Testrijden voor het blad motor!

ieniemienie

Die hard MF'er
11 mrt 2002
440
0
Wageningen
Ik kreeg vanmiddag telefoon van Herma van het blad Motor........ Of ik zin had om 9 en 10 juli mee te gaan om motoren te testen!
Echt waar, zonder gein. *D
Ik zei al ja voordat ze vertelde wat de bedoeling is.
Er worden die dagen drie motoren getest de SV650 een monster en een motor die ik totaal niet kende (en waar ik de naam ook van vergeten ben).
Waar het precies gaat gebeuren was nog niet helemaal bekend, hoor ik volgende week of zo.
Dus binnekort staat ieniemienie op motor in het tijdschrift Motor!

Moest het effe kwijt, vind het zoooooooo leuk!
 
Leuk zeg. Zou ik ook wel willen :9 Als ze je maar niet te veel verwennen zodat je je eigen motor niet meer goed genoeg vindt :) Vertel later ff. hoe die testdag geweest is.
 
hoe komen ze eigenlijk bij jou uit?
ik ben toch een veel betere keus :)
 
Laatst bewerkt:
hoe komen ze eigelijk bij jou uit.
ik ben toch een veel betere keus :)

Ehhhh ben jij Vrouw dan? Ze hadden vrouwen nodig.
Ik heb 29 mei een CRT op Assen gedaan van het blad Motor. Herma en rest van de rijders waren er ook en heb effe met ze gepraat. Als "geintje" zei ik dat als ze nog eens een vrouw nodig ze me best mochten bellen.
En zie daar! Zonder mijn telefoon nummer doorgegeven te hebben heb ik het toch voor elkaar!
(Had mijn gegevens van het CRT formulier overgenomen).
 
Echt super stoer !!!
Je moet ff een goede indruk achterlaten, misschien krijg je een baan aangeboden en kan je elke week een nieuwe motor testen :P

Succer ermee !
 
Gaaf, beetje motorfietsjes testen. Altijd leuk om eens ergens anders op rond te scheuren :) . Veel plezier ermee.
 
Ehhhh ben jij Vrouw dan? Ze hadden vrouwen nodig.
Ik heb 29 mei een CRT op Assen gedaan van het blad Motor. Herma en rest van de rijders waren er ook en heb effe met ze gepraat. Als "geintje" zei ik dat als ze nog eens een vrouw nodig ze me best mochten bellen.
En zie daar! Zonder mijn telefoon nummer doorgegeven te hebben heb ik het toch voor elkaar!
(Had mijn gegevens van het CRT formulier overgenomen).
Veel plezier enne.....wel reclame maken hé voor motor-forum.nl ;)
 
Grrrr ik ben jaloers op je ienieminie!!!! :( :)
Veel plezier ennuh zeg ff in welk nummer je dan staat, dan koop ik 'm in de winkel. Ik heb namelijk geen abonnement erop, ik koop de Motor af en toe in de winkel..
 
Dus ienieminie behoort vanaf nu tot de broodrijders/schrijvers. Niet slecht :)

Enne die derde motor ... zou dat misschien een Cagiva Raptor 650 kunnen zijn? Dat is volgens mij een van de weinige lichte v-twins naast eerder genoemde 2 (of toch de Yamaha Bulldog).
 
Supergaaf voor je... ben best jaloers!!
Misschien worden er nog mooie foto's van je gemaakt.... leuk joh!

Mag je naderhand de door jou leukst bevonden fiets meenemen? :)


CAT
 
gefeliciteerd !!

Moet je de Moto 73 ook maar eens bellen, met een beetje geluk krijg je 1 week een FireStorm mee

trouwens

ik vind het wel een goed idee van moto 73 om zo'n lezer test te laten doen
dan hoor je ook eens wat de gemiddelde motorrijder van zo'n fiets vind
 
Dus ienieminie behoort vanaf nu tot de broodrijders/schrijvers. Niet slecht :)

Enne die derde motor ... zou dat misschien een Cagiva Raptor 650 kunnen zijn? Dat is volgens mij een van de weinige lichte v-twins naast eerder genoemde 2 (of toch de Yamaha Bulldog).

Dat is hem. Jij snapt het helemaal, dank je!
 
Terug
Bovenaan Onderaan