The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oja... Heb nog een setje VFR750 RC36-2 clipons liggen. Zijn hoger dan origineel VTR en passen zonder kuipaanpassing! Iemand interesse?
 


Ook van de partij.
Zag dat ik niet in de openingspost sta.

Bouwjaar 1997

Voorzien van

-Motogp uitlaat dempers
-Xenon verlicht
-Led achterlicht met raw
-Hugger carbon
-Onderkuip in kleur
-Rimstriping
-Donkere kuipruit
-Seatcover
-Kleine knipperlichten voor
 
Laatst bewerkt:
Stond er wel bij hoor Jeroen, foto was alleen niet meer beschikbaar.
Heb alles erin gezet!

@Rambabbel: Indien de bedrading etc. ook niet aangepast hoeft te worden mag je wel een prijs sturen
 
Nu kan Rev eindelijk van zijn pensioen genieten :)

Hoeveel van de leden in de lijst zijn trouwens nog actief? Volgens mij staan er genoeg in die allang een andere motor hebben...

Net even op alle leden geklikt

Punicajack - rijdt een VFR nu
Sparxx is al lang niet online geweest, maar kan me niet voorstellen dat ie de VTR streetfighter weg doet.
SCST - al 10 maanden niet online, maar heeft zn storm waarschijnlijk nog wel
VTR69 - laatste reactie in 2013 - maar wel online geweest. Leest die nog mee?

Heeft Ronald1971 zijn motor al verkocht?
Ondertitel is nu 1100 xx blackbird

Ik zie ook net dat de link achter user Restrain niet goed is... die linkt ook naar Ronald.
Zal aan mijn knippen en plakken liggen.
Dit is de goeie link Restrain
 
Laatst bewerkt:
Sparxx is al lang niet online geweest, maar kan me niet voorstellen dat ie de VTR streetfighter weg doet.

Stond vorig jaar al te koop op marktplaats dus denk dat ie em inmiddels wel kwijt is..... Maar je weet het natuurlijk nooit
 
Stond vorig jaar al te koop op marktplaats dus denk dat ie em inmiddels wel kwijt is..... Maar je weet het natuurlijk nooit

Ai, klopt inderdaad.
Zit net even te zoeken in zijn meest recente posts (en dat waren er niet zoveel)
Sparxx in "Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)"

Ik vind het echt een gaaf ding.
Heb de marktplaats advertentie nooit gezien in elk geval.
Als ik niet zelf iets in aanbouw had gehad, had ik hem zo gekocht!
Mijn zwarte heb ik ook van hem gekocht... eh al weer 6, 7 jaar geleden denk ik?
 
Wil m'n koppeling binnenkort gaan aanpakken, heb laatst een demo-motor gereden en dan ga je toch vergelijken...
- Koppeling grijpt vrij laat aan, er is weinig frictiegebied, beetje aan/uit gevoel.
- Bij 6e versnelling gas vol open blijven toerental en snelheid samen stijgen, platen waarschijnlijk niet versleten.
- Bij een koude motor doet de koppeling zoals je van een motor verwacht, heb op dat punt een duidelijk frictiegebied.

Ik dacht ik vraag het even voordat ik dingen ga vervangen die niet nodig zijn, iemand een idee waar ik het zou kunnen zoeken?
Olie is 6000km oud, koppelingsvloeistof ook, zijn beide vorig jaar vervangen.
Leeftijd koppelingsplaten onbekend.
 
Laatst bewerkt:
Wil m'n koppeling binnenkort gaan aanpakken, heb laatst een demo-motor gereden en dan ga je toch vergelijken...
- Koppeling grijpt vrij laat aan, er is weinig frictiegebied, beetje aan/uit gevoel.
- Bij 6e versnelling gas vol open blijven toerental en snelheid samen stijgen, platen waarschijnlijk niet versleten.
- Bij een koude motor doet de koppeling zoals je van een motor verwacht, heb op dat punt een duidelijk frictiegebied.

Ik dacht ik vraag het even voordat ik dingen ga vervangen die niet nodig zijn, iemand een idee waar ik het zou kunnen zoeken?
Olie is 6000km oud, koppelingsvloeistof ook, zijn beide vorig jaar vervangen.
Leeftijd koppelingsplaten onbekend.

Wat wil je zoeken dan? Ik kan er overheen lezen maar ik zie geen probleem?
 
Simpel gezegd zit er niks tussen "gekoppeld" en "ontkoppeld".
Ik kan dus niet met een slippende koppeling rijden zoals we leren bij een rijopleiding. (stapvoets rijden e.d.) Bij een koude motor heb ik hier geen last van.

Wat ik eigenlijk probeer te vinden is een manier waarop aangrijppunt e.d. te verstellen zijn, naar wat ik weet kan dat niet bij een hydraulische koppeling.
 
Simpel gezegd zit er niks tussen "gekoppeld" en "ontkoppeld".
Ik kan dus niet met een slippende koppeling rijden zoals we leren bij een rijopleiding. (stapvoets rijden e.d.) Bij een koude motor heb ik hier geen last van.

Wat ik eigenlijk probeer te vinden is een manier waarop aangrijppunt e.d. te verstellen zijn, naar wat ik weet kan dat niet bij een hydraulische koppeling.

Daar kan je inderdaad niks aan afstellen. Tussen verschillende merken platen kan iets verschil zitten in aangrijpen maar ik zou me er niet zo druk om maken tenzij het echt vervelend wordt.
 
Simpel gezegd zit er niks tussen "gekoppeld" en "ontkoppeld".
Ik kan dus niet met een slippende koppeling rijden zoals we leren bij een rijopleiding. (stapvoets rijden e.d.) Bij een koude motor heb ik hier geen last van.

Wat ik eigenlijk probeer te vinden is een manier waarop aangrijppunt e.d. te verstellen zijn, naar wat ik weet kan dat niet bij een hydraulische koppeling.

Hoe zit het met het nivo van de koppelingsvloeistof? Te veel vloeistof geeft ook dit aan/uit effect.
 
Vloeistof zit iets dichter bij min dan max, maar nog binnen de marges dus.
Zou lucht in de leidingen nog problemen kunnen geven?
 
Ik check ook weer in! Meteen met wat nieuws over de firestorm Ik had hem namelijk op ze kant gelegd ;( ;( |( |( Echte beginnersfout verkeerd de bocht ingeschat en op ze zij gelegd. De fiets werd keurig door de bergingsdienst thuis gebracht. Eenmaal terug gelijk jeukende handen en aan de gang gegaan. Hele frame en voorvork compleet uitgemeten maar niks krom! dat was het goede nieuws dan weer. De complete voorkuip en linker clip-on en tank kapot ;( ;( op marktplaats bood iemand een complete set en tank aan alleen had hij het zelf overgespoten. Dat nam ik maar voor lief en na een weekendje knutselen was de vtr weer compleet en rijdbaar :} :} :] :] genoeg gekletst even een foto hoe hij er nu uitziet!

full


Hij blijft zeker niet deze kleur, Als hij de winterstalling ingaat gaat al het plastic en tank eraf en wordt het professioneel gespoten.
 
Ik check ook weer in! Meteen met wat nieuws over de firestorm Ik had hem namelijk op ze kant gelegd ;( ;( |( |( Echte beginnersfout verkeerd de bocht ingeschat en op ze zij gelegd. De fiets werd keurig door de bergingsdienst thuis gebracht. Eenmaal terug gelijk jeukende handen en aan de gang gegaan. Hele frame en voorvork compleet uitgemeten maar niks krom! dat was het goede nieuws dan weer. De complete voorkuip en linker clip-on en tank kapot ;( ;( op marktplaats bood iemand een complete set en tank aan alleen had hij het zelf overgespoten. Dat nam ik maar voor lief en na een weekendje knutselen was de vtr weer compleet en rijdbaar :} :} :] :] genoeg gekletst even een foto hoe hij er nu uitziet!

[afbeelding]

Hij blijft zeker niet deze kleur, Als hij de winterstalling ingaat gaat al het plastic en tank eraf en wordt het professioneel gespoten.

Gelukkig heb jij er zelf niets aan overgehouden. Mocht je een goede spuiter zoeken dan ken ik nog wel een goed adresje. Ik weet niet waar je woont, want is wel in Den Haag.

Zie dat je een boxer helm hebt. Heb jij niet ongelooflijk veel last van windruis met die helm? Ik vind het een erg mooie helm :9~ , maar draag op de VTR toch liever een goede integraalhelm.
 
Was er zelf ook erg blij mee dat ik er niks aan over hield. Spuiter heb ik al gevonden, hebben op mijn werk een schade afdeling dus kan dagelijks zijn spuiterk zien.

Over de helm ben ik zeer tevreden tevreden, maar inderdaad windgeruis en dan vooral op de snelheden vanaf 120. Heb daarom ook altijd op lange afstanden oordoppen in.
 
Ik wil even de verkoop van mijn Firestorm onder de aandacht brengen. Heb er een tijd over getwijfeld, maar toch besloten om em weg te doen. Ik had een woonwerkverkeer motor nodig voor een langere tijd, en wilde daarna weer terug gaan op de firestorm, maar ik heb mijn ww verkeer motor langer nodig, dus de firestorm wordt veelste weinig gebruikt.

Advertentie op Motorshopper
Vraagprijs 1400 euro

Dus voor iedereen die stiekem meeleest em er graag eentje wilt aanschaffen, neem contact met me op!
 
Ik wil even de verkoop van mijn Firestorm onder de aandacht brengen. Heb er een tijd over getwijfeld, maar toch besloten om em weg te doen. Ik had een woonwerkverkeer motor nodig voor een langere tijd, en wilde daarna weer terug gaan op de firestorm, maar ik heb mijn ww verkeer motor langer nodig, dus de firestorm wordt veelste weinig gebruikt.

Advertentie op Motorshopper
Vraagprijs 1400 euro

Dus voor iedereen die stiekem meeleest em er graag eentje wilt aanschaffen, neem contact met me op!

Succes met de verkoop, aan de (lage) prijs zal het in ieder geval niet liggen ;)
 
Was er zelf ook erg blij mee dat ik er niks aan over hield. Spuiter heb ik al gevonden, hebben op mijn werk een schade afdeling dus kan dagelijks zijn spuiterk zien.

Over de helm ben ik zeer tevreden tevreden, maar inderdaad windgeruis en dan vooral op de snelheden vanaf 120. Heb daarom ook altijd op lange afstanden oordoppen in.

Een spuiter op het werk is inderdaad fijn! Heb je al een idee van de kleur?
 
Net even op alle leden geklikt

Punicajack - rijdt een VFR nu
Sparxx is al lang niet online geweest, maar kan me niet voorstellen dat ie de VTR streetfighter weg doet.
SCST - al 10 maanden niet online, maar heeft zn storm waarschijnlijk nog wel
VTR69 - laatste reactie in 2013 - maar wel online geweest. Leest die nog mee?

Heeft Ronald1971 zijn motor al verkocht?
Ondertitel is nu 1100 xx blackbird

Ik zie ook net dat de link achter user Restrain niet goed is... die linkt ook naar Ronald.
Zal aan mijn knippen en plakken liggen.
Dit is de goeie link Restrain

Hee revelation, de vtr is inmiddels verkocht idd, heeft ff tijd gekost maar hij is naar een nieuwe eigenaar gegaan. Dus je kan me uit de OP gooien ;) . Inmiddels heb ik ook de blackbird ingerolen op een aprilia tuono.

Maak ik bij deze even direct gebruik van de situatie om mee te delen dat ik nog diverse onderdelen van de vtr heb liggen, waaronder bijv. een kilometer teller, originele dempers en bochtenset, kroonplaat, ventilator, rem/ koppelingshendels, benzinekraan, en radiatoren.

Spullen kunnen weg tegen een aannemelijk bod.
Voor interesse ff een app naar nul zes 30602871.
 
Laatst bewerkt:
Een spuiter op het werk is inderdaad fijn! Heb je al een idee van de kleur?

Jazeker! Had al eerder een grijze kleur in me hoofd. Er werdt laatst een auto bij ons gespoten in een donker grijze kleur maar als het licht erop viek werdt de kleur verassend licht! Ik was meteen verkocht. Tot mij verbazing ging het om een dwawoo kleur namelijk deawoo storm Grey anders dit even googlen maar die kleur moet het worden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan