The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
28ivvk3.jpg


https://partycentrumdealbatros.nl

Indien goed:
Je motor bij een (zo oud mogelijk) zeilschip
 
RwLA9TA.jpg

De witte klipper komt uit 1886. Vanaf de andere oever (privéterrein) is het schip niet te zien, want de stoomboot van Sinterklaas ligt er voor. Ik heb niet kunnen vinden hoe oud de platbodem is die er voor ligt, maar die zal van rond de zelfde tijd zijn.
 
Home - Social Sofas ;)
Ze staan volgens de site ook in België. Maar als jij je eigen sofa buiten zet dan keur ik 'm goed hoor. Moet je 'm wel minstens een week op straat laten staan anders moet je de punt weer inleveren. :+
 
Home - Social Sofas ;)
Ze staan volgens de site ook in België.
Ja hoor, in Knokke Heist staat er ene :Y
Maar dat is me wel wat te ver voor effe een testritje voor de schouder :W
Btw: nog steeds geen nummerplaat. Morgen terug, hopelijk niet te veel volk. En dan nog, nummerplaat meegeven doen ze ook niet meer, komt 2 dagen na inschrijving met de post. En als er morgen te veel volk staat, stuur ik het papier op, en dan is het twee weken wachten :(
Maar als jij je eigen sofa buiten zet dan keur ik 'm goed hoor. Moet je 'm wel minstens een week op straat laten staan anders moet je de punt weer inleveren. :+
Oke oke ... en hoe bewijs ik dat die een week buiten staat? :P

Nee nee nee! Ik ga hem gewoon binnen laten staan. Anders forceer ik mijn schouder, en kan ik nog langer niet op de motor, en wordt mijn achterstand alleen maar groter _O-
 
Beide goed, dus puntje voor Boattail :Y
Is dat een M1800? Da's een beste achterband! *D

Edit:
Kon ik natuurlijk gewoon opzoeken met 't kenteken in beeld. Ja, dat is een M1800R. Mooi ding! Die wilde ik ook heel graag toen ik er nog van overtuigd was dat een cruiser de enige optie was. ;)
 
Laatst bewerkt:
Oeh die opdracht is vanavond waarschijnlijk al gedaan... zit er een bij ons om de hoek maar daar ben ik nu zo'n 70km van verwijderd. :P
 
Dat scheelde niks 😀
Indien goed, je motor bij/voor een tattooshop.
Is dat je eerste opdracht?

Indien ja, welkom in het leukste spel op MF *O*

kleine tip, de nieuwe opdracht tussen B en A tags zetten alsjeblieft ;)
Maakt het gewoon duidelijker, want buiten de opdrachten mijden we om hele zinnen tussen die twee tags te zetten ;)


En verder :^ met HighKing, ondanks cruisers niet zo mijn ding is, is die M1800R wel een "heel schoon beest!" :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan