Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op weg er naar toe kom ik deze tegen.
Geen klassieke kerstboom, wel echt diepblauwe lampjes...

[afbeelding]
Maar die vind ik wel heel goed

Idd geen klassieke kerstboom, maar je ziet het veel, een in de voortuin staand boompje dat versierd wordt met lampjes als een kerstboom. Mijn gedacht was dus eigenlijk een versiering met enkel blauwe lampjes, kerstboom kwam er gewoon bij "uit gewoonte", je weet wel, tijd van het jaar, ondanks ik zelf geen kerstmis vier
 
Oeps, paar berichten gemist zie ik!
Enfin...

Je motor bij een paal die een gasleiding aanduidt
Ik zal zo een voorbeeldje geven.
 
Inderdaad, zoiets dus!
Je hebt ze ook in kleiner formaat, echt een paaltje van een dikke meter hoog zonder dakje er op. Die keur ik ook goed, zolang het maar duidelijk is dat het er staat om de aanwezigheid van een gasleiding aan te duiden.
 

Haha, jij deugniet! Da's er eentje uit het archief!

@hart42wheels:
Onderstaand de openingspost, lees hem (nog) eens goed door en tot na 25 december
Klinkt misschien hard en lullig, maar dit soort "grapjes" zijn helaas in het verleden al heel vaak voorgekomen en los van het feit dat het oneerlijk en kinderachtig is, kost het het mij ontzettend veel meer werk als ik alle foto's moet gaan controleren omdat ik niet van de eerlijkheid van alle spelers uit kan gaan.

 
Inderdaad, zoiets dus!
Je hebt ze ook in kleiner formaat, echt een paaltje van een dikke meter hoog zonder dakje er op. Die keur ik ook goed, zolang het maar duidelijk is dat het er staat om de aanwezigheid van een gasleiding aan te duiden.
Zoiets is dus goed?:

 
Hiero:



Volgende:

je motor met een trein (zo'n echte grote bedoel ik dus ) op de achtergrond.

/edit: Roel, waar is deze foto genomen?
 
Laatst bewerkt:

Niet zo hoog opnemen. Ik ken het spel. Het was al heel snel duidelijk hoe de vork in de steel zat. Ik mag af en toe graag deugnieten en Hollender had dat in de gaten. Verder had ik Patrick al direct de credits gegeven. Dus controleren was hoe dan ook niet nodig. Fijne kerst!
 
Laatst bewerkt:
Er moeten er thuis in de buurt ook enkele staan, maar die vond ik niet.
Maar ongeveer 200m rechts van de foto heb ik nog heel wat jaren van mijn jeugd doorgebracht

Die andere 4 lage paaltjes behoren ook allen tot Fluxus

Genoeg gas paaltjes zou ik zo denken

Nieuwe opdracht:
Je motor met een huis met rond dak
Voorbeeldje ...

Het hoeft geen perfecte en/of symetrische half ronde vorm te hebben. Dit voorbeeldje is immers ook goed.

Het gaat er hem dus om dat het een rondvormig dak moet zijn, dat zich doortrekt tot beide kanten van de denkbeeldige nok.


Vergeet dit alles maar gewoon
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gevalletje vergeten te refreshen??

Dat een doorgewinterde speler dat nog overkomt

SadBunnies fotopost heeft een edit.... (kan dus een post zijn geweest waar later een foto in is ge edit), derhalve automatisch afgekeurd?

In geval van SadBunnies 1st offence, "Foei, en niet meer doen"
Foto-posts editen is risky, beter gewoon een 2e post eronder pleuren...

-edit:
We laten de beslissing over aan Hollender?
 
Laatst bewerkt:
Geen trein te zien
Het is dan ook stikdonker. Er ligt daar wel degelijk een spoorlijn ...
... op een kilometertje of 15
Gevalletje vergeten te refreshen??
Dat dus idd
Dat een doorgewinterde speler dat nog overkomt
En ik dacht dat de stommiteit met de "no forklift" container het ergste kon zijn wat me zou overkomen ...
... niet dus
Tja ... dat van de fotopost niet te editten, dat staat blijkbaar niet (meer) in het reglement. Maar persoonlijk vind ik het logisch een foto(opdracht)post niet te editten en doe ik dat ook niet.

Hollender beslist. Maar indien hij die van Sadbunny afkeurt, mijn foto heb ik vervangen door een linkje, dus ook reeds geëdit

al kan ik die nog steeds opnieuw posten in een nieuwe post zonder edit, want de foto blijft wel gemaakt ná het plaatsen van de opdracht
... maar kee hoor, ik gun hem Sadbunny wel
 
Ik edit ze vaak wel omdat ik een drama ben met foto's uploaden en plaatsen op mobiel... Maar nooit nadat er een post achter is gekomen en dat kun je aan de edittijd zijn. Om fraudevermoedens te voorkomen.
 
Dat ge-edit heeft er volgens mij nooit in gestaan, maar is zo afgesproken met elkaar om foto wisselingen te voorkomen in "the heat of the moment".

Je weet wel wanneer de strijd hevig is losgebarsten, 12 opdrachten op een dag gehaald worden..

Maar nu zit daar 6 uur tussen, dus niet echt een heat of the moment.. Zou er minuten tussen de posts zitten, Dan zou het een issue kunnen zijn.

Ja liever geen ge-edit van een geplaatste foto natuurlijk, dus foei sad-bunny
 

O, shit, natuurlijk. Sorry! De edit was een vraag aan Roel waar de foto gemaakt was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.