The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Louer en Rent... Zijn huurtaxi's ;)
Wat betekent louer?
Op de busjes van de reisbureaus zie ik altijd de L. Bij de auto's regelmatig ook L, maar ook regelmatig de R, in dat laatste geval zijn het meestal wel bovengemiddeld luxe auto's.
Belg meldt zich aan :W
Welkom in het leukste spel op MF *O*
Hele dag op pad met de motor ook voor het werk, dus zou moeten kunnen scoren :)
Succes! :t

lees ook even de OP voor de spelregels, als je dat nog niet gedaan hebt ;)
 
Wat betekent louer?
Op de busjes van de reisbureaus zie ik altijd de L. Bij de auto's regelmatig ook L, maar ook regelmatig de R, in dat laatste geval zijn het meestal wel bovengemiddeld luxe auto's.

Wat ben je nou voor nep belg :+

Zelfs ik als hollander weet dat Louer huur of verhuur betekend. :)
 
Wat betekent louer?
Op de busjes van de reisbureaus zie ik altijd de L. Bij de auto's regelmatig ook L, maar ook regelmatig de R, in dat laatste geval zijn het meestal wel bovengemiddeld luxe auto's.Welkom in het leukste spel op MF *O* Succes! :t

lees ook even de OP voor de spelregels, als je dat nog niet gedaan hebt ;)

Thanks :)
Betekend inderdaad huren. Het zijn gewoon taxi's waarvan je langs buiten niet ziet dat het een taxi is.
 
Wat ben je nou voor nep belg :+

Zelfs ik als hollander weet dat Louer huur of verhuur betekend. :)
Ja dat klopt, maar volgens mij is er nog een verschil tussen die met een L en die met een R.
Verschil in klasse of zo.
Reisbureau busjes hebben een L. Is voor gewone mensen, dat busje mag enkel voor klanten van dat reisbureau. Die (luxe)taxi's met een R zijn meestal in gebruik door (rijke) zakenmensen.

Er is dus volgens mij echt verschil tussen de L en de R.

Maar het maakt niet uit voor mij ...
 
C5Jbh5s.jpg
 
Indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een oorlogsmonument
Van eender welke oorlog.
Indien nodig graag linkje van bewijs


De volgende dus ... maar dat is dezelfde ...

... en al gedaan :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor het geval je twijfelt omdat je op die kerktoren de verdiepingen niet kunt tellen doordat de ramen uit het zicht zijn, iets verderop een veel betere gevonden:

full


Kies maar welke je goedkeurt voor het puntje ;)
Dan verander ik de niet goede foto in een linkje en verwijder ik de opdracht ná de slechte foto ;)

Maar ook voor deze foto, indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor bij een oorlogsmonument
Van eender welke oorlog.
Indien nodig graag linkje van bewijs
 
Maar voor beide vind ik het duidelijk een steiger van minstens twee hoog, dus ik zal over mijn hart streiken en hem goed keuren ;)
Maar welke keur je nu goed voor het puntje?

De kerktoren had ik mijn vraagtekens bij, omdat je had kunnen opteren van, "hoe weet ik dat het geen open toren is? Want dan zijn er geen verdiepen in, en reikt die steiger dus ook niet tot minstens de tweede verdieping." ;)

Al heeft deze wel meer dan genoeg hoogte om de hoogte van de tweede verdieping te bereiken gerekend aan een gemiddelde hoogte van een verdiep in een woongebouw ...
 
Maar welke keur je nu goed voor het puntje?

De kerktoren had ik mijn vraagtekens bij, omdat je had kunnen opteren van, "hoe weet ik dat het geen open toren is? Want dan zijn er geen verdiepen in, en reikt die steiger dus ook niet tot minstens de tweede verdieping." ;)

Al heeft deze wel meer dan genoeg hoogte om de hoogte van de tweede verdieping te bereiken gerekend aan een gemiddelde hoogte van een verdiep in een woongebouw ...

Ik zeg degene bij het huis geeft het duidelijkste beeld dus voor die foto keur ik hem goed :t
 
Donorcentrum ... helemaal rechts een bloeddruppel afgebeeld
full



Ingezoomd op de deur:
full



Google Maps

Op maps zie je staan:
bloedbank
Rode Kruis Vlaanderen

tenminste op de laptop thuis zag ik dat, op mijn smart phone zie ik enkel rode kruis vlaanderen, en moet ik ook inzoomen :?
Als je nu op streetview zet (en ongeveer 180° draait), zie je het gebouw dat ik op de volgende foto heb staan.
full


De parking en straat ervoor zijn al wel compleet veranderd ...

Het wordt weer moeilijk met al die nachtfoto's :')

Maar, indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met de twee wielen OP een wildrooster
Zoiets dus ...
 
Donorcentrum ... helemaal rechts een bloeddruppel afgebeeld
[afbeelding]


Ingezoomd op de deur:
[afbeelding]


Google Maps

Op maps zie je staan:
bloedbank
Rode Kruis Vlaanderen

tenminste op de laptop thuis zag ik dat, op mijn smart phone zie ik enkel rode kruis vlaanderen, en moet ik ook inzoomen :?
Als je nu op streetview zet (en ongeveer 180° draait), zie je het gebouw dat ik op de volgende foto heb staan.
[afbeelding]

De parking en straat ervoor zijn al wel compleet veranderd ...

Het wordt weer moeilijk met al die nachtfoto's :')

Maar, indien goed, nieuwe opdracht:

Je motor met de twee wielen OP een wildrooster
Zoiets dus ...


Top :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan