The Dirtfighter

gisteren weer wat noodzakelijke goodies binnen gehad [afbeelding]
nu nog op zoek naar een paar mooie wave schijven.
liefst wat betaalbaar ook maar voor zover ik gezien heb is dat lastig te vinden

Ik weet dat één van de jongens bij ons firestorm topic nog een setje heeft.
Maar dat is voor firestorm /CBR900 en nog een aantal types. Of dat evt tegen jouw spaakvelgjes past en dan ook nog in t remklauwtje willen vallen.... geen idee. Google is your friend :)
jeroen18kampman in "The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13"
 
Het enige waar ik aan vast zit zijn iig 320 mm schijven met 6 gaten.
zal zo ie zo een spacer moeten draaien, aangezien de naaf vrij smal is (gn 250 als ik het me goed herrinder)
Maar daardoor is het wel wat makkelijker om het pas te maken.

En weer dank voor het subframe dat in de smaak valt .
deze kan dus weggestreept worden en daarmee ook de achtervering.

en ben opnieuw begonnen met de kont.
wil nu een tank /zit combi maken van staal,dit kan ik iig thuis lassen en hier en daar een hecht geven en aan de bestaande tank lassen.
 
nu past die klauw lekker, maar straks met schijf erin wordt het tricky, die moet je recht naar achterern van de schijf schuiven, dan komt die denk ik tegen de velgrand aan?
 
nu past die klauw lekker, maar straks met schijf erin wordt het tricky, die moet je recht naar achterern van de schijf schuiven, dan komt die denk ik tegen de velgrand aan?

je bedoelt als het wiel eruit moet?
Ik zou gewoon eerst even de klauwen demonteren. schijven op de velg.
dan de klauwen weer op de schijf en ze dan in de goede positie draaien om ze weer op de vork te monteren.
 
Wat is de maat van de velg voor en achter? Dit ivm de Shinko banden. Zijn ze in 19 en 18 inch te krijgen?
 
Chrisjemol en leeuwis jullie hebben beiden gelijk.
Zal idd de klauwen er als laatste op moeten zetten maar het gaat wel lukken iig.

@jobo het zijn beide 16 inch wielen ,even uit het hoofd is het voor 16x1,75 en achter 16 x 2,5
en geen idee of ze in 18 en 19 inch te verkrijgen zijn.
dacht het niet eigenlijk want dan zou de buitendiameter veel te groot gaan worden door de looks van de ballon banden lijkt me
 
zo nu is het tijd om jullie wat te vervelen met wat fotos.
laatste tijd weinig gebeurd geen tijd geen zin of bezig geweest en was niet naar mn zin .

nou om maar met het eindresultaat te beginnen :+
full
 
dat is ook nie waar maar goed .
pics or it didn,t happen.

uitslag gemaakt ,engels wiel laten rollen enz (ongeveer in die volgorde)
full
 
moet nu even brainstormen hoe de boven kant verder pas gemaakt moet worden zonder deze lijn te verpesten.
probleem is (voorlopig) hoe ik daar de aansluiting op ga maken zoner te veel scherpe hoeken hierin.


vanaf deze hoek snappen jullie wel wat ik bedoel
full
 
er is weer wat gebeurd de laatste dagen .

ff kort ,klop malletje gemaakt afgekeken bij een bepaald forumlid met een KAWA :Y
full
 
gaat nu steeds meer naar mijn zin worden in ieder geval.
van voren moet ie nog wat zakken maar dat is even voor later
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan