The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met dat zadel erop hou je het in ieder geval wel uit ;)
Leuke fiets, vind ze persoonlijk alleen wat looiig sturen vergeleken met bijvoorbeeld een DL1000.
 
Hallo allemaal, ik lees al een tijdje mee met dit topic,mijn storm is van '99 heeft 53000 op de klok staan.

full
 
Welkom! Zwarte zijn de snelste!

Heb je het onderspoilertje eraf gehaald of mis je die gewoon? (in laatste geval ik heb er nog wel één voor je)
Uitlaatjes zijn ook wel nice! Doen me denken aan 'jardine", maar t beugeltje ziet er custom uit.
 
Ik zit ook redelijk in de buurt, Alphen aan den rijn, altijd leuk alleen bij bruggen even uitkijken tegenwoordig!
 
Welkom! Zwarte zijn de snelste!

Heb je het onderspoilertje eraf gehaald of mis je die gewoon? (in laatste geval ik heb er nog wel één voor je)
Uitlaatjes zijn ook wel nice! Doen me denken aan 'jardine", maar t beugeltje ziet er custom uit.

Matzwarte niet, want het matte zorgt voor meer weerstand :X
 
@Jeroen,
Ik had zijn grotere broer als eerste motor, een gsx 1100, bijna dezelfde alleen met de vierkante koplamp, baal nog steeds dat ik die toen weggedaan heb.
 
Heerlijke motoren.

Maar denk dat veel mensen balen dat ze hun eerste motor verkocht hebben.
Had ook nog graag mijn zxr750 in de garage staan.
 
Thanks, @ Revelation , onderspoilertje is het laatste wat nog gemonteerd moet worden. Uitlaten zijn home made, evenals de ophangbeugels.

@ Misteryamaha, das idd toevallig, de garage is in Voorschoten.

@ Rikkie cbr , ze hadden beter de oude hefbrug kunnen opknapen.

@ Firegirl, het is antraciet metalic van plastidip , als ik die kleur zat ben, dan pel ik het er gewoon vanaf, krijgt ie z'n originele jas weer, zoals de tank.

full
 
Thanks, @ Revelation , onderspoilertje is het laatste wat nog gemonteerd moet worden. Uitlaten zijn home made, evenals de ophangbeugels.

@ Misteryamaha, das idd toevallig, de garage is in Voorschoten.

@ Rikkie cbr , ze hadden beter de oude hefbrug kunnen opknapen.

@ Firegirl, het is antraciet metalic van plastidip , als ik die kleur zat ben, dan pel ik het er gewoon vanaf, krijgt ie z'n originele jas weer, zoals de tank.

[afbeelding]

Dat maakt hem echt langzamer, nog extra gewicht ook :+
 
Richardus, zou je mijn mods/foto willen bijwerken in de OP?




1997, Mods: VFR750 clipons, Mivv alu dempers, MRA double bubble ruitje, K&N filter, stalen remleidingen, gear indicator, handmatige NAKS, achterkant opgehoogd dmv plaatje, spanningsregelaar-upgrade

Alvast bedankt!
 
3 weken gips ad onderarm gehad, vh weekend eens kijken of ik nog kan motorrijden. *O* :] *O*
#spannond
 
Hallo allen,

Sinds 2 dagen ben ik ook de gelukkige bezitter van een Firestorm.

cyywFmc.jpg


Hij komt uit '97 en is voorzien van open dempers waarvan het merk niet bekend is :?

Het is mijn eerste motor, nu lekker aan het toeren om m een beetje te leren kennen.
Na het maken van de proefrit helemaal weg van deze mooie machine :]
 
Laatst bewerkt:
OP weer even geüpdate, die late diensten gooien wat roet in het eten :/
Mocht ik nog iemand vergeten zijn: geef maar ene brul *D
 
Dag heren,

Vraagje; ik probeer uit te zoeken waar ik een uitlaat bochtenset kan scoren (originele) en welke dempers that mooie Vtwin geluid kunnen laten horen. Ik heb momenteel een 2-1 bochten set + bos demper en dat geeft een beste bulk geluid maar ik twijfel om terug te gaan naar de dubbele uitlaat.

Iemand een tip waar naar te kijken?
 
Hallo allen,

Sinds 2 dagen ben ik ook de gelukkige bezitter van een Firestorm.

[afbeelding]

Hij komt uit '97 en is voorzien van open dempers waarvan het merk niet bekend is :?

Het is mijn eerste motor, nu lekker aan het toeren om m een beetje te leren kennen.
Na het maken van de proefrit helemaal weg van deze mooie machine :]

Welkom, dempers zien er iig netjes uit!
Veel plezier ermee :)

Dag heren,

Vraagje; ik probeer uit te zoeken waar ik een uitlaat bochtenset kan scoren (originele) en welke dempers that mooie Vtwin geluid kunnen laten horen. Ik heb momenteel een 2-1 bochten set + bos demper en dat geeft een beste bulk geluid maar ik twijfel om terug te gaan naar de dubbele uitlaat.

Iemand een tip waar naar te kijken?

Voor de bochtenset/dempers gewoon verkoopsites in de gaten houden (marktplaats/ebay/etc), je kan Rob de Hoo contacten of hij iets heeft liggen (www.exhausist.com) verder zou ik even niet weten.


Oja, afgelopen dinsdag op de testbank geweest bij Ruud Fredriks (Tovami).

 
Laatst bewerkt:
Volgens mij een behoorlijk rijk middengebied.... niet zorgelijk toch?
Blijft een carburateurfiets dus je kan maar 1 keer afstellen. Schraal is erger.

Ik heb ook zoiets in mijn grafiek zie ik
full
 
Aha... Weer wat geleerd :)
Dacht dat de Firestorm ook injectie had!

Ben trouwens heeelemaal geen dyno/afstel expert :P
Maar vond het zo'n opvallende piek.
 
Nope, carburateur fiets. En geen sophisticated technology, gewoon 2 lomp-grote-carburateurs.

Wbt de A/F grafiek, ze laten alleen een bepaald bereik zien, zo rond de waarde die goed is.
Zou ie bij hoge toeren veel hoger zijn verzuip je hem en komt er zeker niet het maximale resultaat uit. Zou de AF waarde buiten beeld vallen maar dan aan de arme kant... draai je alles stuk.

Tot zover mijn gezond boeren verstand interpretatie van bovenstaande grafiek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan