The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben ik de enige hier die constant een reclameblok op het reageerveld krijg? Razend irritant!
Van Emirates? En bij scrollen wordt het alleen nog erger?
Daar heb ik tegenwoordig wel last van. Enige manier om ervanaf te komen is de pagina te refreshen :/

Edit: komt niet echt op het reageerveld, maar gewoon overheen de pagina, en bij omhoogscrollen vult het dan de gehele pagina ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb geen probleem met reclame, maar als diezelfde reclame ineens bepaalde functies blokkeert vind ik dat wel vervelend.
Anyway, on topic again...
 
Ik heb geen probleem met reclame, maar als diezelfde reclame ineens bepaalde functies blokkeert vind ik dat wel vervelend.
Anyway, on topic again...
:^
Die Emirates reclame verschijnt immers niet enkel op MF, en is idd irritant vanwege de "overlapping" die blijkbaar enkel met refreshen te verwijderen valt.

Toch heb ik zonet mijn MF steun mailtje ingediend :t

Ene ... om on topic te gaan zijn voor mij de vuurtoren nogal ver weg :P
Voor jou zijn die 35 a 45 km korterbij :+

Btw: al gegoogeld op vuurtorens vlaams brabant, in de hoop ergens zo een nep/sier-vuurtoren te vinden, en dan te proberen, want, "niet geschoten is altijd mis"* ...
Maar vind niets ...
* @ ey-dzeej, sorry voor het stelen van je woorden :+
 
Moet het een echte vuurtoren zijn of mag het imitatie zijn?
Ik heb al geleerd dat je zoiets beter niet vraagt, maar beter gewoon probeert!

Er zijn zaken die ik durf proberen, en zaken die ik niet durf proberen.
Bijvoorbeeld;
Je motor bij een auto met gekoppelde caravan, dan doe ik geen moeite meer om een speelgoed variant te gebruiken. Wordt sowieso afgekeurd (begrijpelijk ook, anders kan je voor elke opdracht wel iets verzinnen)
Maar bijvoorbeeld;
Je motor met een vuurtoren, dan zou ik ook geen foto/poster of speelgoed durven nemen, of ook geen miniatuurmodelletje dat je toevallig thuis hebt staan, maar ik zou wél durven proberen met een imitatie van enig deftig formaat :Y
De foto kan dan afgekeurd worden, that's the game, maar vragen op voorhand maakt dat de afkeuring bijna een feit is, terwijl je bij het proberen soms geluk hebt dankzij de symphatie van de opdrachtgever :+
Zo niet? "Niet geschoten is ..." ohw ja, dat had ik al gezegd :P

Heb zo ooit eens een foto gemaakt volgend op de opdracht "je motor bij een sluis", en ik ging aan een tractorsluis staan :+

Maar vanwege dit alles zal ik, als ik een opdracht plaats die voor ruime interpretatie vatbaar is, de opdrachtregel zelf kort en overzichtelijk houden, maar eronder in normaal schrift wel een beetje meer uitleg bij zetten :Y
 
2u63azr.jpg
 
Ziet er heel goed uit volgens mij ... maar het gaat daar wel erg steil bergop :+

maar ik heb ook dat probleem, als ik een verticale foto maak en post komt die op zijn kant te liggen, geen flauw idee waarom :N

Edit: mooie GPZ ook :t
Geen CB1 meer? Dat was anders ook wel een leuke en mooie motor :Y


Niks wat die dikke 2cilinder niet aan kan :+ _O- Zijn verticale foto's niet gewoon in de mode dan?

Cb een paar jaar terug verkocht omdat ik toen door omstandigheden toch bijna niet kon rijden. Best veel spijt van gehad. Nu vorige week de gpz erbij gekocht, omdat ik weer iets meer woon-werk wil gaan doen. Helemaal gelukkig mee. Rijd ook best geinig :] Ookal is t geen cb1 :+

En nu ik hier toch ben, meteen even genieten van een ijsje *O*

En meteen even nadenken over een nieuwe opdracht :]

15xslra.jpg



Edit... Je motor bij een oorlogsmonument.
 
Laatst bewerkt:
Reclames hinderlijk :?
Geen last van *D

Voor nog niet eens één keer tanken een héél jaar een goed gevoel en nooit reclame :t
EN! een gaaf logo naast je naam :P
:^ Donateurschap is cool!

Want eerst gebruikte ik gewoon een adblocker, maar goed, dat voelt alleen maar goed op sites die ik de inkomsten eigenlijk niet gun. Wat trouwens wegens allerlei redenen kan voorkomen. Maar een website die geen maatregelen neemt tegen het soort reclame dat functionaliteit opeet of dat bijvoorbeeld popups geeft, beweegt of geluid maakt of anderszins de aandacht overmatig trekt, vind ik allemaal onmiddellijk het gebruik van een ad-blocker rechtvaardigen :)

Wel moet je dan natuurlijk zo'n reclame eerst gewoon even netjes melden bij de beheerder, vaak willen die zelf ook niet dat soort reclame en nemen ze er dan maatregelen tegen. Nou lijkt er al een topic over te zijn (sinds vandaag) in Vragen en Opmerkingen, en lijkt het gewoon een technisch probleem te betreffen; wellicht kan MF er wat aan doen: Meescrollende reclame. Je zou je even kunnen melden in dat topic met jouw ervaringen, waarbij het dan ook belangrijk is om even te laten weten op welke browsers en/of platforms je dit ondervindt.

Maar goed, tot die tijd: gewoon adblocken die meuk. Een site die zijn reclame ads niet goed op orde heeft verdient daar ook geen reclame-inkomsten voor :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan