nu ik moturists topic genoeg vervuild heb met anekdotes betreffende mijn eigen guzzi denk ik dat het nu toch tijd gaat worden een plekje voor mezelf te reserveren.
ik heb alleen niet zoals moturist een project onderhanden.
mijn guzzi is een langlopend low budget verhaal.
ik heb het ding gekocht nadat ik met mijn triumph/velorex combinatie een hele vakantie sleutelend in de ardennen heb doorgebracht.
de truimph was een tr7rv uit 1972 die ik eerst solo heb gereden en er in 1992 de velorex aan heb laten zetten.
met de triumph durfde ik niet buiten het werkgebied van de ANWB te komen.
die vakantie was de genadeslag, hij ging TEAB weg.
daarna heb ik dus de guzzi gekocht.
een 1000SP, nieuw gekocht in Utah (US)in 1983 en in 1990 in nederland gebracht.
de prijs was goed maar hij was tamelijk verwaarloosd.
de tupperware was eraf (wel erbij maar ik wilde het niet hebben).
de electra was in de loop der jaren aardig "gemodificeerd" geraakt.
er zat bijvoorbeeld een deurbel knop direct op de startmotor)
de lak was op zijn minst matig.
buddy stuk.
maar lopen als een traktor en trekken als een beer.
mechanisch was hij in heel behoorlijke staat en dat was voor mij het belangrijkste.
ik vond hem op marktplaats en hij stond in maastricht
de prijs hebben we via de mail rondgemaakt en hop op de trein naar maastricht.
toen ik ermee thuiskwam heb ik eerst een week plat op bed gelegen.
er zat een california stuur op.
de handvaten wezen vrij smal en recht naar achter als van een kruiwagen, voor mij was dat een volkomen foute houding, dat stuur ging er dus als eerste af.
vervolgens was de electra aan de beurt.
de hele rechter stuurschakelaar was leeg, vandaar die deurbel
dit heb ik ondervangen met een massaknopje op het stuur zoals je op een brommer vind, dat zit nog steeds zo.
een van de komende projecten is het plaatsen van honda schakelaars, als ik die dingen op de kop getikt heb.
ik heb alleen niet zoals moturist een project onderhanden.
mijn guzzi is een langlopend low budget verhaal.
ik heb het ding gekocht nadat ik met mijn triumph/velorex combinatie een hele vakantie sleutelend in de ardennen heb doorgebracht.
de truimph was een tr7rv uit 1972 die ik eerst solo heb gereden en er in 1992 de velorex aan heb laten zetten.
met de triumph durfde ik niet buiten het werkgebied van de ANWB te komen.
die vakantie was de genadeslag, hij ging TEAB weg.
daarna heb ik dus de guzzi gekocht.
een 1000SP, nieuw gekocht in Utah (US)in 1983 en in 1990 in nederland gebracht.
de prijs was goed maar hij was tamelijk verwaarloosd.
de tupperware was eraf (wel erbij maar ik wilde het niet hebben).
de electra was in de loop der jaren aardig "gemodificeerd" geraakt.
er zat bijvoorbeeld een deurbel knop direct op de startmotor)
de lak was op zijn minst matig.
buddy stuk.
maar lopen als een traktor en trekken als een beer.
mechanisch was hij in heel behoorlijke staat en dat was voor mij het belangrijkste.
ik vond hem op marktplaats en hij stond in maastricht
de prijs hebben we via de mail rondgemaakt en hop op de trein naar maastricht.
toen ik ermee thuiskwam heb ik eerst een week plat op bed gelegen.
er zat een california stuur op.
de handvaten wezen vrij smal en recht naar achter als van een kruiwagen, voor mij was dat een volkomen foute houding, dat stuur ging er dus als eerste af.
vervolgens was de electra aan de beurt.
de hele rechter stuurschakelaar was leeg, vandaar die deurbel
dit heb ik ondervangen met een massaknopje op het stuur zoals je op een brommer vind, dat zit nog steeds zo.
een van de komende projecten is het plaatsen van honda schakelaars, als ik die dingen op de kop getikt heb.