The Eastern Dream - From here to Tokyo reispresentatie

Yamaniacs

Rookie
2 apr 2018
8
8
Ridderkerk
From here to Tokyo > Reispresentatie zaterdag 2 juni 2018

Janny van Dam werkzaam in de zorg en Peet van Dam werkzaam in de haven van Rotterdam gaan samen het avontuur aan en vertrekken op zaterdag 29 april 2017 op weg naar Tokyo. Elk op hun eigen Yamaha XT600.

Opgepakt in Iran, een klapband in de woestijn van Oezbekistan, ondervraagd door het Russische leger, gestrand in Mongolië en nog veel meer.

Op Zaterdag 2 juni houden we een presentatie over ons reis avontuur. 90 dagen, 18 landen en 22.535 kilometer die eindigde in de Yamaha Fabriek in Japan.

Zaterdag 2 juni 2018 inloop 14.00, aanvang presentatie 14.30.
Gebouw de Kern, Stadhouderslaan 29, 2983 CP Ridderkerk.

De koffie staat klaar en de entree is gratis.
Je kan je opgeven op de FB evenementen pagina: The Eastern Dream - From here to Tokyo
Of door een mail te sturen naar : vandampeet (ed) gmail.com

Janny & Peet (Yamaniacs)
 
Deze reactie is weer jammer. Ik ben mijn wachtwoord kwijt en het systeem kon mij niet helpen vandaar maar een nieuwe account. Maar als het spammerig is en niemand geïnteresseerd dan haal ik het direct weer weg.

Bedankt voor de positieve reactie daar zijn we allemaal motorrijder voor helaas .......
 
Deze reactie is weer jammer. Ik ben mijn wachtwoord kwijt en het systeem kon mij niet helpen vandaar maar een nieuwe account. Maar als het spammerig is en niemand geïnteresseerd dan haal ik het direct weer weg.

Bedankt voor de positieve reactie daar zijn we allemaal motorrijder voor helaas .......

Oké, rustig maar. = 8-)
Ik was echt van gedachten dat je hier alleen maar jouw reisverslag kwam spammen.

Om jouw oude naam en wachtwoord terug te krijgen neem je beter contact op met 1 der moderatoren. Die kunnen het vast wel voor je terugvinden.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al eerder stukjes over jullie reis gelezen ergens. Lijkt me leuk om langs te komen maar ik weet nog niet zeker of ik kan, ik hou het nog even in gedachten.
 
Leuke site en jammer dat het zo ver weg is, anders waren we zeker een bakje koffie komen drinken en sterke verhalen komen luisteren.
 
@Yahamaniacs: is toevallig Sakhalin je oude inlognaam?
sakhalin

(Hier op MF 1 minuut zoeken op Yahamaniacs)

Even nieuw WW aanvragen en je kunt je oude account weer gebruiken als je dat prettig vind.
 
Laatst bewerkt:
Dat klopt maar nu ik een nieuw profile hebt kan die wel blijven als dat mag want Sakhalin dekt niet meer de lading van het profile.
 
Terug
Bovenaan Onderaan