The Dutch 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
18 dec 2017
63
15
Gennep
Hallo mede motorrijder .
We zijn bezig met de Dutch 1000 te organiseren.

Wat houdt dit in ,

1000 km over asfalt in 24 zonder snelweg 😉.
Het is geen race maar een uithouding evenement.
De eerste groep zal om kwart over 6 vertrekken en daarna om de 6 min de volgende groep elke 6 motorrijders per groep we hebben door heel Nederland CP geplaats waar men een stempel krijgt en de laatste stempel bij de finish .

We zijn nu nog volop bezig met het organiseren hier van .

Als jullie meer willen weten kijk op de pagina .
The Dutch 1000 . FB

M.v.g.
Dani Palacios
 
Klinkt interessant... die ga ik in de gaten houden...
De verwachtte 8 September 2018 is nog ver weg maar we zullen zien.
 
Er zijn best wel wat mooie stukken te rijden zonder snelweg,
pak al die stukken, maak er 1 lange route van...
en als je een rondje Nederland doet zit je op die manier wel aan de KM's gok ik zo...

Maar het probleem van september is (denk ik) de modder van de tractoren op veel van die wegen....
Naar mijn gevoel begint dan ongeveer de modder (september/oktober) en is het (in het schemer/donker) niet zo fijn 'relaxed' rijden.

Nog een tip voor de organisatie:

Noteer start/eind Km standen, dat voorkomt afsnijden van checkpoint naar checkpoint.
(Meer Km mag, minder = teveel afgesneden)

En om het racen te voorkomen:
Start / eindtijd per "etappe" -> dan kan je iemand bij een checkpoint gewoon een wait&go geven mochten ze te snel er doorheen gaan (lees racen)

Of, iets moeilijker te realiseren (voor voorgemaakte gps route), per checkpoint het volgende checkpoint pas om ** uur vrijgeven

En... hoe lang wacht je maximaal na de 24U? misschien dat er nog iemand onderweg is maar langzamer rijd?
Of... wat als iemand na 18u het voor gezien houd?
 
Laatst bewerkt:
Er zijn best wel wat mooie stukken te rijden zonder snelweg,
pak al die stukken, maak er 1 lange route van...
en als je een rondje Nederland doet zit je op die manier wel aan de KM's gok ik zo...

Maar het probleem van september is (denk ik) de modder van de tractoren op veel van die wegen....
Naar mijn gevoel begint dan ongeveer de modder (september/oktober) en is het (in het schemer/donker) niet zo fijn 'relaxed' rijden.

Nog een tip voor de organisatie:

Noteer start/eind Km standen, dat voorkomt afsnijden van checkpoint naar checkpoint.
(Meer Km mag, minder = teveel afgesneden)

En om het racen te voorkomen:
Start / eindtijd per "etappe" -> dan kan je iemand bij een checkpoint gewoon een wait&go geven mochten ze te snel er doorheen gaan (lees racen)

Of, iets moeilijker te realiseren (voor voorgemaakte gps route), per checkpoint het volgende checkpoint pas om ** uur vrijgeven

En... hoe lang wacht je maximaal na de 24U? misschien dat er nog iemand onderweg is maar langzamer rijd?
Of... wat als iemand na 18u het voor gezien houd?

Bedankt voor je tips .

Er is voor September gekozen ivm geen school vakanties meer en meestal goed weer in NL .
Als iemand het na 16 uur voor gezien houdt dan mag hij gewoon naar huis en zal geen oorkonde ontvangen , we zijn nog gruk bezig met alles goed in te vullen .



Maar tips zijn altijd welkom bedankt .
 
Als je de dijkjes maar niet meeneemt in je route want dan kom je niet nooit meer aan.
 
leuk! hou het in de gaten!

is er evt nog een goed doel aan gekoppeld? Er zullen vast wel mensen zijn die er ran evt een kleine inschrijfvergoeding willen betalen.
 
leuk! hou het in de gaten!

is er evt nog een goed doel aan gekoppeld? Er zullen vast wel mensen zijn die er ran evt een kleine inschrijfvergoeding willen betalen.


We gaan er een mooie actie van maken voor een goed doel . Welke stichting het wordt dat laten we in Januari weten .
 
Hallo mede motorrijder .
We zijn bezig met de Dutch 1000 te organiseren.

Wat houdt dit in ,

1000 km over asfalt in 24 zonder snelweg 😉.
Het is geen race maar een uithouding evenement.
De eerste groep zal om kwart over 6 vertrekken en daarna om de 6 min de volgende groep elke 6 motorrijders per groep we hebben door heel Nederland CP geplaats waar men een stempel krijgt en de laatste stempel bij de finish .

We zijn nu nog volop bezig met het organiseren hier van .

Als jullie meer willen weten kijk op de pagina .
The Dutch 1000 . FB

M.v.g.
Dani Palacios
Dutch in "The Dutch 1000"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan