The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat dacht ik ook :). Het is niet de mooiste VTR die te koop staat, maar behalve de voorband is ie technisch helemaal ok.

Inderdaard, daar kan iemand weer blij mee zijn en er nog vele km's mee rijden.
Vervangen voorbandje zijn ook de kosten niet.


Schrik wel een beetje van de prijzen voor VTR'etjes.
Ik rijd ook heel weinig en straks heb ik er twee staan... misschien toch de zwarte met CBR kuip weg doen dan? hmmmz.
Wedden, iedereen die reageert "had graag een originele gewild".
 
Inderdaard, daar kan iemand weer blij mee zijn en er nog vele km's mee rijden.
Vervangen voorbandje zijn ook de kosten niet.


Schrik wel een beetje van de prijzen voor VTR'etjes.
Ik rijd ook heel weinig en straks heb ik er twee staan... misschien toch de zwarte met CBR kuip weg doen dan? hmmmz.
Wedden, iedereen die reageert "had graag een originele gewild".

Ja idd, wat je ook aan je motor doet, het zal altijd geprobeerd worden om daarmee de prijs te drukken... De prijzen voor jongere vtr's die er op de foto goed uit zien viel me ook iets tegen. Daarom wilde ik em eigenlijk ook niet echt weg doen, want voor dit geld krijg ik technisch niet zon goede motor meer terug. Maar als ik er niet op kan rijden heeft het echt geen zin om em te houden.

De VFR heeft lang de funfactor van de VTR niet, maar is voor nu gewoon een stuk praktischer.
 
Laatst bewerkt:
Tweedehands prijzen van Storms zijn in de afgelopen twee jaar inderdaad wel vrij rap achteruit gegaan. Ben sowieso van plan deze af te rijden, dus mij deert het niet zo.

Voor mensen die eens een échte motor willen rijden is het natuurlijk wel mooi meegenomen :Y
 
Schrikbarend hoe weinig ze nog waard blijken te zijn. Zullen we dit forum ook maar opdoeken? :)

Ik denk ook altijd aan hoeveel ik erbij moet leggen als ik iets anders leuks zou willen kopen.
Voor een dikke Tuono of een Z1000 ofzo moet er toch een bekkie centen bij en wederom.... daarvoor rijd ik gewoon te weinig.
Kan ik beter mijn oude brommer houden, met een 1000 sta je toch niet snel voor lul.
Zeker niet met die donderse klappen uit mijn "dempers".

Het geld dat ik dan uitspaar kan ik weer opmaken aan vakantie of kiten of kite-vakantie enzo :)
Oja mijn vriendin heeft ook altijd nog wel ideëen om het op te maken, dat zie ik dan aan de gemeenschappelijke rekening.
:+
 
Laatst bewerkt:
Schrikbarend hoe weinig ze nog waard blijken te zijn. Zullen we dit forum ook maar opdoeken? :)

Ik denk ook altijd aan hoeveel ik erbij moet leggen als ik iets anders leuks zou willen kopen.
Voor een dikke Tuono of een Z1000 ofzo moet er toch een bekkie centen bij en wederom.... daarvoor rijd ik gewoon te weinig.
Kan ik beter mijn oude brommer houden, met een 1000 sta je toch niet snel voor lul.
Zeker niet met die donderse klappen uit mijn "dempers".

Het geld dat ik dan uitspaar kan ik weer opmaken aan vakantie of kiten of kite-vakantie enzo :)
Oja mijn vriendin heeft ook altijd nog wel ideëen om het op te maken, dat zie ik dan aan de gemeenschappelijke rekening.
:+

Tsja als je een grote "bang" voor je buck wilt zit je met de Stormpjes inderdaad wel goed.. Eigenlijk is het belachelijk hoeveel/hoe dikke fun/motor/sound je voor je geld krijgt!
Zo noemden ze de Firestorm een tijdje geleden in een motorblad een "miskend talent". Weet niet of iemand dat ook was opgevallen :+

 
Laatst bewerkt:
Tja, mijn VTR ziet er nog uit als nieuw. Ik ben daarom voornemens om er nog flink wat jaartjes van te genieten. Als ik een 2e motor aanschaf, blijft deze ook gewoon in eigendom. Tenzij ik een liefhebber blij kan maken met een mooie VTR voor een relatief lage prijs. Maar voor minder dan € 2.000,- blijf ik er zelf wel op rijden.
 
Laatst bewerkt:
Dat dacht ik ook :). Het is niet de mooiste VTR die te koop staat, maar behalve de voorband is ie technisch helemaal ok.
Het is dat m'n garage al vol staat, en de Tuono ook al niet echt veel kilometers krijgt, anders zou ik hem er 'voor erbij' nemen. :P
 
Ik hou mijn Storm zeker voor erbij! Naast de Appie RSV én de naked VTR (ff opscheppen) want de garage is groot genoeg en wil niks anders meer dan twins!!
 
Laatst bewerkt:
Probeer ik es een keer op m'n centen te letten, komt rev ons vervolgens platspammen met hebbedingetjes :P
 
Probeer ik es een keer op m'n centen te letten, komt rev ons vervolgens platspammen met hebbedingetjes :P

Hier nog wat hebbedingetjes.

Mooi setje uitlaatjes voor 200 euro
http://www.ebay.de/itm/Auspuff-Hond...Carbon-/252032416070?_trksid=p2054897.l4275

ABM kroonplaat tbv superbike stuur
http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...bau-kit,-vtr-1000-f,-97-00/340350408-306-6836

Die hugger van 45 euro nog steeds te koop?
http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-...terradabdeckung-unlackiert/334260128-306-2777

Setje carbon motor deksels.
Als iemand dat heel leuk vind; ik heb ook een set.
http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/honda-vtr-1000f-carbondeckel/334232278-306-18974
 
Deze blijft heel.
Volgende week een mooie rit gepland naar de alpenstrasse en daarna Oostenrijk in.

Als het goed bevalt mag hij blijven.

:]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan