TESTRIT GEMAAKT!!

Op zondag 16 december 2001 14:23 schreef Revolution het volgende:Volgens mij heeft Bikenet alleen maar fietsen van dealers in haar bestand, dus vaak duurder dan Motoroccasion die ook particuliere fietsen in hun database hebben.Helemaal mee eens.
Wedden dat die vent wel wil zakken qua prijs als je contant aankomt met het geld? :)


Zucht...zal ik dan maar eens minder koppig worden en gewoon naar jullie luisteren.. :)

Vriend van me pa had net gebeld, motor was in goede staat, nooit schade gehad, motorisch goed en
goed onderhouden. Moest alleen nog ff afgesteld
worden..
 
Wat verder meteen opviel was de zithouding, die was sportiever dan ik me had ingedacht..YES! Ik had het gevoel meer voorover te zitten dan op een R6 :?

Ik heb effe met een gsxr600 gereden en ben vorige week ofzo in de ahoy ook eens op een R6 gaan zitten.
Die R6 zit gewoon rechter volgens mij dus met de kawa kan het wel eens hetzelfde zijn denk\'k.

Ik mis btw de optie \"nog effe wachten om zo de prijs te drukken\" in de poll.
Die motor kan echt nog wel goedkoper. Maar kan die vriend van je die er werkt dat niet ietwat uitvissen voor je?
 
Laatst bewerkt:
Maar kan die vriend van je die er werkt dat niet ietwat uitvissen voor je?

Is de buurjongen van een vriend van mijn pa.
Iets lastiger dus, ik zou wel eens kunnen gaan
vissen naar de bodemprijs ja.

Poll is aangepast... al zijn de resultaten op
een hoop gegooid.. :(
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 16 december 2001 15:24 schreef twisted Paul het volgende:
Poll is aangepast... al zijn de resultaten op
een hoop gegooid.. :(
Poll zo weinig mogelijk editen, is nogal brak namelijk :(
NOOIT comma\'s gebruiken in je poll Gaat ie bij edit namelijka ltijd naar volgende optie.
 
net zoals je een ferrari in het rood koopt
koop je een kawa in het groen...imo dan..
 
Ik zou, als ik een Kawa zou kopen, juist GEEN groene halen. Heeft \'iedereen\'

Heb een rooie. Stond voor een leuke prijs te koop, zal ik straks dus ook wel merken met inruilen.
Vind de rooie sowieso mooier dan de wit met beetje groen en roze van dat bouwjaar.

Eh, en gaat ook nog eens net zo hard als een groene.
 
Als je het een nette fiets vindt en mannetje is zo stug qua prijs, dan heb je het echt te duidelijk laten merken... Niet dat ik zo\'n wereldhandelaar ben, maar 1.500 eraf bij cash betalen is altijd wel mogelijk op dergelijke bedragen. Als mannetje daar echt heel moeilijk over doet, weet ie gewoon dat je het ding toch wel koopt. Ik weet niet of je er dan nog wat af krijgt, je wil het ding toch wel...

Je kan het altijd proberen om er nog wat vanaf te krijgen, maar dan moet je wel bereid zijn om écht tot het uiterste te gaan en desnoods maar te gaan kijken naar een andere fiets. Door je enthousiasme eerder moet je nu als je het hard wilt spelen, het heel hard gaan spelen, want mannetje is nu erg overtuigd dat je toch wel koopt...

Ik zou zelf eerder nog wat goodies los zien te peuteren, da\'s toch makkelijker en het levert je hetzelfde op als cash. De meeste dealers zijn soepeler met goodies erbij doen dan met extra korting... En een nieuwe achterband achter mag er zowieso wel op voor dat geld als ie meer dan halfweg versleten is...
Denk maar zo:
Of je nu meer voor de fiets of voor de kleding of bandjes betaalt, betalen doe je toch wel...

Anyways, veel dealplezier en zorg dat je je goed voelt bij de deal, welke deal je ook maakt... :)
 
In heel nederland zijn er 2 groene \'99 zx6r
te koop, eentje daarvan 4 km van waar ik woon.
De ander 300 km.
Dus ik heb een zeldzaam fietsje }) :+
Gewoon kopen als je hem zo graag wilt hebben.
Als hij dadelijk verkocht is heb je er zeker spijt van.Hij is misschien wat duurder uit gevallen voor je.Maar dat kun je compenseren door minder uit te gaan.Scheelt ook weer een hoop centjes.
Succes ermee en we horen het wel :)
 
Laatst bewerkt:
Als je niet bereid bent verder te moeten zoeken omdat de fiets intussen aan een ander verkocht is, en de dealer niet wil zakken op de fiets zelf, zijn er nog een aantal dingen waar je op kunt winnen. Ga voor zaken waar de dealer een goede marge op heeft. Wellicht heeft \'ie de Kawa duur ingeruild, en kan \'ie daarom niet (veel) verder zakken.

Ga dus voor zakens als beurten (met 17k moet je tot 30k kunnen, of \'gratis\' tzt de 20k beurt), banden (nieuw), forse korting op kleding en dergelijke.
 
Of gewoon lekker je poot stijf houden en 16000 geven inclusief nieuw bandje en een jas ofzo :)

Die verkoper ruikt gewoon dat je \'m lekker vind rijden en dat je \'m gewoon wilt hebben, al vraagt ie 18000. Je kan nog altijd ergens anders kijken he, er zijn nog zoveel ZXR\'en te koop :)

Maaruh had jij ook niet een 25kw rijbewijs?
Of vergis ik me nou? Want anders rijd ie volgens mij straks niet 110 in z\'n 2 hoor ;)
 
Van de ene kant:
Het kreng is te duur dus moet je het niet doen.

Van de andere kant:
De fiets is jong met weinig kilometers en je weet uit betrouwbare bron dat ie picobello in orde is. Zekerheid is ook wat waard.

Persoonlijk vind ik dat je hem 16000 piek op de toonbank moet leggen en dan strak in zijn blauwe ogen moet kijken. Vervolgens eis je 50% korting op kleding, twee gratis beurten, nieuwe banden of iets dergelijks (niet alles tegelijk). Zeg erbij dat je de fiets dan ter plekke meeneemt. Uiteraard gaat hij niet akkoord (doet hij het wel: stront aan de knikker!!!). Steek doodleuk het geld weer in je binnenzak, wens hem een plezierige dag en loop naar buiten. 10 tegen 1 dat je voor je de deur opentrekt een beter bod hebt, zoniet: de motor uit je hoofd zetten en verder zoeken.
Hoeveel lef heb je???
 
Nope...ben 23 en mag dat ding gewoon van jetje geven :9~

*jaloers* Ik wil ook een motor LEGAAL van jetje geven :]

Maar je had ook nog wel bij andere vestigingen gekeken? Of je moet nog even 2 weken wachten, dan is het 2002 en dan is de motor inderdaad een (bouw)jaar ouder. Dan moet ie nog wat minder waard zijn, en heb je nog meer kans dat je \'m voor 16k (of minder) mee kan nemen. Kans dat ie verkocht wordt lijkt me niet zo heel erg groot, het is glad en koud buiten.
 
Laatst bewerkt:
veel succes gewenst....

lijkt me handig om ff iemand mee te nemen die kan pingelen...
je kunt volgens mij beter goed rond kijken voordat je besluit om de motor aan te schaffen

Aangezien het nu \"slechtere maanden\" zijn voor de dealers zal die kawa er over 1 a 2 maand nog wel staan in de tussentijd kun je goed rondkijken
 
Terug
Bovenaan Onderaan