The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er ook bij! Doen we inderdaad een ochtendrit? Heeft wel mijn voorkeur, maar middag kan ook :]
 
Heb nog een aantal onderdelen liggen voor de vtr die voor een leuke prijs weg mogen.

Frame met kenteken 1998  25 euro
Achterwiel 25 euro
Achterbrug 10 euro
Uitlaatbochten  25 euro
Luchtfilterbox 5 euro
Tandwielhouder met tandwiel 5 euro
Remschijf achter 10 euro

Schetsplaat rechts met stepje  15 euro
Schetsplaat links met stepje.  
En versnellingspook en stang.  25 euro

Koppelingshendel met pomp  25 euro
Koplamp 20 euro
Tellerunit 25 euro
Tankdop met sleutel  10 euro
 
Laatst bewerkt:
@jeroen18,

Misschien dat iemand van ons na de rit van as zondag contact met je opneemt ;)
 
Beste stormers,

Mijn onlangs aangeschafte storm bevalt uiteraard zeer goed. De gehele staat van onderhoud lijkt helemaal goed alleen twijfel ik wat betreffende de Naks.( n.a.v het verhaal hier op het forum) Mij viel op dat de kettingspanning te slap is en ik heb geen idee of de naks ooit vervangen zijn. Ik wil dit graag (goed) gedaan hebben en ben zelf niet technisch genoeg aangelegd om dit te doen.

De vraag is: Wie weet een adres in de buurt van Amersfoort met verstand en ervaring met de vtr?
 
@tossie,

Kettingspanning... Heb je de kleppendeksels eraf gehad om dit te controleren, of heb je het over je ketting en tandwielen ?
 
mbt de kettingwielen[tandwielen] en ketting zie,
How-to: Herken een versleten kettingset
In het wphb staat volgens mij 3cm opwaartse speling en 1cm naar beneden.
Maar eerst altijd het meest strakke punt opzoeken vd ketting!

Mbt de naks [nokkenaskettingspanner],
Als je ziet dat het autospanners zijn, zou ik ze zsm vervangen voor manuele.
Is wel een klus voor iemand die er verstand van heeft.
Laat gelijk kijken hoe het zit met klepspeling als de deksels er toch afzijn.
 
ja ogri kheb zeker wat aan je feedback gehad en zag er strak uit wat je deed, daar moet ik nog effe voor oefenen...

leuke pics, mooi weer, veel kabaal...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan