Tests SBK/SS Valencia

Ocampa

MF veteraan
29 jul 2002
4.235
656
Breda
De tests voor de SBK en SS in Valencia zijn voorbij. Hieronder even de tijden.

SBK:
full
 
Kan best leuk worden dit jaar :) Wel weer 6 Duc's bij de eerste 10 :( (..in de SBK..), maar 't moet nog losbarsten *D . Ben wel benieuwd of ze de R1 nog een beetje de sporen weten te geven want vooralsnog spelen ze geen rol.. O-)

SS wordt zowiezo spannend/close :}
 
Gave Pics ! :} :} :}

Maar kan iemand me ff helpen ? Waar kennen we Steve Martin ook alweer van ? En gaaf dat Leon Haslam nu al zo hard gaat, die komt toch uit de BSB vandaan ? :?

Wel jammer trouwens dat Chris vermeulen nu nog zo ver achter staat..Gaat ook wel veranderen denk ik..Ten kate zal de CBR1000 nog wel wat verder kunnen pushen :)

En jammer dat Ghisbert van Ginhoven het niet gered heeft om bij het team van Ducati Corse te komen in de WSS...Het had wel mooi geweest als er een nieuwe nl-er bij een fabrieksteam zou komen..

[me]Flow is ook benieuwd wat Jurgen gaat doen 8-) [/me]
 
Wat gaat Jurgen eigenlijk doen ? :? Ik zie hem niet staan bij het rijtje van de WSS...Hij had toch weer een plaats bij het Yamaha Belgrada team ?
 
Wat gaat Jurgen eigenlijk doen ? :? Ik zie hem niet staan bij het rijtje van de WSS...Hij had toch weer een plaats bij het Yamaha Belgrada team ?
..hij is gevallen (..highsider..) bij de eerste wintertesten en had wat kneuzingen :( Liet daarom deze test aan zich voorbij gaan om te kunnen herstellen/fit worden..
 
2 uitlaten??
http://www.crash.net/pictures/large/72205.jpg ((Afbeelding))
staat wel gaaf denk ik zo,zijn er meer plaatjes van??
Hoe bedoel je ? Het is gewoon een R1 hoor...Die hoort zo...

En aan de tijden die ze rijden is het toch niet zo'n formidabele bike als iedereen zegt :X :X :X
 
Van welke dag (dagen) zijn deze foto's?? Ik was afgelopen zondag in valencia maar heb eigenlijk alleen maar 250cc racers gezien, af en toe de kawa en een verdwaalde 600. Ow, en heel even een paar duc's en een R1, maar daar houdt het ook wel bij op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan