The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]

Vatje van spoelolie en mn vat afgewerkte olie :9


Sorry niet goed -O-

Volgens mij zijn dat kannen, geen vaten... ;)

Olievat :+

405600312-olievaten.jpg


Worden ook veel als regenton gebruikt of als buiten accessoires bij cafés/bars
 
Sorry, doe niet actief mee, maar wilde dit ff kwijt: GAVE FIETS! Volgens mij had je een andere groene Kawa toch?

Jep heb deze nu een week. De vorige was Een ZX6R uit 1997 met een behoorlijke kilometer stand. Ik heb in die 4 jaar meer met dat ding gereden als alle andere eigenaren in de jaren daarvoor bij elkaar.

Maar deze nieuwe is inderdaad een leuke gave fiets. Waarbij ik waarschijnlijk voor het einde van dit jaar al meer kilometers ermee heb gereden (als het goed is) als alle vorige eigenaren bij elkaar :)
 
Laatst bewerkt:
ivm verlopen opdracht:

Fotografeer je motor met een vuurtoren

Weet er zo eentje te vinden, maar om in zn 1, 20 km te gaan rijden _O-

Dat kan niet, meestal zit daar geen camerafunctie op.

:^ _O-

@ ey-dzeej: hoe gaat het intussen met jou?

Ja gaat redelijk goed hoor. Nog wel last van een dikke enkel. Ook voel ik mijn enkelbanden nog. Die zullen nog wat opgerekt zijn. Mijn kuitspier is ook nog wat aan het zeuren,maar verder gaat het goed. Ik loop elke dag beter, dus gaat wel de goede kant op.

Nu ben ik wel al aan het speuren voor een ander. In mijn hoofd heb ik hem al weggedaan, ongeacht wat ik ervoor terug ga krijgen :P

Hoe gaat het met jou @DKP ?
 
Laatst bewerkt:
Ja gaat redelijk goed hoor. Nog wel last van een dikke enkel. Ook voel ik mijn enkelbanden nog. Die zullen nog wat opgerekt zijn. Mijn kuitspier is ook nog wat aan het zeuren,maar verder gaat het goed. Ik loop elke dag beter, dus gaat wel de goede kant op.

Nu ben ik wel al aan het speuren voor een ander. In mijn hoofd heb ik hem al weggedaan, ongeacht wat ik ervoor terug ga krijgen :P

Hoe gaat het met jou @DKP ?
Blij dat het goed/beter met je gaat :t

Bij mij gaat het ook redelijk. De wonde aan mijn linker enkel is nog steeds niet helemaal dicht, maar is nu zo klein dat het niet veel meer hindert. Mijn schouder daarentegen zit echt niet goed. De pijn straalt ook uit naar mijn gehele rechter arm, nek/achterhoofd en zelfs linker schouder. Desondanks gaat het motorrijden op zich wel, zolang ik maar niet te recht zit. Maar langere afstanden zijn toch nog niet echt raadzaam.
Dus effe 175km voor een vuurtoren, dat gaat hem toch niet lukken :P

Hoop voor jou dat de schadevergoeding snel in orde komt. Ik moet er wellicht 3 jaar op wachten, maar straks effe bij mijn verzekeraar langs, we gaan er een extra advocaat op inschakelen omdat ook mijn verzekeraar niet akkoord is met het aanslepen ervan.

Intussen, als ik rijd, doe ik dat met mijn vrouw haar helm, gelukkig dezelfde maat. En ook zonder motorpak. Gewoon omdat ik nog geen geld heb voor een nieuw. Ik neem dan een fluo gele jas van mijn werk. Heb me wel al nieuwe handschoenen gekocht.
Dus ook vanwege gebrek aan motorpak houd ik er niet van om langere afstanden te rijden, en al zeker niet in druk verkeer.

Bijkomend probleem is, mijn uitlaat is kapot. Had ik te vluchtig overheen gekeken bij de aankoop -O- :$
Kan eventueel wel tijdelijk die van mijn wrak nemen (die heb ik er weer afgehaald en er de vorige kapotte opgehangen voor ze die kwamen halen), die is nu wel zwaar geschaafd, maar geen gaten. Moet ik wel een nieuwe dichting aanschaffen. Heb anders ook al een tweedehands exemplaar gevonden voor 75€. Maar moet een beetje op mijn uitgaven letten, want door thuis te zitten verlies ik ook wel redelijk wat op mijn loon.
 
Vuurtorens genoeg hier, misschien eens meedoen weer als hij nog niet gedaan is.

@eydzeej, klote man! Gelukkig redelijk vanaf gekomen zelf maar blijft balen natuurlijk.

@Arendjan, nette motor, maar ik ben wel benieuwd naar je beweegreden lichter te gaan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan