Texel III

Hier ook maar even zetten alvorens ik ze op marktplaats zet..

Middag! Ben aan het opruimen geslagen en inpakken alvast voor de verhuizing.
Tussen de puinhoop vond ik mijn oude motorschoenen, welke ik alleen gebruikt heb tijdens het lessen.
Misschien wat voor iemand van hier?

Bering Basket Starlift noir
Maat 46
Lederen schoen
Waterproof
Klittenbandsluiting

Schoenen zijn in zeer nette staat.
De rechterschoen heeft een klein stukje vd zool wat iets open staat, maar dat is een stukje van 2cm.

Doe een leuk bod!


IMG_5836_zps0af72c7b.jpg


IMG_5834_zps89739799.jpg


IMG_5833-1_zps470dab6c.jpg
 
Knappe schoenen voor onder een spijkerbroek! Nie wegdoen man, krijg je toch weinig voor..
 
I know, maar ben alles aan het inpakken voor de verhuizing straks.
Ik heb genoeg schoenen, dus dit mag wel weg.

Stomtoevallig m'n Teletubbiepak gister ook weer gevonden en verkocht voor 40 euro, terwijl we ze toen voor 70 euro kochten.
 
Kan niks anders dan ontspannen, helaas.. mis vooral het sporten!


Jezus gasten, dit was echt een dieptepunt !

Eerst 4x op oudere berichten klikken om texel te vinden.. en toen ik daar eenmaal was zag ik dat er iemand AUTOvelgen probeert te slijten.. tijd dat we weer aan 2 WIELEN gaan denken.. :P
 
Mag het al ? Ga denk van hèt weekend effe me banden op juiste spanning laten zetten, hoop dat het nu beetje ontspannen en warm word Odat het rijden weer kan beginnen ;)
 
ik ben ook weer present! roepie roepie overrr..

mr subz heeft 5250 op mn duc geboden..dat is pas een dieptepunt!
alles voor een rondje ...gelukzoekers:(
 
Jezus gasten, dit was echt een dieptepunt !

Eerst 4x op oudere berichten klikken om texel te vinden.. en toen ik daar eenmaal was zag ik dat er iemand AUTOvelgen probeert te slijten.. tijd dat we weer aan 2 WIELEN gaan denken.. :P

Sorry :X O-)

Ik ga vanmiddag rijden!
 
Ik had van het weekend nog van dat rare witte spul overal dus ben niet gaan rijden ;) uhm verder ben ik vrijdag weer op het eiland tot maandagavond ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan