The REAL LimboCl@n Powered Version 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Higgins

MF veteraan
27 okt 2005
34.412
6
Horst
rijders in limburg

Limbocl@n (Rijders in Limburg deel 2)

Limboclan (Rijders in Limburg deel 3)

De LimboClan Part IV

The REAL LimboCl@n Powered Version 5

http://forum.nl/forum/list_messages/198523/0]The REAL LimboCl@n Powered Version 6~


Daar gaan we weer..... vlak voor de zomer beginnen we weer aan een nieuw deeltje....... *O*

Enjoy & keep the rubber on the good side.....


Meisje > MV Agusta Brutale
Foto-RWJYZ3VU.jpg



snautse > Honda CBR 600 RR
Foto-VQXEAH76.jpg



limbofighter > Honda CBR 900 RR
Foto-ZHZIXQNT.jpg


TeeWee > Honda VTR 1000SPeen
Foto-WOL66SLL.jpg


Custom Rf900r > Suzuki Srad



cbr1982 > Honda CBR 600F
Foto-WLUEGVVP.jpg



joep horpoen > Hornet 900
Foto-T6NMBN8S.jpg



S4R > Monster S4R
Foto-TAHA6OHR.jpg


Higgins > Kawasaki ZX-10R
Foto-8UDJ7ETP.jpg



sjwoops > Kawasaki zxr 400 '96
Foto-3RFPHAJJ.jpg


prinspoal > Suzuki GXR 600 srad



Mayo > Yamaha R6
Foto-CPJA8ATO.jpg



MRD-Senda > Honda CBR 600 f2 (1993)
Foto-JUNHRUIC.jpg


> Aprillia SXV 5.5 (2007)
Foto-I4NKP4EN.jpg



Macmille > Aprilia Tuono
Foto-7JFADH7O.jpg



Qunja White Fire > Honda CBR 900 Fireblade
Foto-XBWMZIOV.jpg



2YelloWheels > Yamaha R1
Foto-TYOAFERY.jpg



Ronny! > KTM
Foto-ZLJSIW8I.jpg


Wim916 > Ducati 1098, 996 & Pantah
Foto-ULVZBBEO.jpg


Dartvader > Yamaha R6
Foto-EFBL7MJ3.jpg



Bikerbilly > Suzuki GSXR 750
Photo-BRJRAAFD.jpg



Grimmklot > Yamaha Fazer



Thijsje > BMW 1100S
Foto-7VBXGC6Y.jpg


Gassie > Nog Motorloos

Patrick > SV650S
Foto-DV4SWBA3.jpg


ferrariman > CBR600F
Foto-EFBH8VFV.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mayo al een poos niet meer gezien... weet iemand waar hij uithangt :?
 
Das echt heel erg jammer... maar heb je wel dat bochtje gereden bij die witte huizen?

ben bij de rotonde bij de oude ema rechts gegaan, toen weer de eerste rechts, en toen weer de eerste rechts, en daarna linksaf... en dan slinger je door die nieuwbouwwijk heen en kom je met een bochtje of zo weer bij de kwikfit uit....
 
neej mocht ik wel wille bij VMR werken.. dan had mn kawa nu ook geen rateltje gehad :+

zit @ fontys op school.. daar tegenover ut ziekenhuis..
ik kom vanaf horst/grubbevorst na school met de motor.. en weer na huis.. en dan moet je zo nu en dan wel eens varieren met de routes.. om ut nog leuk te houden

Veel motoren kom ik daar niet tegen hoor :N ... wel elke ochtend een nieuwe shiver.... *O*
 
ben bij de rotonde bij de oude ema rechts gegaan, toen weer de eerste rechts, en toen weer de eerste rechts, en daarna linksaf... en dan slinger je door die nieuwbouwwijk heen en kom je met een bochtje of zo weer bij de kwikfit uit....


Klopt, dan ben je zo ongeveer recht op mijn huis afgereden.... :X
 
Veel motoren kom ik daar niet tegen hoor :N ... wel elke ochtend een nieuwe shiver.... *O*

haha wil ook nie zegge dat ik altijd zo rij... maar rij wel meestal op de terug weg langs MCV.. ff kijke wat der buite geparkeerd staat als ik er voorbij rij.. en dan rechtdoor... bij de rotonde links en dan rechtdoor.. bij stoplichte rechts en dan via bussluis na grubbevorst of na de veiling en dan na horst... soms kleine omweg via woonwijkjes
 
haha wil ook nie zegge dat ik altijd zo rij... maar rij wel meestal op de terug weg langs MCV.. ff kijke wat der buite geparkeerd staat als ik er voorbij rij.. en dan rechtdoor... bij de rotonde links en dan rechtdoor.. bij stoplichte rechts en dan via bussluis na grubbevorst of na de veiling en dan na horst... soms kleine omweg via woonwijkjes

Hmmm... zal eens goed opletten... ik ben meestal te spotten daar in een grote zwarte Beemer...
 
Hmmm... zal eens goed opletten... ik ben meestal te spotten daar in een grote zwarte Beemer...

ckr verlaagd, sport uitlaatje... geblindeerde ramen.. en je hebt ckr ook nog een petje op :+

mja kan ook nie zegge dat ik er altijd om een vaste tijd voorbij kom.. verwisseld nogal per dag en week.. noemen ze studeren *D
 
haha wil ook nie zegge dat ik altijd zo rij... maar rij wel meestal op de terug weg langs MCV.. ff kijke wat der buite geparkeerd staat als ik er voorbij rij.. en dan rechtdoor... bij de rotonde links en dan rechtdoor.. bij stoplichte rechts en dan via bussluis na grubbevorst of na de veiling en dan na horst... soms kleine omweg via woonwijkjes

En boven in de hoek staat dan een super mooie motor met een mooie kleurstelling O-)
Moet je maar es opletten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan