The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Really!? :o

Toch niet uit medelijden he? :P

Maar indien echt goed, nieuwe opdracht:
Je motor bij een wit bestelbusje* zonder opschriften
Voorbeeldje ...
* busje, dus geen combo, zoals bijvoorbeeld een Renault Express.
Dus gewoon kaal, geen bedrijfsnaam, emailadres of enige andere link die je wegwijs kan maken.
Het mag er wel ene zijn met dubbel cabin, maar dus niet met ramen ring rond, op de zijkant moet toch minstens achteraan zijn zoals in het voorbeeldje.
Mag uiteraard ook ander merk dan Opel zijn :P

pmFKSFlZj


Je motor bij een dier in de wei
 
Laatst bewerkt:
Frans kenteken in zwitserland ;)
Ooh ... bijna dacht ik, een 7de land in de lijst :P

... maar dat komt nog wel :t

Ik wilde nog zeggen, "laat die nieuwe opdracht nu maar komen hoor!" ... ik zie dat je ze bij je fotopost gezet hebt :P

Als ik nu mijn motor een paar 100m duw ... maar nee, heb geen zin om de buren uit te leggen waarom ik mijn volledig kapottte motor heen en weer loop te duwen _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je motor onder een straatnaambord dat je kan linken met de kerk

Torenstraat, kerkstraat, enz
 
Laatst bewerkt:
Deze straat vind ik niet in Zwitserland, maar wel in Frankrijk, kan dit? Foto in F gemaakt?
In België vind ik die straatnaam echter ook :Y

Is in CH

Bedenk met net dat Jeruzalem een stad is. Dus bij deze:

pmfVJlCxj


je motor bij een straatnaam met een dier er in
 
Laatst bewerkt:
Bedenk met net dat Jeruzalem een stad is. Dus bij deze:
Scherp :o
Had het zelf nog niet gemerkt eerlijk gezegd :P

Plaats de opdracht dan ook nog even opniew best ;)
Heb je dus net gedaan :P

Wij hebben trouwens de gewoonte de nieuwe opdracht in een afzonderlijk bericht te plaatsen ipv toe te voegen aan de fotopost ;)

en ik mis het mee spelen ;(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedenk met net dat Jeruzalem een stad is. Dus bij deze:

Je motor bij een straatnaam die naar een land of continent verwijst...

Indirect zou die gewoon goed kunnen zijn. Jeruzalem is namelijk de hoofdstad van Israel. Er staat niet dat een land of continent moet zijn :+ De hoofdstad van een land is naar mijn mening een goede verwijzing naar een land, maarja ben niet de opdrachtgever :P
 
Indirect zou die gewoon goed kunnen zijn. Jeruzalem is namelijk de hoofdstad van Israel. Er staat niet dat een land of continent moet zijn :+ De hoofdstad van een land is naar mijn mening een goede verwijzing naar een land, maarja ben niet de opdrachtgever :P
Sterke redenatie van een doorwintert TRG'er :P
Maar ik vind dat je nog eens gelijk hebt ook :t
Anderzijds heeft -Dré- zich al goed ingewerkt, heel actief, en bij twijfel gaat hij gewoon op zoek naar wat beters :] :}
 
Indirect zou die gewoon goed kunnen zijn. Jeruzalem is namelijk de hoofdstad van Israel. Er staat niet dat een land of continent moet zijn :+ De hoofdstad van een land is naar mijn mening een goede verwijzing naar een land, maarja ben niet de opdrachtgever :P

Damn, Da’s idd waar!

Scherp :o
Had het zelf nog niet gemerkt eerlijk gezegd :P

Zat er zelf pas aan te twijfelen na de foto, op de terugweg van lunch ;)

Wij hebben trouwens de gewoonte de nieuwe opdracht in een afzonderlijk bericht te plaatsen ipv toe te voegen aan de fotopost ;)

en ik mis het mee spelen ;(

Ok, volgende keer zet ik hem in een nieuwe post :t

Hoop dat je snel weer mee speelt!

Anderzijds heeft -Dré- zich al goed ingewerkt, heel actief, en bij twijfel gaat hij gewoon op zoek naar wat beters :] :}

Ja, heb een hekel aan half werk :P
 
Laatst bewerkt:
...
Hoop dat je snel weer mee speelt!
Hoop het ook, maar net telefoontje gehad van Adetex, het bedrijf dat expertise komt doen bij ongevallen, en ze komen pas volgende week dinsdag om de motor te taxeren ... 't zal dus weer allemaal niet te snel gaan '(

Spijtig, want heb er al enkele mooie gezien, eentje toch in België zelfs, dus geen invoer gedoe!

(heel wat mooie GSX F'en in NL, maar dan kom dat invoer gedoe er weer bij ...

En anderzijds denk ik, dat ik niet moet verwachten voor half mei alweer op een motor te rijden wat mijn lichamelijke conditie betreft ... maar missen dat ik het doe '(
 
Hoop het ook, maar net telefoontje gehad van Adetex, het bedrijf dat expertise komt doen bij ongevallen, en ze komen pas volgende week dinsdag om de motor te taxeren ... 't zal dus weer allemaal niet te snel gaan '(

Spijtig, want heb er al enkele mooie gezien, eentje toch in België zelfs, dus geen invoer gedoe!

(heel wat mooie GSX F'en in NL, maar dan kom dat invoer gedoe er weer bij ...

En anderzijds denk ik, dat ik niet moet verwachten voor half mei alweer op een motor te rijden wat mijn lichamelijke conditie betreft ... maar missen dat ik het doe '(

Ik duim voor je spoedige herstel en dat je snel weer op de tweewieler zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan