The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je motor bij een bedrijfsnaam waarin een ook stadsnaam in voorkomt of een suggestie maakt naar een stad

De Rotterdamse bakker, de haagse bakker (Den haag), enz


hoeft geen bakker te zijn.. zijn maar voorbeelden
 
Laatst bewerkt:
627.jpg
 
goudse glashandel in Gouda

Je motor bij bovengrondse telefoon kabels

Voorbeeld

628.jpg
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar is 020 beter als 010 :+
Alles ligt hier onder de grond, zelfs in de polder bij boerderijen en bij industrieterreinen niks.
Maar uit eindelijk toch gevonden, 1 paal met kabels die naar meerder woonboten gaan:
1LbP2Fb.jpg


Ik hoor wel of dit goed genoeg is aangezien het niet een lange lijn langs de weg is zoals in het voorbeeld.
 
Indien goed: Je motor met minimaal 2 windturbines/molens (geen houten, maar zo'n "moderne" voor elektriciteit)
 
[afbeelding]

Er staan er zelfs drie op..
:t

Alleen "zo dichtbij mogelijk" is ook zo moeilijk
Stel ik sta 100 meter bij de molen vandaan want ik kan niet dichterbij komen, is ie dan goed of niet?
Het is zo dichtbij mogelijk, maar 100 meter is niet echt dichtbij
 
Laatst bewerkt:
:t

Alleen "zo dichtbij mogelijk" is ook zo moeilijk
Stel ik sta 100 meter bij de molen vandaan want ik kan niet dichterbij komen, is ie dan goed of niet?
Het is zo dichtbij mogelijk, maar 100 meter is niet echt dichtbij


zolang je kan bewijzen met links/googlemaps dat er geen mogelijkheden zijn om er dichterbij te kunnen komen, kan het zomaar gebeuren dat er in zo'n geval een goedkeuring kan plaatsvinden.

Ik ken een molen waarbij erom heen verbouwd wordt en die staat volledig ingesloten dmv bouwhekken. Geen mogelijkheid om daar dichterbij te kunnen komen.

Of deze.. omringt door een gesloten hek !!

En andere zijn weer prima te benaderen
 
Laatst bewerkt:
Zit er hier eentje in de buurt waar ik gewoon naast kan gaan staan... die zijn ook niet echt moeilijk te vinden in NL. Maarja, de opdracht zal wel al zijn ingevuld voordat ik hier de deur uit kan. ;)
 
Ik weet deze te staan, kan tot ophet gras beneden komen, lijkt mij dicht genoeg ...


... alleen moet ik nog werken tot 18:00u en heb ik na een shift van 12 uren geen zin in een omweg van bijna 40km :$

als ik dan al op tijd zou komen _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik weet deze te staan, kan tot ophet gras beneden komen, lijkt mij dicht genoeg ...


... alleen moet ik nog werken tot 18:00u en heb ik na een shift van 12 uren geen zin in een omweg van bijna 40km :$

als ik dan al op tijd zou komen _O-

Deze had ik 2 maanden geleden op de foto gezet. Is op 160 meter lopen van de fotolocatie van vanmorgen vandaan. Als ik de kabels op een andere manier op de foto had gezet stond de molen er ook op.
Zie link voor waar ik vanmorgen(Vredenhofpad 1) de foto had gemaakt en waar ik 2 maanden geleden stond(nieuwpoortkade 1):Link

Dus al deze om iets van 18:00 nog niet gedaan is kan ik makkelijk langsrijden

Trouwens, als ik hier uit het raam kijk kan ik de molen gewoon al zien alleen mijn motor staat te laag en te verweg om mee op de foto te zetten
 
De voorbeelden van ey-dzeej bevatten ook niet zoveel hout dus 't zal wel prima zijn lijkt me. Ik had overigens naast deze willen gaan staan vanmiddag... maar voor 17.00 kan ik hier niet weg. ;)
 
Oh ik zie nu pas dat ArendJan ook alleen een voorbeeld gaf haha, ik dacht dat dit 'm al was. Jeeej ik maak nog kans. *O*

:+
 
Hoeveel moet er hout zijn... We hebben hier vooral gemetselde molens...

Ik vermoed dat dit te weinig hout is ???

[afbeelding]

ugh.. inderdaad. Even niet bij stilgestaan dat er ook veel gemetselde molens aanwezig zijn :$

Teveel afgekeken van de vorige opdracht, met de tekst; 'geen houten' -->> daar waar (volgens mij) meer naar de wieken wordt gerefereerd.

maar een "gemetselende" molen hoort ook tot de opdracht. ;)
 
2yjyplv.jpg

Speciaal 30km omgereden voor mooie oude houten molen die ik wist staan... Zijn de wieken er af voor onderhoud... Staat wel replica voor de deur.

2s8mpvt.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan