The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:z Nee, maar in het weekend word hier niet aan de weg gewerkt. Rijdende afzetting is dan heel lastig, een gewone afzetting is zo gevonden.
Hier wordt er wel veel in het weekend aan de weg gewerkt, of toch wat de snelweg betreft. Daar wordt dan ook in de week 's avonds en 's nachts aan gewerkt. Maar meestal betreft het dan wel een vaste afzetting. Ze zetten dan zo van die trailers met levensgrote signalisatie een eind voor de werken.

Die werken kan je gemakkelijk terug vinden op wegenwerken.be of zoiets.

Rijdende wegafzetting wordt meestal gebruikt bij onderhoud aan de snelwegen, zoals, meest gekend, het maaien van de zij- en middenbermen. Ook dat gebeurt vooral 's avonds, ook 's nachts maar in mindere mate, maar wel veel in het weekend.
Ze zetten dan al rijdend, de buitenste of binnenste baan af en signaleren met 70 of 90 km/u borden, en van die "van 2 naar 3 stroken" dynamische panelen op die trucks met zo een mega-airbag achteraan.

Maar die werken vind je denk ik niet terug op wegenwerken.be of iets dergelijks. Dus om zomaar effe alle snelwegen af te haspelen :+
Op weg naar en van het werk kom ik ze wel is regelmatig tegen in de vroege ochtend (nacht) gezien mijn vroege start uren, ook in het weekend ... maar ik ben nog steeds niet aan het werk :/

Ik weet wel een snelwegparking waar er zo een truck regelmatig gestationeerd staat voor als ze die nodig hebben, maar die is me te ver momenteel, om dan ook nog eens twee risico's te nemen;
- hij zou er maar eens net niet staan, en
- hij zou misschien niet aan de opdracht voldoen omdat hij op dat moment geen actieve rijdende weg afzetting is.
 
Helaas nog niet in het bezit van een motor / rijbewijs....
Wel bezig met mijn rijbewijs!!!

Super leuk om te zien hoe dit spel gaat!! Zodra ik een motor / rijbewijs heb ga ik zeker mee doen <3
 
Gewoon op je lesmotor meedoen :P

Ik heb enorm zitten googlen naar zonnepanelen met meerdere functies en ben op een project gestuit waar ik vanavond even heen rijd... kijken of ik daar een foto kan maken. Midden op een drukke provinciale weg...
 
Daar heb ik ooit nog eens gestaan *O*
zoek het later wel eens op wanneer, want is toch al behoorlijk lang geleden

Je motor met een gebouw met zonnepannelen die een dubbel gebruik hebben, of "meedraaiend" zijn
Voorbeeldje dubbel gebruik...
In het voorbeeldje dienen ze dus als energiebron en zonnewering.
Ik wilde eerst enkel "en als zonnewering" plaatsen, en aangezien dit de meest voorkomende dubbel-gebruik bij zonnepanelen is, en ik er zelf geen ander kan verzinnen, heb ik de mogelijk voor een ander soort dubbel-gebruik toch ook toegelaten.
Met gebouw bedoel ik dus eender welk gebouw, van shuurtje/tuinhuis tot mega groot fabriek. Ook hier om meer mogelijkheden te scheppen.

Voorbeeldje meedraaiend ...
Deze is duidelijk denk ik?

Niet te moeilijk denk ik toch?

Ik weet een flatgebouw vlakbij waarij ze als balkon afscherming gebruikt worden.
Helaas geen tijd gehad ;(
 
Als dak tegen de zon....

680.jpg
 
Ja mooi toch, zit er ineens vaart in! En nou moet ik wachten met vertrekken op de nieuwe opdracht... :+

Ik wilde overigens hier heen rijden.
 
Drommels, ik had op mijn werk moeten wachten... Maar ik ging al veel later weg. Oh well.
 
Laatst bewerkt:
Is pagina 1 nou de stand wie hoeveel foto's heeft gemaakt?
Zo niet is het niet leuk om een keer een tussenstand te sturen?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan