Textiel overalls voorjaar/najaar

Deanevo

MF veteraan
28 jun 2009
11.545
3.176
Zijn er ook 1 delige textiel overalls (waterdicht) voor het voor- en najaar?
Ik wil geen combipak maar een overall waar je zo met je normale kleding in- en uitkan. Een thermo overall zoals Husky is weer te warm.
Ik kan weinig op internet vinden..

Iemand tips.
 
Laatst bewerkt:
Zijn er ook 1 delige textiel overalls (waterdicht) voor het voor- en najaar?
Ik wil geen combipak maar een overall waar je zo met je normale kleding in- en uitkan. Een thermo overall zoals Husky is weer te warm.
Ik kan weinig op internet vinden..

Iemand tips.


Ik heb er 1 bij de Wildkamp(40€) gekocht,werkt prima tot 5 gr,daaronder wordt hij te fris,
zit geen protectie in ,maar wel lekker makkelijk op de off the road,tuinslang erop en :t
 
Je loopt achter, je kan al enige tijd terecht bij www.louis.nl
Ik loop helemaal niet achter, ik woon vlak bij de grens en ga graag naar de vestiging in Wesel en kan daar alles passen en zien wat ik koop. Soms bestel ik wat via internet en dat kost me dan 6.= dat neem ik op de koop toe.....
 
Louis in de buurt van zuidelijk NL:

oa Wesel, Duisburg, Essen, Düsseldorf, Aken. Let op! Je hebt grote en kleine vestigingen.
Wij zijn toch motorrijder? Mooi, dan een leuke rit maken en gelijk bezoek aan een filiaal. :]

(vaak ga ik dan ook gelijk naar Polo)
 
Laatst bewerkt:
Louis in de buurt van zuidelijk NL:

oa Wesel, Duisburg, Essen, Düsseldorf, Aken. Let op! Je hebt grote en kleine vestigingen.
Wij zijn toch motorrijder? Mooi, dan een leuke rit maken en gelijk bezoek aan een filiaal. :]

(vaak ga ik dan ook gelijk naar Polo)
Sluit ik me helemaal bij aan :j
 
Ik zag daar bij Louis niet het type overalls die ik zocht.
 
Wat is het nadeel van een combipak?

Je kan ze toch aan elkaar ritsen? (Mits broek en jas hetzelfde merk zijn)
 
Terug
Bovenaan Onderaan