou al naar Checa, Barros, Biaggi, Roberts enz.

Ik zou graag zien dat de Suzuki eindelijk compitatief wordt. Want dat team heeft lef met twee van zulke jonge rijders. Al volgen andere teams nu ook deze trend.
 
En toch......Biaggi is een zeer kleurrijk persoon in de motorrace. Altijd in de top te vinden met uitsluiting van 2005. Ik vindt/ hoop dat Biaggi minimaal nog een seizoen mee zal doen op competatief materiaal, want zeg nu eerlijk...iedereen kan een slecht seizoen hebben.

Barros en Roberts presteren al een aantal seizoenen beneden verwachting. Zulke mannen mogen van mij dan ook met pensioen gaan, maar niet als je spijtig genoeg een slecht jaar achter de rug hebt
 
En toch......Biaggi is een zeer kleurrijk persoon in de motorrace. Altijd in de top te vinden met uitsluiting van 2005. Ik vindt/ hoop dat Biaggi minimaal nog een seizoen mee zal doen op competatief materiaal, want zeg nu eerlijk...iedereen kan een slecht seizoen hebben.

Barros en Roberts presteren al een aantal seizoenen beneden verwachting. Zulke mannen mogen van mij dan ook met pensioen gaan, maar niet als je spijtig genoeg een slecht jaar achter de rug hebt
Ben bang dat Roberts en Barros opnieuw aan de start staan in 2006 :Z

Biaggi misschien op een Ducati naast Rolfo?
 
En toch......Biaggi is een zeer kleurrijk persoon in de motorrace. Altijd in de top te vinden met uitsluiting van 2005. Ik vindt/ hoop dat Biaggi minimaal nog een seizoen mee zal doen op competatief materiaal, want zeg nu eerlijk...iedereen kan een slecht seizoen hebben.

Barros en Roberts presteren al een aantal seizoenen beneden verwachting. Zulke mannen mogen van mij dan ook met pensioen gaan, maar niet als je spijtig genoeg een slecht jaar achter de rug hebt

En toch schat ik Roberts Jr hoog in. Als zijn papa de centjes en het frame voor elkaar krijgt, dan zullen we nog wel van Roberts Jr horen O-)
 
Ik vind het een Rossi-na-aper :r :r :r :r :r :r :r :r

In zeker zin ja.. Veel geel, een idiote bos krullen op z'n kop.
Maar hij heeft toch geen zon en maan op z'n helm?
Geen boxer (hond) achter z'n kont, geen schildpadden op z'n kroonplaat,
niet eens nummer 46!
Ze kennen elkaar, komen uit dezelfde streek..
Dat Simoncelli dan ook veel geel gebruikt vind ik niet vreemd; iedereen is daar Valentino-maf (ben er geweest).
En ik vind Simoncelli prachtig rijden! Knap ook, met zo'n lang lijf op een 125 zo hard gaan. Fantastisch om te zien, neem de TT dit jaar. Niet altijd met evenveel succes dus, maar "wat niet is kan nog komen", om Error maar even te kwooten. :W
 
Dat is wel zo, maar je moet het vergelijken met de andere rijders, en niet met afgelopen weekend.

Ze waren nog maar net begonnen, normaal in de trainingen zie je ook de langzamere rijders vooraan. Denk niet dat de toppers op niet perfecte baan alles gaan geven. Vooral niet direct na een raceweekend.
 
Nou idd, hoelang kijken we nou al naar Checa, Barros, Biaggi, Roberts enz.

Ik zou graag zien dat de Suzuki eindelijk compitatief wordt. Want dat team heeft lef met twee van zulke jonge rijders. Al volgen andere teams nu ook deze trend.

Al te jonge rijders vind ik geen goede ontwikkelingen.
Dan krijg je hetzelfde als in de F1.
Het is beter om eerst flink in de lichtere klassen te rijden en veel ervaring op te doen.
 
wat te verwachten van Lorenzo en Barbera op de Aprilia? Denk dat ze wel aardig voorin zullen zitten. Ma denk dat Dovizioso toch de man gaat worden dit jaar, maakt weinig fouten, en neemt ook genoegen met een iets mindere positie ipv alles riskeren.
pix.crash.net/large/185673.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan