The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
pff moet ik dat nou goed keuren, dacht eigenlijk dat het een Audi ipv BMW wasen die Citroen leek net een Ford
Staat daar achter nog een renault trafic/nissan primastar?


Nou vooruit, ik keur hem goed :t
Die andere auto is een Fiat Doblo.En in de garage achter dat boompje (recht boven mijn motor dus) staat wel nog een Audi A6 variant, maar die staat zo donker dat hij niet zichtbaar is op de foto ;)
 
axz6ld.jpg


Paardje aan de kant van de weg :)

Mijn flits is niet de beste, maar toch goed zichtbaar...
 
Laatst bewerkt:
full





Nieuwe opdracht:

Je motor bij een auto waarvan minstens 1 cijfer van het kenteken op dezelfde plaats staat als datzelfde cijfer in uw kenteken
Zie als voorbeeld bovenstaande foto, de 0 bij de auto staat op dezelfde plaats als de eerste 0 bij mijn motor
 
O ja, en met auto bedoel ik alles dat onder B rijbewijs valt ;)

Edit: zie nu dat ik effe geluk heb, had de opdracht gelezen als 'verkeersbord' ipv 'parkeerbord _O-

Nog een editje:
Privacy settings
Die heb ik gisteren nog zien liggen/staan toen ik de foto van dat industrieterrein plattegrond maakte :X -O-
R.I.P.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe opdracht:
Je motor tussen 2 voertuigen in die alle twee (minstens) 1 dezelfde letter of cijfer op dezelfde plaats delen als je motor.

edit:
Zo is ie nog te doen....
 
Laatst bewerkt:
De scooter links naast mij heeft een M, en de Zwitser aan mijn rechter zijde heeft een 2.

Ik maar hopen dat niemand me voor zou zijn tot mijn pauze :P

Je motor bij een vrachtwagen (vast of trekker) met een V6, V8 of V10 logo
Zie je vooral veel bij Scania.
 

-O-
ongeveer 25 minuten geleden de foto gemaakt en toen naar werk reden want het regende...
Nu te laat


Nouja, hier op werk rijden de heledag door vrachtwagens af en aan, nu maar hopen dat er eentje met zo'n logo komt


Maar door de foto er wel achter gekomen dat één van mijn achterlichten stuk is...
 
Laatst bewerkt:
...
-O-
ongeveer 25 minuten geleden de foto gemaakt en toen naar werk reden want het regende...
Nu te laat
...
Eerst posten, de rest komt later ...
... oei, het rijmt niet zoals dat is met 'eerst water' ... :/

Dat is jammer voor jou :')
Maar ... de meer ervarene doorgedreven TRG'er waat dat dat een risicovolle handeling is :+

Edit: maar het heeft er hier idd ook met bakken uit gevallen! Ik was 10min voor het begon op het werk, droog dus, dan heeft het een tijdje zo hard geregend dat je het water over het tarmac zog stromen :X
Intussen is het wat opgeklaard met afwisselend zon en wolken, en zal er regelmatig ook een bui vallen, en heerst er een matige wind.

Tot zover het weer voor vandaag, morgen ben ik er weer, met meer weer :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Eerst posten, de rest komt later ...
... oei, het rijmt niet zoals dat is met 'eerst water' ... :/

Dat is jammer voor jou :')
Maar ... de meer ervarene doorgedreven TRG'er waat dat dat een risicovolle handeling is :+

Edit: maar het heeft er hier idd ook met bakken uit gevallen! Ik was 10min voor het begon op het werk, droog dus, dan heeft het een tijdje zo hard geregend dat je het water over het tarmac zog stromen :X
Intussen is het wat opgeklaard met afwisselend zon en wolken, en zal er regelmatig ook een bui vallen, en heerst er een matige wind.

Tot zover het weer voor vandaag, morgen ben ik er weer, met meer weer :+

Bedankt Frank!
 
Eerst posten, de rest komt later ...
... oei, het rijmt niet zoals dat is met 'eerst water' ... :/

Dat is jammer voor jou :')
Maar ... de meer ervarene doorgedreven TRG'er waat dat dat een risicovolle handeling is :+

Edit: maar het heeft er hier idd ook met bakken uit gevallen! Ik was 10min voor het begon op het werk, droog dus, dan heeft het een tijdje zo hard geregend dat je het water over het tarmac zog stromen :X
Intussen is het wat opgeklaard met afwisselend zon en wolken, en zal er regelmatig ook een bui vallen, en heerst er een matige wind.

Tot zover het weer voor vandaag, morgen ben ik er weer, met meer weer :+

Nou, weetje wat het probleem is, op mijn telefoon kan ik niet meer inloggen op MF...
Typ gebruikersnaam en wachtwoord in en dan staat er succesvol ingelogd, maar als ik dan verder ga kan ik nergens reageren en staat er ook niet dat ik ingelogd ben...
Iemand een idee hoe dit kan? (Iphone SE, ios 11.0.1) gebruik nu safari dus eerst maar eens een andere browser proberen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan