The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
yo1H6KJ.jpg

ppRHTpp.jpg
 
Eerste foto vond ik wat weinig motor, dus ff op de knietjes gegaan voor een tweede.. _O-
Indien goed: Je motor bij meerdere verbodsborden op één paal

Dus bijvoorbeeld verboden voor voetgangers én verboden voor fietsers...
 
Laatst bewerkt:
full

Als ik de opdracht en je uitleg goed lees ...
Meerder? 2 = meerdere
Zelfde paal? Ja.
Ronde witte borden met rode rand = verbodsbord
Dus, 2 verbodsborden = meerdere verbodsborden

Toch?
 
full


Dat je goud hier geld waard is moge duidelijk zijn, en al even duidelijk staat het geadverteerd, zeker het meest rechtse deurpaneel laat niets aan de verbeelding over, maar ...

... hoe ver mag het afwijken van de tekst in je opdracht?
 
Het lijkt weekendstilte ... :P

Zal ik alvast een "indien goed" opdracht plaatsen?

Oke dan ... dus ...

Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met een zaak/bedrijf met een toepasselijke naam

Enkele voorbeeldjes:
Dagbladhandel "'t roddelblad" ...
deze bestaat echt, ben die al enkele keren tegengekomen, weet alleen niet meer waar :P
Frituur "de frikandel"
Bakkerij "'t pistoleke" ...
bestaat ook echt, en die weet ik wel zijn
Beenhouwerij (slager) "den malse biefstuk"
Decoratiewinkel "de verfpot" ...
... enz, enz ...
 
Niks mis mee.. goed :t
*O*

Gisteren was ik een dag vrij, anders had ik die eerder kunnen doen.
Deze morgen op weg naar het werk ook een aantal juwelierszaken, en deze goudhandelaar gepasseerd, maar uiteraard allemaal kompleet dicht met van die ijzeren rolluiken :')

Verbaast me wel dat deze nog door niemand anders uitgevoerd werd ...
 
Hmmm ... is wel erg ver weg he ... kon je hem niet binnen rijden zoals ik toen met die openbare pasfotohokjes in de voetgangerstunnel onder het station van Leuven?


Maar ale ... hij is goed :t

Je zou het niet zeggen, maar het was nog redelijk druk.. Ik had er wel over nagedacht, maar vond het niet verstandig om dat hier te doen. (en ook geen zin om mensen uit te leggen, hoe en wat)

maar als je hem toch goedkeurt...

Je motor bij een auto op een autoambulance

Voorbeeld
 
Je zou het niet zeggen, maar het was nog redelijk druk.. Ik had er wel over nagedacht, maar vond het niet verstandig om dat hier te doen. (en ook geen zin om mensen uit te leggen, hoe en wat)
Ja ik had destijds natuurlijk het geluk dat heel vroeg in de ochtend te doen ;)
maar als je hem toch goedkeurt...
Ik geef toe, de motor staat erg ver. Maar ik had de foto bekeken en zag je motor staan, zijnde herkenbaar als motor, nog voor ik je commentaar gelezen had.
Mijn laatste opdracht met dat goud vond ik zelf ook wel goed, maar dat met die "fietsers rechtsaf vrij", week bij mij toch erg ver af wegens het feit dat die op mijn foto eigenlijk, zoals ik toen ook al zei, gewoon een wegwijzer voor fietsers was. Maar toch keurde je die goed :t
De aankomende winter stelt ons wat milder denk ik zo :+
Je motor bij een auto op een autoambulance

Voorbeeld
A ... dus eigenlijk zo een depannage/plateau wagen, maar dan met een auto erop.
Wist niet dat ze dat ook wel autoambulance noemden :P
 
Blijkbaar is 020 beter als 010 :+
Alles ligt hier onder de grond, zelfs in de polder bij boerderijen en bij industrieterreinen niks.
Maar uit eindelijk toch gevonden, 1 paal met kabels die naar meerder woonboten gaan:
[afbeelding]

Ik hoor wel of dit goed genoeg is aangezien het niet een lange lijn langs de weg is zoals in het voorbeeld.

Het eerste ga ik als geboren en getogen Mokummer natuurlijk niet ontkennen :N :t
Het laatste moet ik als voormalig bootbewoner* echter tegenspreken...Dit zijn elektrakabels ;)
Foto is al goedgekeurd en puntje verwerkt, dus geen zweet :P

*M'n ouders wonen op één van de mooiste schepen en plekken van Amsterdam, ja ik ben bevooroordeeld, maar hun schip is ook op vele ansichtkaarten en in vele boeken terug te vinden :Y
 
Laatst bewerkt:
Mogen dat er ook twee zijn?
full


Hier op Brussels Airport worden wel regelmatig auto's met accute gezondheidsproblemen* door de autoambulance afgevoerd. De eigenaar krijgt dan de rekening van de autodokter en na betaling wordt diens auto ontslagen uit het autohospitaal :P

* die lopen ze meestal op als ze ergens verkeerd of te lang geparkeerd staan :P
 
Omdat het weekend is, en er hier een stilte heerst (wellicht mede veroorzaakt door dat hondenweer :X ), en ik op mijn werk zit op een post waar ik niet regelmatig kan MF'en ...

... Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een tankstation waar de brandstofprijzen en het uur in één en dezelfde pyloon zitten
Voorbeeldje ...
De pompen zelf hoeven er niet op te staan. Als ik daar zoiets als 'diesel' en 'Euro95' en zo bij die prijzen zie staan, weet ik ook wel dat dat niet bij de melkboer is :P

Edit: ik zie nu pas dat er innhet voorbeeld de temperatuur op staat. Ik wil dus wel het uur zien, meestal zijn dat toch van die switchers, dus de foto nemen net wanneer het uur, en niet de temperatuur zichtbaar is ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan