The REAL LimboCl@n Powered Version 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
ckr verlaagd, sport uitlaatje... geblindeerde ramen.. en je hebt ckr ook nog een petje op :+

mja kan ook nie zegge dat ik er altijd om een vaste tijd voorbij kom.. verwisseld nogal per dag en week.. noemen ze studeren *D

Niks verlaagd... tis een X5... :X
Gewoon de hele sportuitvoering... uiteraard met geblindeerde ramen... })
 
Niks verlaagd... tis een X5... :X
Gewoon de hele sportuitvoering... uiteraard met geblindeerde ramen... })

hmm.. als je um nu eens kanari geel maakt.. die x5.. dan valt ie tenminste nog op tusse al die x5'jes in venlo.. merk ut wel als er een x5 druk aant toetere is ;)
 
Maar maar maar.....

Deel 7 al weer aan het vol typen hier.

Moet hem nog tussen de favorieten zetten, of de eerste 2 pagina's zijn al weer bijna vol :W :+
 
damn kalk het maar weer allemaal vol jah

ik hele dag op de pc voor m'n KL*TE huiswerk
ben ik weg
komt het helemaal los hier



Ze wilden allemaal zoooooo graag een nieuw deeltje......

(het gaat eigenlijk wel ineens hard hier, die deeltjes of niet, volgens mij hebben ze heel voorgaande jaren met 1-2 deeltjes kunnen redden, en nu vliegen de deeltjes om de oren...)
 
G-Morgen vanuit een zonnige tuin :W

Zo de Duc ophalen *O*


Jij hebt ook een leven he.... en werken dan.....??????

Laat je wel iemand achter je aan rijden..... stel je voor, dat er nog net iets niet goed is/was.....
 
Ben vandaag aan het werk :Y Begin alleen iets later.



Iets later!!!! Eerst nog naar B te O. Dan uitgebreid koffiedrinken en discusieren over hoe dit nou wel niet heeft kunnen gebeuren. Dan ff naar de techniek van andere duc's kijken. Ow... alweer koffie tijd.... een keer betalen. Dan is het ineens lunchtijd.... broodje mee-eten... verder ouwehoeren.... Heej... Koffie... en de dag is alweer bijna voorbij.

En dan de baas opbellen met het bericht, ja sorry... maar het kwam vandaag echt niet uit. _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan