Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
kijk dat stelt me stiekum weer gerust ,heb er eigenlijk ook niet echt aan getwijfeld.
zeker niet omdat ik in jouw topics wel vaker creatieve ontwerpen gezien had .
van de week gaat het spul er weer van onder en ga alles goed fixeren voordat ik het aflas .
moet wel weer passen straks .
beetje kort door de bocht.
als ik bv op een site van pajic kijk wat die behaalt aan systemen die vloeiender verlopen dan een originele, dan spreekt voorzich dat zo hoekig gewoon vermogen kost.
http://www.pajic-racing.nl/documenten/Mile-Motoplus.pdf
[afbeelding]
Voordeel van een gelaccu is dat je hem ook plat kan plaatsen.krijg je zo iets te horen van de master .
morgen kijken of ik kan snipperren en de uitlaat af kan lassen
heb net nog even een kartonnetje geplakt ,moet zo iets worden .
maar zit nog steeds met de vraag hoe ik de accu netjes weg kan werken .
kan hem onder het zadel doen maar wil hier de ruimte voor de looks zo groot mogelijk houden.
ben van het weekend naar motoport geweest en gevraagd naar een kleinere accu .monteur gesproken en die rade me af om dit te doen ivm minder capaciteit .
ook gevraagd naar de mogelijkheden met een gel accu maar zelfde antwoord eigenlijk .
klopt dit en suggesties aub[afbeelding]
Tuurlijk hoe vloeiender hoe beter
heren bedankt voor de info ,ben al iets wijzer geworden.
uitlaatbuizen zijn afgelast en gepolijst.
zoals je bij de linkse buis ziet heb ik de buizen geschoord met een as om het in lijn te houden.
plaatje aan de bovenzijde geprikt met een nippel erop om het gas erop te kunnen zetten.
heb het afgelast op 45 a 50 amp (1.5 mm dik mat.) zodat je er eigenlijk doorheen brand, maar door het gas aan de binnenzijde te laten stromen word het smeltbad ook hier beschermd en goed doorgelast[afbeelding]
dank je ivan
nu is het volgende punt het binnenwerk .
ik heb al het een en ander op het net gevonden en denk dat ik het beste voor een reflectiedemper kan gaan.
het is in elk geval niet de bedoeling om een hoop herrie te gaan maken,beetje mag wel natuurlijk
het voorste gedeellte is de resonatie kamer maar ik heb geen idee wat het nou doet als je deze kamer klein of groot maakt.
-heeft iemand hier ervaring mee (stefan waar blijft je filmpje ben nog steeds nieuwsgierig naar het geluid)
--moet er nog wol in of iets dergelijks
mvg andre[afbeelding]
Ik neem aan dat je ook al even bij Jerryt gekeken hebt.dank je ivan
nu is het volgende punt het binnenwerk .
ik heb al het een en ander op het net gevonden en denk dat ik het beste voor een reflectiedemper kan gaan.
het is in elk geval niet de bedoeling om een hoop herrie te gaan maken,beetje mag wel natuurlijk
het voorste gedeellte is de resonatie kamer maar ik heb geen idee wat het nou doet als je deze kamer klein of groot maakt.
-heeft iemand hier ervaring mee (stefan waar blijft je filmpje ben nog steeds nieuwsgierig naar het geluid)
--moet er nog wol in of iets dergelijks
mvg andre[afbeelding]
Nadeel v/d dit ontwerp is dat je er geen dempermateriaal in kan doen (zit nl in dezelfde kamers waar de hete uitlaatgassen langs gieren)hey Q ,heb het eigenlijk uit master z zijn topic waar ook enkele soeps van jou stonden en ben meer uit gegaan van dit
@ master z :er zit bij jou nog fijn mazig doek of iets dergelijks rond ;wat is het en is het noodzakelijk
[afbeelding]