The doctor, the tornado & the kentucky kid

  • Onderwerp starter Anoniempje619
  • Startdatum
wie kan mij mailen? mn email adres is :

erik_veenhoven@hotmail.com


Via email wilden ik dan ff mijn adresgegevens doormailen en de betaling afhandelen. Wie kan mij helpen aan deze docu? :Y

Alvast bedankt voor de genomen moeite/reacties
 
Zou je toch beter af zijn met een gmailaccount denk ik :+
wilde ermee zeggen wie kan mij mij mailen zodat ik mijn adresgegevens even mail, zodat we via de mail kunnen afspreken da hij naar dat adres word gestuurd als dvd ;). Uiteraard tegen vergoeding. *O*
 
Ja leuke docu, alleen jammer dat het hoofdzakelijk om
Hopkins, Edwards en Hayden gaat, maar wel mooie beelden
en uitleg :Y
 
Laatst bewerkt:
wilde ermee zeggen wie kan mij mij mailen zodat ik mijn adresgegevens even mail, zodat we via de mail kunnen afspreken da hij naar dat adres word gestuurd als dvd ;). Uiteraard tegen vergoeding. *O*


Vienus, ik heb hem wel als DIVX voor je (DVDrip dus) geen volledige dvd.. kan hem wel voor je branden en opsturen, mail me maar als je interesse hebt.
 
Is er mischien iemand die mij dit kan uitleggen?? begrijp er namelijk echt helemaal niets van waar ik hem dan moet zoeken..??

Alvast bedankt
Groeten tigerblade81 :W

reken er ook maar een paar uurtjes voor voordat je het helemaal begrijpt. maar die site is inderdaad een goed hulpmiddel
 
@Erha:
Wow! bedankt voor de tip!

Was al een tijdje aan het zoeken... Ben bang dat vanavond de buren geluidsoverlast gaan krijgen })

Nogmaals bedankt!!

ps: ik struikelde over een file `TT Road Racing` in a.b.boneless ...zou dat misschien...?? ;)
 
Laatst bewerkt:
Het eerste uur zit erop met kijken......erg gaaf om te zien allemaal, al is het inderdaad wel Hopkins, Hayden en Edwards wat de klok slaat....weinig Rossi tot nu toe helaas.

Ik wil ook in de MotoGP rijden :+ :Y _O-
 
@Erha:
Wow! bedankt voor de tip!

Was al een tijdje aan het zoeken... Ben bang dat vanavond de buren geluidsoverlast gaan krijgen })

Nogmaals bedankt!!

ps: ik struikelde over een file `TT Road Racing` in a.b.boneless ...zou dat misschien...?? ;)

Bedankt voor de tip, had ik nog niet gezien TT Road racing :) :)
 
Het eerste uur zit erop met kijken......erg gaaf om te zien allemaal, al is het inderdaad wel Hopkins, Hayden en Edwards wat de klok slaat....weinig Rossi tot nu toe helaas.

Ik wil ook in de MotoGP rijden :+ :Y _O-
tja, tis een amerikaanse film, dus te verwachten dat het voornamelijk over de amerikanen in de motogp gaat. Zeker ook omdat het over Laguna Seca gaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan