textiele motorbroek in een andere kleur dan zwart?

mrpink83

Die hard MF'er
13 aug 2006
275
0
Utrecht
Hallo,

Ik zoek een textiele motorbroek die eens een keer een andere kleur dan zwart heeft. Dus een beige/kaki/grijs of zelfs witte broek. Volgens mij heb ik wel eens zoiets gezien, maar toen was het een broek van 300 e en dat vind ik een beetje teveel!
Iemand zoiest zien liggen in de winkel?
 
Een witte broek? _O-

Die zal niet lang wit zijn ben ik bang. Grijs is er volgens mij wel voldoende.

Zoiets bijv?

306835_a.jpg


[NORML]http://www.motozoom.nl/we...1&SToken=BAF2886FE1D865FD[/NORML]
 
Thanks, guys. Maar met wit bedoelde ik eigenlijk inderdaad grijs. Die dakar had ik inderdaad al gezien, maar 220 e vind ik weer net iets teveel (voor mijn budget dan). Misschien dat Hein Gericke wel iets heeft. Schijnt in Duitsland weer stukje goedkoper te zijn, toch?

Maar ben ik dan de enige die dat zwart ook maar zo saai vind? (wel textiel dan, hé, leer is in genoeg kleuren)
 
HG heeft een aardig modelletje, Tuareg/TRG of zoiets. Beetje offroad/Dakar achtig.

Twee versies: bijna waterdicht en helemaal waterdicht :)

Oftewel Sheltex (hmm), of Goretex (joepie). Daar zit ook meteen het prijsverschil in.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die lichtgrijze revit-broek heb ik - met de bijbehorende geel-met-grijze jas - kost wat maar het is een supergoed pak!

Maar ja, ik ga ook niet voor minder, rijd het hele jaar door.
 
zoek eens op ebay naar Tschul, kom je vanzelf bij hun ebay-store terecht.
Goede pakken, waterdicht, lekker warm (uitneembare voering) CE protectie..
Ik had mn broek voor 50 euro.
Nog altijd plezier van :)

Edit:

Even voor je opgezocht:
843-GREY.jpg

Klikhier voor de advertentie op ebay, is wel in het duits maar een prima service, goed bedrijf :)
 
Laatst bewerkt:
Zat toevallig net ook al een tijdje op ebay te kijken. Maar had dan het merk akito gezien.

Heb hem voor 60 pond gezien en voor 100 dollar. excl verzendkosten.
full





Maar heeft die Tschul broek wel een uitneembare voering? Waterdicht?
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Pogostick (en de rest natuurlijk ook) maar ik denk toch dat het de akito broek wordt. Moet nog bedenken hoe het met mijn huidige jas staat (blauw met zwart), maar misschien wordt die ooit ook nog een keer vervangen.

Kost me dan 75 euro en gratis bezorging in UK (gelukkig ken ik iemand die forenst naar GB).
 
Laatst bewerkt:
Nou, zaterdag krijg ik die akito broek binnen. Eens zien hoe fijn die 2 uitritsbare lagen werken.
En kijken of dat wel past met mijn blauw/zwarte Buse jas, anders heb ik daar ook al een vervanger voor.
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan