Testritten..

NUx!

Die hard MF'er
3 nov 2001
348
0
België
Een vraag.
Ik zie hier regelmatig... \"ben eens nen testrit gaan doen met ...\"
Wat ik me afvraag is of jullie naar die dealers gaan en vragen voor een testrit uit zogezegd interesse of vragen jullie nen testrit gewoon om eens met die moto te kunnen rijden?
Dus, vertellen jullie een verhaaltje tegen de dealers dat ge interesse hebt, of zeggen jullie op de man af dat ge gewoon eens met die moto wilt rijden?
Want ik denk dat ik me daar eens ga in oefenen.
 
je komt me wel eerst effe oppikken he nux.. is zo stom om met leder in wagen testrit gaan vragen dus moet wel achterop :P
 
Dus, vertellen jullie een verhaaltje tegen de dealers dat ge interesse hebt, of zeggen jullie op de man af dat ge gewoon eens met die moto wilt rijden?
wat denk GE.... de dealer geeft een motor mee aan iemand die het wel geinig vind om es een blokkie om te gaan met die nieuwe motor?

tenzij GE een goeie band met die dealer hebt natuurlijk....
 
Veel kilometers maken, kom je vaak langs voor een beurt of nieuwe banden (met een Pan helaas niet veel beurten nodig). Mijn dealer verhuurt ook motoren, dus bij de laatste beurt...

Wat wil je mee: R6 of R1100S?... Mwaah, doe de BMW maar, R6 heb ik al op gereden.

Laatst van de zomer ook demonstraties: kon je de hele dag inschrijven voor testritten (groepsgewijs).

R1100S
R6
CBR600
SP1
R1100RT
K1200RS
Varadero
etc... kortom ook veel mogelijkheden :9~ .
 
Mijn eigen dealer doet er nooit moeilijk over als ik vraag of ik eens een dagje wat anders wil proberen. Ik krijg dan ook van alles mee.

De enigste motoren die ik niet meekrijg zijn zijspannen ( kan ik me vanuit zijn oogpunt ook wel voorstellen ) en motoren die in opdracht van de eigenaar verkocht worden. Maar de Nieuwe Guzzi Le Mans en 1100 sport allebei een dagje meegehad... lekker hoor. Maar mijn dealer doet dus alleen maar in Guzzi\'s.
 
Als je een goede band hebt kun je gewoon vragen of je even mag rijden. Anders doe je gewoon alsof je interesse hebt. Sommige dealers vragen meteen of je even wilt rijden en bij andere moet je smeken. Er zijn ook dealers waar je alleen een testrit mag maken als je zeker weet dat je de motor gaat kopen |( ;?
 
Gewoon geinteresseerd om een motor heenlopen, komen ze vanzelf op je af en een testrit is dan geen enkel probleem. :)
 
Een dealer die wilt verkopen doet meestal niet zo moeilijk. En als je altijd bij een vaste dealer je motor koopt en laat onderhouden en je maakt regelmatig een praatje met hem/haar doet ie ook niet moeilijk als je een keertje een bepaald type motor wil uitproberen.

gR1d
 
Terug
Bovenaan Onderaan