The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een idee om ook een maandklassement bij te houden?

Nu wordt het wel moeilijk om als nieuwe speler beetje hoog in de ranking te raken :)

Arendjan had totdat hij ging verhuizen een weekoverzicht bijgehouden.. tijd om die weer wat leven in te blazen ?? *D
 
Uxkb2TD.jpg
 
Fun fact: eigenaar kwam hoogst bezorgd buiten kijken wat ik aan het doen was. :$ Voordat ik het kon uitleggen was hij echter alweer naar binnen gegaan en zat vervolgens tussen de vitrage door te gluren.

Zag je er zo eng uit ? vind je het niet een beetje vroeg voor halloween ? :P
 
Ik bedoelde eigenlijk een project met woningen, maar een project met bouwkavels voor nieuwbouw voldoet ook aan de omschrijving zoals origineel gegeven door mij. Zal de volgende keer specifieker zijn.... maar voor nu is deze dus goed *O*
Nieuwbouw wijk/project ... nou, hier vind je geen oude huizen op hoor :P

En op dat stuk dat verkocht is, staat al een huis, van gewoon gras naar bewoond in 6 weken :o

Zijn goedkope stukken, was ook veel kritiek op dat dit verkaveld werd, laag gelegen, dat rechtse stuk ligt op amper ongeveer 20 m van een klein riviertje dat hier wel eens angstwekkend hoog kan staan, en deze weide ligt daar gevaarlijk laag voor ...

Het huis staat echter niet mee op de foto, want dat ligt rechts, en het bord staat centraal, maar als je wil kan ik het je bewijzen door terug te gaan en de foto vanuit een hoek te nemen ;)

Anyway, nieuwe opdracht:

Je motor bij een bord van een nieuwbouwappartement complex waarop staat "reeds **% verkocht
Er moet nog niet eens een gebouw staan, hier heb je dat immers dikwijls, dat een appartementen blok nog in de planning staat en er al een (groot) deel van verkocht is.
Het mag er ook opstaan in de zin van "reeds 8 van de 22 verkocht" ...
Voorbeeldje ...
 
Het gaat ineens weer hard hier.
Het heeft al veel harder gegaan ... ooit eens 6 opdrachten op 1 dag uitgevord, en je moet weten, dan moeten er nog door anderen ook minstens 5 uitgevoerd worden, dat was dus een dag met minstens 11 foto's! :t

Maar de winter komt weer korter ... dat wordt weer een duet tussen ... :+
 
je motor bij een gebouw of auto met daarop de tekst “muziek”


Taal variaties als “music” worden niet goedgekeurd ;)
 
Je motor bij een bedrijf(svoertuig) waar er een voedingswaar in de bedrijfsnaam voorkomt
Voorbeeldje ... er komt "worst" voor in de naam ...
Goed = bijv "frituur de Frikandelleman", want frituur is een titel en frikandelleman de naam
Slecht = bijv "broodbakkerij Vanderelst" want broodbakkerij is een titel en geen naam.
 
Agf als toevoeging
Q5UjQjj.jpg


Meel in de naam
Mn4SMRa.jpg


Groente fruit
LQdqqUD.jpg


Indien goed: je motor bij minimaal 4 trekker(vrachtwagen)-oplegger combinaties
 
Agf als toevoeging
[afbeelding]

Meel in de naam
[afbeelding]

Groente fruit
[afbeelding]

Indien goed: je motor bij minimaal 4 trekker(vrachtwagen)-oplegger combinaties
Agf ken ik niet
Groenten en fruit is geen deel van de naam volgens mij
Maar Meel in de tweede foto wel, de bedrijfsnaam is gewoon de naam van de eigenaar lijkt me
Dus :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Agf ken ik niet
Groenten en fruit is geen deel van de naam volgens mij
Maar Meel in de tweede foto wel, de bedrijfsnaam is gewoon de naam van de eigenaar lijkt me
Dus :t

Beetje gehaast gelezen net onderweg dus begreep de opdracht even verkeerd denk ik.
Pieter van Meel is dus goed, top :t

En AGF = Aardappel, Groenten, Fruit ;)


En voor mijn opdracht: Het mogen dus geen bakwagen zijn, echt een vrachtwagentrekker met daarop/aanvast een trailer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan