The Riding Game (deel 19)

Status
Reageren niet meer mogelijk.

Pedrofich

MF veteraan
6 jun 2013
1.371
0
25
Dat is duidelijk een :t

Goed gezien om de motor dwars op de rand te zetten, zo staat de jiffy op het beton 8-)
Anders had ik het echt niet gedurfd hoor, een windvlaagje en hij ligt om. Had hem ook nog tegen het hek aan kunnen laten leunen maar dit werkte al goed genoeg :t

DKP

MF veteraan
Donateur
1 jan 2012
22.886
93
... Had hem ook nog tegen het hek aan kunnen laten leunen ...
Met die van mij had dat gekunnen ja, oud woon werk barrel met veel gebruiksporen, maar die van u lijkt me daar toch nog wat te mooi en waardevol voor om dat te doen ;)

DKP

MF veteraan
Donateur
1 jan 2012
22.886
93
Je motor bij een te koop staand huis waarvan het bord geel en blauw als hoofdkleur heeft
Dus geen appartement of bedrijfsgebouw en geen derde of zoveelste hoofdkleur.
Voorbeeldje ...
Hier zijn dus twee kleuren, blauw en geel de hoofdkleur. Het logo bevat nog een witte kleur, maar dat mag, tekst en logo mag eender welke kleur hebben, het gaat dus om de achtergrondkleuren.

DKP

MF veteraan
Donateur
1 jan 2012
22.886
93
Komt voldoende overeen, dus ik vind het goed :t
*O*

Je motor bij een omleidingsbord waarop aangeduid staat dat (bepaalde) handelaars bereikbaar zijn
Het woord omleiding hoeft er niet bij te staan, als maar duidelijk is dat er verwezen wordt naar bereikbare handelaar(s).

Voorbeeldje ...
Die wilde ik eerst gebruiken, maar de het volgende bord leek mij veel beter (zie je ook in de verte op deze foto staan trouwens ;)

Edit: de handelaar(s) mogen bij naam genoemd worden, maar gewoon "handelaar(s) bereikbaar" is ook al goed, of een beschrijving zoals in het voorbeeld, want een tankstation, tja, dat is wellicht niet de hobby van de uitbater :P

Laatst bewerkt:
Status
Reageren niet meer mogelijk.