Textielbroek die LANG valt?

Dan geef ik er ook maar aan toe: Bij mij vallen alle broeken lang, behalve korte broeken, die vallen als 3/4-ers
 
En?.....welke broek is het geworden?

Ik zit namelijk met hetzelfde probleem, 1.94M, 83 Kg en lange benen.
Textielbroek die ik nu heb is van Buse, maat 106.....en dus een compleet zwembad om de taille maar
in de lengte nog net +/- 5 cm te kort. '(
 
Revit verkoopt broeken in lange varianten. Ik heb de Sand 3 in XL-lang. Die valt een cm of 5 langer over de enkels dan een normale XL. Die zal voor jou wat ruim om de taille zitten, maar misschien past een L-Lang jou wel als gegoten.
 
En?.....welke broek is het geworden?

Ik zit namelijk met hetzelfde probleem, 1.94M, 83 Kg en lange benen.
Textielbroek die ik nu heb is van Buse, maat 106.....en dus een compleet zwembad om de taille maar
in de lengte nog net +/- 5 cm te kort. '(

Nog steeds dezelfde oude volledig versleten broek. Maar nu de winkels weer wat meer opengaan, kan ik weer 'ns iets gaan passen.
 
Voor de mannen lange smalle mannen onder ons: welke textielbroek past een beetje fatsoenlijk op de motor?

Achtergrond: mijn spijkerbroeken zijn maat 32/36. Elke textielbroek die ik aantrek heeft te korte pijpjes: ziet er prima uit, totdat je op de motor gaat zitten. Dan zit een gemiddelde broek (óók de lengtematen van Alpinestars, bijvoorbeeld) niet eens meer over mijn laars heen.

De enige broek die ik tot nog toe heb kunnen vinden was er een van Evolution (een inseam van 97 cm en toch geen compleet zwembad aan de bovenkant) maar dat merk bestaat niet meer. En die broek is ondertussen wel versleten...

Ik ben toch niet de enige met een 'atletisch figuur' op de motor, of ben ik nou gek? Iemand goeie tips voor écht lang vallende broeken voor mensen zonder overgewicht?
Ik ga toch eens met mijn ouders babbelen.
Ik wist niet dat ik een tweeling broer heb lopen.

Maar ook ik heb dus exact het zelfde probleem.
Gelukkig is mijn Evo nog niet aan vervanging toe.
Maar ben dus al wel aan het kijken.

Laatst in Zoetermeer een lengte broek gepast (ook een Revit), dat was een gevalletje 'ken net' en dan kom je er ook achter dat de kniebeschermer letterlijk alleen de knieschijf beschermd.
Terwijl dit bij mijn Evo nog wat verder doorloopt naar beneden (en naar boven).
Of ben ik nu aan het azijnen.

Maar heb al wat type's voorbij zien komen.
Dus dat kunnen we ook wel eens proberen.

Ben al blij dat ik ondertussen al wel een nieuwe IXS ja heb gevonden.

Zag ook ergens voorbij komen mbt de lerenpakken van IXS, dat klopt.
Daar heb ik ook een lengte maat van.

Uit ervaring heb ik geleerd dat ik persoonlijk het beste uitkomt bij kleding van IXS.

Vroegah was dat MQP, maar die bestaan niet meer😔
(Is dit niet Difi geworden toevallig?!? Ooit eens gehoord, of het waar is🤷)

Dus TSer, kijk ook eens naar IXS
 
Zelf ben ik 1.96m en 75 kg. En heb momenteel de Macna Iron als textiele broek (wel de extra lange versie). En een spijkerbroek van revit in de maat 31/34. Misschien dat jullie hier nog iets aan hebben!
 
Heb zelf vorige week 1 gekocht van Buse. Open road 2, maar dan in lengtemaat. Toevallig heb ik ook 32/36 als jeansmaat.
Jas 56
Broek 106

Zit perfect.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan