The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je! *D
Ik wilde eens wat anders verzinnen dan het zoveelste voertuig met een overschot aan wielen. :+
(en er staat op ongeveer 1km bij ons vandaan een niet functionerende skilift, dus ik wist vooraf zeker dat die ook buiten skigebieden te vinden waren ;))
 
Dank je! *D
Ik wilde eens wat anders verzinnen dan het zoveelste voertuig met een overschot aan wielen. :+
(en er staat op ongeveer 1km bij ons vandaan een niet functionerende skilift, dus ik wist vooraf zeker dat die ook buiten skigebieden te vinden waren ;))
Met niet werkende skilift dacht ik vooral aan skiliften die nu niet in werking zijn vanwege gebrek aan sneeuw.
-Dre- kan denk ik nog wel werkende skiliften vinden?
In B zijn alle skipistes al láááng weer dicht :P

Maar idd, je hebt ook "gemonumenteerde" skiliften *D

Btw:

DV op 274 km :+
full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met niet werkende skilift dacht ik vooral aan skiliften die nu niet in werking zijn vanwege gebrek aan sneeuw.
-Dre- kan denk ik nog wel werkende skiliften vinden?
In B zijn alle skipistes al láááng weer dicht :P

Maar idd, je hebt ook "gemonumenteerde" skiliften *D

Btw:

DV op 274 km :+
[afbeelding]

Da's bij mij om de hoek! :O
Die ga ik gelijk even opzoeken!
 
Ik weet hier in de buurt een tot bed en braekfast omgebouwde oude trein staan!

Alleen ... daar kan ik niet legaal bijkomen met de motor, en niet alleen omdat ik nog geen nummerplaat heb, maar omdat ik dan over een fietspad moet :P

Of ik moest het terrein zelf oprijden natuurlijk ...

Als die maandag nog openstaat misschien ... lijkt me een leuk testritje voor zowel motor als schouder want is maar enkele km's hier vandaan.
 
Wat verder op de achtergrond: [afbeelding]

Indien goed:
Je motor bij een tot monument geworden boot/schip

Was zelf ervan overtuigd dat 'bij' iets dichterbij was dan dit ;) wat ook de reden is dat ik de brommer vanmiddag dat voetpad op geduwd heb om praktisch onder die skilift te staan.

Heb de laatste tijd niet zo goed meegekeken hier dus weet niet wie de spelers zijn. Is dit je eerste poging tot het vervullen van een opdracht, dan is ie goed met de vriendelijke toch dringende mededeling dat 'bij' de volgende keer binnen een straal van 10 meter dient te zijn ;)

Doe je al wat langer mee dan is ie afgekeurd wegens te ver weg voor bij. Deze valt in de categorie 'met'.
 
2e poging, telt ie dan nog? O-)


Het gaat erom dat we foto opdrachten aan elkaar gaan uitdelen. De foto's worden gemaakt op bepaalde locatie's MET je ~(mag ook van je werkgever of familie zijn)~ motorfiets. Of je er zelf ook opstaat mag je lekker zelf weten :P
 
Laatst bewerkt:
2e poging, telt ie dan nog? O-)
In dat geval is ie goed! :)

Een hele tijd terug, mogelijk zelfs nog in deel 18 hebben we een discussie gehad over de begrippen 'naast, pal naast, bij, met, boven, onder, etc'
De begrippen zijn heel subjectief maar het kwam ongeveer op het volgende neer:

Met: Afstand boeit niet. Onderwerp en motor moeten op dezelfde foto
Bij: zo dichtbij als redelijk mogelijk. Veiligheid mag niet in het geding zijn en wetten moeten niet gebroken hoeven te worden.
Naast: Zo dichtbij mogelijk, liefst aangrenzende parkeervak of stoep. Maar niet ervoor of erachter. Ernaast :9
Pal naast: succes met afstappen, stijf er tegenaan.

Die straal van 10m waar ik het net over had hoeft ook niet altijd te kloppen voor 'bij'.

Is de opdracht 'Bij een koe in de wei' en die koe staat 40 meter verderop gaan we niet verwachten dat je het hek open breekt of de boer vraagt het hek open te doen om de motor de wei in te rijden. Dat is gekkenwerk ;)
 
Mag dat ook een klein bootje zijn?

Ben met mijn vrouwtje aannhet wandelen in een naburig park (Helecine), en kom daar volgend mooie bootje tegen.

Anyway, nog geen nummerplaat, en als ik er een had kon ik nog niet motorrijden, en zelfs dan nog, je geraakt niet met de motor tot bij dit bootje :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan