testers nieuwe site

psychonikeo

MF veteraan
8 mrt 2007
1.414
0
Capelle aan den IJssel
Beste MF-mensen,

Ik ben al een tijdje actief hier op het forum en ik kan eigenlijk niet meer zonder. Nou ben ik zelf bezig met een website die gericht is op de motorrijder en binnen niet al te lange tijd wil ik hiermee online gaan. Alleen zoek ik nog een specifiek groepje dat als tester zou willen fungeren, zodat ik niet met een half brakke site online kom.
Het is geen site ter concurrentie ofzo, maar gewoon een site zoals hyves waar motorrijders een profiel kunnen aanmaken om te showen of elkaar te vinden (ook zonder mf-sticker ;)). De reden dat ik de site maak is puur het uittesten van mijn mogelijkheden op technisch gebied en of ik een goed werkende site kan maken.

Om niet te spammen wil ik niet gewoon zomaar een topic openen in algemene motorpraat ofzo, maar doe ik het eerst even heel lief hier vragen :+

Ik hoop dus binnenkort te gaan testen en dan met wat meer mensen dan alleen maar mijn selecte groepje kennissen.

Dus bij deze de vraag :) Ik wacht het antwoord rustig af!
 
Nou, je treft het niet ;) Wij zijn namelijk zelf bezig met een dergelijke site (het inmiddels beruchte Smoelenboek, c.q. "Hyves" voor motorrijders) die we binnenkort gaan testen en online brengen...

Dus eigenlijk is het wel concurrentie :P
 
Laatst bewerkt:
hmm vervelend.. dan moet ik nog opschieten ook :P

Nee.. dan zal het voor mij ook weinig worden natuurlijk met jullie populariteit van MF al natuurlijk.
Nou ja, dan maar afmaken om te zien of ik het kan en desnoods de motor in breezer veranderen _O-

oh en ik zal dan maar geen spamberichtjes achterlaten, dat is wel zo lief. We gaan elkaar natuurlijk niet dood concurreren, want ik mijn (nog maar) korte motorcarrière is het Motor-Forum toch wel een van mijn favoriete sites geworden en alles wat daarbij hoort.
Mag ik bijvoorbeeld wel een linkje in mijn sig of profiel doen?
 
Laatst bewerkt:
Er kunnen toch prima meerdere sites naast elkaar bestaan? En sowieso, je gaf aan dat je doel was om te kijken of je een (technisch gezien) goede site in elkaar kunt zetten, dan zou ik zeker doorgaan.

Een link in je signature is gewoon toegestaan hier op MF. Daarnaast is hier een topic waar leuke en handige links worden verzameld: Goede/leuke links

Succes met je site!!
 
hmm vervelend.. dan moet ik nog opschieten ook :P

Nee.. dan zal het voor mij ook weinig worden natuurlijk met jullie populariteit van MF al natuurlijk.
Nou ja, dan maar afmaken om te zien of ik het kan en desnoods de motor in breezer veranderen _O-

oh en ik zal dan maar geen spamberichtjes achterlaten, dat is wel zo lief. We gaan elkaar natuurlijk niet dood concurreren, want ik mijn (nog maar) korte motorcarrière is het Motor-Forum toch wel een van mijn favoriete sites geworden en alles wat daarbij hoort.
Mag ik bijvoorbeeld wel een linkje in mijn sig of profiel doen?

[stookmodus]
Ik denk dat je goede kans maakt eerder klaar te zijn als Banaan hoor... O-) })
[/stookmodus]
 
Er kunnen toch prima meerdere sites naast elkaar bestaan? En sowieso, je gaf aan dat je doel was om te kijken of je een (technisch gezien) goede site in elkaar kunt zetten, dan zou ik zeker doorgaan.

Een link in je signature is gewoon toegestaan hier op MF. Daarnaast is hier een topic waar leuke en handige links worden verzameld: Goede/leuke links

Succes met je site!!

dankje ;)

Ik vind het fijn dat je er in ieder geval goed op reageert. Je hebt wel eens mensen die het heel erg vervelend vinden, dus ik ben dan zo fatsoenlijk om het gewoon even te vragen. :)

En jongens niet stoken ;) Jullie regelen het ook niet :+ O-)
 
Oh, een leuk sinterklaascadeautje voor de MF'ers *O*

Of wordt het meer iets voor onder de kerstboom :? :P
 
Is het ook een idee om gewoon hyves te gaan gebruiken???
en om hier een speciale hyve aanmaken voor motor-forum leden.
dan hebben jullie er niet zoveel werk van maar kunnen leden zich er zo toevoegen.
lijkt mij net zo makkelijk.
 
Is het ook een idee om gewoon hyves te gaan gebruiken???
en om hier een speciale hyve aanmaken voor motor-forum leden.
dan hebben jullie er niet zoveel werk van maar kunnen leden zich er zo toevoegen.
lijkt mij net zo makkelijk.
Hebben we als optie bekeken, maar om verschillende redenen (o.a. integratie met MF) hebben we besloten om een eigen site te bouwen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan