'The REAL LimboCl@n Powered Version 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
zij is ook erg mooi ben altijd aanhet twijfelen of een racer of een naked maar als ik het goed heb dan is een naked eigenlijk een kale racer toch moet wel lekker kunnen touren en woon werk verekeer er mee doen niet dat je steeds zo voorover hangt als op een echte racer *D

koop je dan een harley hoef je niet voorover!!
maar valt vies tegen
ik ga m'n t-bones verlengen omdat ik niet ver genoeg voorover lig

jah je zit wel voorover maar is echt niet vermoeiend ook niet onder "toeren"
 
ik zie ook dat ik de enige ben met myalbum.com ben rest allemaal mijnalbum.nl
had hij ook al wat probleempjes mee


nou, komt omdat ik alles in een album heb gegooid....
Volgens Dennis kon ik de hele startpost kopieren, maar zo handig ben ik nog niet.....
Heb dus alle foto's in een map gezet... (altijd handig voor eventuele opvolgers etc.)
En als ik die van meisje wil toevoegen zegt ie dat de foto kleiner dan 400x400 is????)
 
deel 6 alweer...... ik doe nu drie delen mee, en heb behalve een heerlijke espresso en avontuur aan de bosrand en een teleurstelling in de garage alhier weinig opgestoken.
Maar goed. Limburgs avontuurtje dan maar. Voorjaar...


sja, sorry wim, sinds dat ik hier voor de eerste keer post heb ik ook nog geen 1 fatsoenlijke meter kunnen rijden eigenlijk..... (ja ok, ben 3 keer weggeweest maar moet nog goed wennen....)
 
zij is ook erg mooi ben altijd aanhet twijfelen of een racer of een naked maar als ik het goed heb dan is een naked eigenlijk een kale racer toch moet wel lekker kunnen touren en woon werk verekeer er mee doen niet dat je steeds zo voorover hangt als op een echte racer *D


ik heb altijd bewust voor een racer gekozen omdat ik geen zin had om het blok etc. te moeten poetsen, racer was je gewoon de kuip en klaar is klara......
(kijk voor de grap eens naar een zx6r/zx9r, behoort tot de catogerie racers, maar de zit is bij lange na niet extreem)
 
nou, komt omdat ik alles in een album heb gegooid....
Volgens Dennis kon ik de hele startpost kopieren, maar zo handig ben ik nog niet.....
Heb dus alle foto's in een map gezet... (altijd handig voor eventuele opvolgers etc.)
En als ik die van meisje wil toevoegen zegt ie dat de foto kleiner dan 400x400 is????)

owzow ok ach in de komende weken kom je er vanzelf wel achter allemaal
suc6 ermee :P
 
Eeeejjj HIGGIIEEEEE :W
ja ik leef nog *O* ,heb het erg druk met van alles enzooowwwww :Y
Ennuhhhh als je op motorstek kijkt bij mijn foto s zie je het voorbeeld hoe ie moet worden }) :9~
 
hee ben er ook weer bij heb vandaag de datum gehoord van het afrijden 16 mei als ik slaag kan ik eindelijk gaan kijken voor een motor
maar hulp wordt steeds moeilijker om een keus te maken
wordt het een naked of een sport machine iets ouder of een nieuwere kan ik me daar mee gaan bezighouden

Je kunt de dagen gaan aftellen *O*

Ik zou voor een naked gaan, je zit er iets rechter op, en mocht je onverhoopt toch eens vallen is de schade ook wat beperkter... (geen kuipwerk)

Er zijn genoeg leuke nakeds te koop om mee te beginnen... dus ik zou zeggen... als het zover is gewoon wat gaan proefrijden! :Y
 
Speciaal voor Hig:

full
 
Eeeejjj HIGGIIEEEEE :W
ja ik leef nog *O* ,heb het erg druk met van alles enzooowwwww :Y
Ennuhhhh als je op motorstek kijkt bij mijn foto s zie je het voorbeeld hoe ie moet worden }) :9~~

aha, spuitbusje matzwart.... wat stickers uit de album van vroeger pakken en je maakt er een replica van......
Nee, zonder gekheid... ziet er gaaf uit..... :Y
 
Je kunt de dagen gaan aftellen *O*

Ik zou voor een naked gaan, je zit er iets rechter op, en mocht je onverhoopt toch eens vallen is de schade ook wat beperkter... (geen kuipwerk)

Er zijn genoeg leuke nakeds te koop om mee te beginnen... dus ik zou zeggen... als het zover is gewoon wat gaan proefrijden! :Y

Neee, je gaat toch ook niet naakt voetballen..... eerst een beetje oefenen, en als je het dan goed kunt, kun je nog altijd kijken of je naakt op het veld gaat staan. Dan gaat de aandacht misschien naar het voetballen uit....

Of slaat deze vergelijking nu helemaal nergens op????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan