The New TRX

newTRX

Rookie
29 aug 2018
9
1
Borne
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Getriggerd omdat wij in bezit zijn gekomen van de speciaal gebouwde Yamaha TRX gebouwd in 2012 door Yellowider. Is er iemand die hier meer gegevens over heeft.
rechts achter trx.jpg
 
Is dit Yellowrider zelf...?
Het bouwtopic zeker doorgekeken. Erg fraai staaltje werk. Ben erg onder de indruk van de sublieme details van de ombouw.

Subframe laten herstellen is een optie, maar dan kan de motor waarschijnlijk niet meer worden gereden door mijn vrouw omdat zij te klein is en niet meer bij de grond kan.
 
Jazeker....vond Topic erg interessant en heb alle foto's bewaard van de complete bouw van donormotor tot eind. Erg indrukwekkend en wat een gave details van Yellowrider.
Zijn zeer tevreden met de aanschaf van deze TRX en mogelijk kunnen we deels de originele staat van frame weer herstellen. We zullen de komende tijd hierover wel eens met elkaar overleggen.
 
De geschiedenis en opbouw door Yellowrider tot 2012 en de gewonnen prijs zelfbouw is mij bekend en heb reeds contact met Maarten.
Ik heb dit topic onder de naam New TRX weer terug gebracht hier op MF omdat ik graag informatie wil verzamelen van de tijd nadat Yellowrider de bike heeft verkocht tot de tijd dat wij vorige maand de motor via TopMoto in Apeldoorn hebben gezien en gekocht. In deze tussentijd is het frame door een vorige eigenaar verlaagd en de mooie lijnen zijn wat uit zijn verband gebracht. Dit is erg jammer voor deze bike maar een voordeel voor mijn vrouw die 1,55 meter lang is.
Dus als iemand mij over deze tussenperiode informatie heeft hoor ik het graag.
 

Bijlagen

  • IMG_8030.JPG
    IMG_8030.JPG
    969,5 KB · Weergaven: 56
Nou in iedergeval succes er mee, ik heb mijn eigen TRX ook al eens verlaagt, voor mijn vrouw, die is 1,57 . dat verlagen lukte wel .
Maar ze kon niet over de tank heen om met haar armen bij het stuur te kunnen. :Y:Y:Y.

Nu heeft ze ander fiets , waar ze met veel plezier op rijdt.
 
De eerste meters rijden op een stille parkeerplaats met haar eigen verlaagde motor is een feit.
Al wel een paar rijlesjes gehad op een Kawa 600 maar nog niet op de motor die voor haarzelf bestemd is. Spannend vond ze het zeker. Nog nooit echt op een schakelbrommer gereden, laat staan op een motor. Rustig aan beginnen en vertrouwen winnen want de TRX wil echt wel van zijn plek. Het past gelukkig allemaal en kan ondanks de hoge tank toch bochtjes maken met gestrekte arm.:] :Y
 

Bijlagen

  • IMG_8080.JPG
    IMG_8080.JPG
    71,9 KB · Weergaven: 64
Nou in iedergeval succes er mee, ik heb mijn eigen TRX ook al eens verlaagt, voor mijn vrouw, die is 1,57 . dat verlagen lukte wel .
Maar ze kon niet over de tank heen om met haar armen bij het stuur te kunnen. :Y:Y:Y.

Nu heeft ze ander fiets , waar ze met veel plezier op rijdt.
Nou in iedergeval succes er mee, ik heb mijn eigen TRX ook al eens verlaagt, voor mijn vrouw, die is 1,57 . dat verlagen lukte wel .
Maar ze kon niet over de tank heen om met haar armen bij het stuur te kunnen. :Y:Y:Y.

Nu heeft ze ander fiets , waar ze met veel plezier op rijdt.

Wat voor een motor rijd ze nu met plezier op?
 
De eerste meters rijden op een stille parkeerplaats met haar eigen verlaagde motor is een feit.
Al wel een paar rijlesjes gehad op een Kawa 600 maar nog niet op de motor die voor haarzelf bestemd is. Spannend vond ze het zeker. Nog nooit echt op een schakelbrommer gereden, laat staan op een motor. Rustig aan beginnen en vertrouwen winnen want de TRX wil echt wel van zijn plek. Het past gelukkig allemaal en kan ondanks de hoge tank toch bochtjes maken met gestrekte arm.:] :Y

Leuk man dat jou partner zo enthousiast is en voor deze motor is gevallen*O*
De meeste vrouwen kiezen dan voor een kleine shopper om goed met de voeten bij de grond te kunnen komen maar deze TRX is een mooie oplossing zo en toch een sportbike8-)
 
Da's dan een klein baasje. Ik heb ooit mijn TRX ook verlaagd. Mijn vrouw kon toen net met de tenen bij de grond. Alleen die tank is zo bol dat ze niet met de handen bij het stuur kan. Dus geen TRX voor mijn vrouw. En ik heb de mijne ook niet meer.
Maar die van jou staat er weer mooi bij. Mijn complimenten hier voor
 
Terug
Bovenaan Onderaan