The Gemini Special

Vandaag niet meer gebeurd dan een half subframepje gebakken.

p3103112132.jpg


zadelstand is zo echt veel aangenamer:
p3103112135.jpg


Nu dacht ik het subframe te vervolledigen (het zichtbare gedeelte) met een evenwijdig buisje, of een stukje plaat:
of:
p310311212.jpg

of:
p310311213.jpg


het eerste gedacht, was volledig vullen, lijkt wel nice. maar toch.. nachtje over slapen..

zie het wel als hier een mening komt :p

groeten
 
Vandaag een beetje half jerryt stijl- half sepp stijl aan de slag gegaan
Sfeerbeelden van de dag:

p0204111318.jpg

p0204111618.jpg

p0204111402.jpg

p0204111411.jpg

p0204111453.jpg

p0204111454.jpg

p0204111529.jpg

p0204111603.jpg

p0204111618.jpg


Ik vind de lijn geweldig.
goed, morgen geen werken aan de motor. (straks beginnen jullie nog updates te verwachten!)

zonnige groeten!
 
ok, ik heb gezegd dat ik vandaag niets ging doen,
maar het werk was echter sneller gedaan als verwacht, dus toch nog even verder geweest.

p0304111612.jpg


Ook het gedacht om de uitsparing van de lichtunit een beetje te vergroten, lijkt ie wat mooier.
(zien we nog wel hoe we dit juist gaan doen
Als ik het zo zie, mogen ze wat verder uit elkaar.
p0304111619.jpg

schoudertjes
p030411161901.jpg
 
tussenstop, eens kijken hoe ver we afwijken van het laatste id:

p0304111620.jpg

gemini3.jpg


niet 100% gelijk, maar goed, dat 'kan' nog aangepast worden.
vandaag ga ik er zeker niet mijn kop over breken

Grts
 
Laatst bewerkt:
Oh ja en : "je hebt hem compleet achterstevoren gemaakt" is niet grappig! :p
 
Echt geweldig Sepp, hoe je met een oude lat, roestige lijmklemmen, wat plastiek en gips zo'n mooie creaties maakt! Ik vroeg me wel 1 ding af: waarom polyester je niet direct op dat plastiek, dus zonder het gips? Anyway: ga zo door!
 
Zeer fraai werk Sepp hoewel (en dit gaat puur over m'n eigen "gevoel voor stijl") ik zelf nooit het kuipje massiever zou maken als de kont, ga je daar express voor?
 
dank je mannen,

@DAM11: beetje gezien de situatie, vorige keer had ik de bolling gemaakt met gippegaas, en daarover een doek gedrenkt in gips om iets stevige basis te hebben.
Soms leg ik gips opver dunnere materialen vooraleer ik met de polyester tewerk ga.(temperatuur wordt soms wat hoog voor dunne tape)
Maar deze keer is het behoorlijk dikke tape, en heb ik er rechtstreeks de polyester opgedaan..
(het is maar wat ik op de moment logisch vind, :) )

@Robinjo: daar ga ik wel express voor hier. :) zoals je zegt, eigen gevoel voor stijl


groeten
 
Laatst bewerkt:
heeeeey Sepp,

echt gave lijnen hoor, je ziet het echt goed,
cool ook hoe je allemaal maakt, respect hoor!!!
word echt een hele gave streetfighter !!!!!!!!!!
 
hier staat het allemaal op een laag pitje, al een hele poos behoorlijk weinig tijd dankzij het werk.
en in de vrije tijd ben ik voornamelijk aan het sporten.
er komt zo dadelijk weer een winter aan waarin ik minder kan sporten, dan doen we zeker weer verder.
ondertussen doen we wel kleine zaken, ik hoop tegen de winter alle polyester zooi wel klaar te hebben, doe ik tussendoor regelmatig aan verder.

bedankt gasten ;)
 
:-) feit, ik heb deze week trouwens besloten om mijn spiegelglas vizier op mn helm al om te wisselen voor het klare. (vertrek rond half 7 naar het werk)
in augustus... _O-
 
hoe is het eigenlijk met het de dikke 2 pitter?

Altijd met plezier gevolgd en nog steeds schierig.

nou ............?

:?
 
:) ben aan andere zaken aan het rommelen, die echt voor moeten gaan.
De gemini wordt zeker nog afgewerkt, maar laatste paar maanden weinig tot niets kunnen doen.

Jammer, maar het zij zo!
komende maand zal het allesinds zo blijven, misschien kan ik enkele zaken wel uitbesteden, dat ik sneller weer kan beginnen.

grts
 
Prioriteiten stellen ja. O-)
Ding moet godzamme wel ooit de weg op Sepp!!!!!!! :Y :+ :W
 
Zo, tijdens mijn pauze eventjes het nieuw spul eronder gehangenduwd om te zien hoe het staat, en welke ophangingspunten ik kan nemen.

Erg mooie prijs, en staat hem goed!

foto0007ww.jpg

foto0008sy.jpg

foto0010i.jpg


Er is ook een nieuwe koplamp onderweg, gaat misschien wat wennen worden, maar wel erg knap.

zo, nu terug achter de boeken! B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan