Testrijders

MrMarcus

MF veteraan
11 nov 2001
1.933
123
Rotterdam
Facebook
Instagram
Ligt het aan mij of worden de testrijders in Cars & Bikes :r een beetje brutaal.
Gaat die gozer eerst op zijn achterwiel door het beeld en wat doet ie daarna..........op zijn steppies staan met de armen wijd.
maenn7.gif

De wheelie en de stoppie mogen vaker in dit soort programma\'s een beetje meer kritiek ook. ze zijn te zoetsappig met commentaar.
 
Ligt het aan mij of worden de testrijders in Cars & Bikes :r een beetje brutaal.
Gaat die gozer eerst op zijn achterwiel door het beeld en wat doet ie daarna..........op zijn steppies staan met de armen wijd.
maenn7.gif

De wheelie en de stoppie mogen vaker in dit soort programma\'s een beetje meer kritiek ook. ze zijn te zoetsappig met commentaar.

hé! het is geen programma maar één grote reclame boodschap verpakt als een programma.
zie ook Eigen huis en tuin, klussen met kijkers, wannahaves, ect
 
Dat je al kijkt naar die nederlandse testprogramma\'s...

Waar-de-loos allemaal.
Dan had je vorig jaar nog dat motorprogramma
met die Chimene...nou, dat was eeecht 6x niks :r

Ik bedoel, kijk alleen al eens hoe die auto\'s hier
getest worden, lekker langs een molentje rijden, een bospaadje met 30 km/u, schakelen bij 2500rpm.

En dan zijn ze een Porsche aan het testen!!!

Eigenlijk moet er gewoon een programma als
\'top gear\' voor motoren komen..
 
ooh ja, dat was idd weer eeen grote reclame voor
safe....

Hoe zit het eigenlijk met iedereen die toen
voor 100 piek per maand een motor gekocht heeft (stom).
Mogen die nu de rest in een keer ophoesten??

Die Chimene is wel leuk, maar met de Blade
van een van die gasten uit Big-brother 1 ging
ze bijna op haar bek.. |(

Zucht...Zat ik elke zondag braaf om 5 uur voor
de buis in de hoop dat het dit keer wel gaaf zou
worden.....vergeefs... \ '(
 
Achja, op de Nederlandse buis komt nix leuks, en allemaal wel leuk dat ze een auto of motor gaan testen, maar wat heb je er nou eigenlijk aan ? Je kan beter zelf een proefrit maken op een motor ;)
Smaken en meningen verschillen...

Het haar van Chimene is ideaal, helm op.. helm af en het zit nog steeds goed ;) waarom heb ik dat nou nooit ?
 
Achja, op de Nederlandse buis komt nix leuks, en allemaal wel leuk dat ze een auto of motor gaan testen, maar wat heb je er nou eigenlijk aan ? Je kan beter zelf een proefrit maken op een motor ;)
Smaken en meningen verschillen...

Het haar van Chimene is ideaal, helm op.. helm af en het zit nog steeds goed ;) waarom heb ik dat nou nooit ?
tja heb jij je haar stylist bij je achter op je motor???
btw mijn haar zit altijd goed als ik m\'n helm af doe, style: coop de troep
 
tja heb jij je haar stylist bij je achter op je motor???
btw mijn haar zit altijd goed als ik m\'n helm af doe, style: coop de troep

Ja als ik m\'n helm af doe ook coupe de troep. Maar met een helmmutsje heb je daar minder last van. Of gewoon je kop kaal scheren. Maar ik heb niemand achterop. geen stylistes dus :)
 
Ik bedoel, kijk alleen al eens hoe die auto\'s hier
getest worden, lekker langs een molentje rijden, een bospaadje met 30 km/u, schakelen bij 2500rpm.

En dan zijn ze een Porsche aan het testen!!!

JUIST!!!! Vorig jaar Julia Samuel in de Lotus Elise 340R. Tjonge, ze durfde niet eens gas te geven! Ik heb zelf ook in die auto gereden, reken maar dat dat heeeeel wat harder ging! :)

Top Gear rules!!! Maar schijnt helaas wel helemaal gestopt te zijn :( :( :( :( :(
 
Top Gear gestopt :( :( :(

heeft het leven nog zin nu?

nou ja ik heb m\'n fiets nog *D

edit fiest=fiets
 
Ja als ik m\'n helm af doe ook coupe de troep. Maar met een helmmutsje heb je daar minder last van. Of gewoon je kop kaal scheren. Maar ik heb niemand achterop. geen stylistes dus :)

Lekker belangrijk. Stop je toch een muts of cap in je binnenzak. Sim-pel :)
 
Top Gear gestopt :( :( :(

heeft het leven nog zin nu?

nou ja ik heb m\'n fiets nog *D

edit fiest=fiets

Yep! Ik heb zelfs nog een smeek-mailtje naar de BBC gestuurd, maar het mocht niet baten... Ze gaan het programma grondig tegen het licht houden en iets anders brengen. Iets met kijkers die auto\'s testen. Dat doet mij denken aan Bob de Jong, en Bob de Jong kan net als alle andere Nederlanders die het proberen geen objectieve auto-programma\'s maken. Alleen sponsor-verhaaltjes vertellen... Laten we hopen dat de BBC veel van dit soort mailtjes gekregen heeft en Top Gear voort laat bestaan. Zonder Top Gear kan ik m\'n TV eigenlijk wel weggooien (okee, zonder Top Gear en Formuel 1 dan...)
 
Yep! Ik heb zelfs nog een smeek-mailtje naar de BBC gestuurd, maar het mocht niet baten... Ze gaan het programma grondig tegen het licht houden en iets anders brengen. Iets met kijkers die auto\'s testen. Dat doet mij denken aan Bob de Jong, en Bob de Jong kan net als alle andere Nederlanders die het proberen geen objectieve auto-programma\'s maken. Alleen sponsor-verhaaltjes vertellen... Laten we hopen dat de BBC veel van dit soort mailtjes gekregen heeft en Top Gear voort laat bestaan. Zonder Top Gear kan ik m\'n TV eigenlijk wel weggooien (okee, zonder Top Gear en Formuel 1 dan...)

Top Gear is toch verder gegaan op een comercieel Engels station. Dus als je er voor betaald krijg je het te zien zelfde als wat ze hier willen gaan doen met de programma\'s \ '(
 
Op discovery channel heb je een programma (Turbo) waar ze wel regelmatig sportief rijden, maar dat is alleen maar met auto\'s. En de ene keer testen ze een jeep en de andere keer een ferrari, dus het is telkens gokken of het leuk wordt of niet.
 
Top Gear is toch verder gegaan op een comercieel Engels station. Dus als je er voor betaald krijg je het te zien zelfde als wat ze hier willen gaan doen met de programma\'s \ '(

Oh! Maar dan moet je dat station hier wel kunnen ontvangen... Als ze dat ook met de Nederlandse auto-/motorprogramma\'s gaan doen zijn we snel van die onzin af! Ik wil best per programma gaan betalen, scheelt me heel veel geld! :)
 
Die presentator van Cars & Cars, die blonde, ben ff z\'n naam kwijt...

Heeft hij eigenlijk wel een motorrijbewijs?
 
Zal wel niet, ik heb het pragramma 3 x gezien en steeds reed er een ander.
 
Terug
Bovenaan Onderaan